POZ - plany :o

Data: 2011-12-05 22:20:52
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
POZ - plany :o
http://epoznan.pl/news-news-29233

a w szczegółach to:

http://epoznan.pl/gallery/31f5be73641bd7803b59a964190133d6/20111205133314.jpg

Cytuje:

Kierowcy wciąż jednak muszą się zmagać ze śródmiejskim odcinkiem ulicy Bukowskiej - od Zeylanda do Bułgarskiej. Już w sierpniu, po otwarciu nowej dwupasmowej Bukowskiej zdecydowano się przeprowadzić konsultacje społeczne na temat ewentualnej przebudowy śródmiejskiego odcinka.

Wygrał wariant z buspasami i prawoskrętami bez lewoskrętów (schemat).

Czy to oznacza, że na bukowskiej od al. Polskiej do centrum
wszędzie będzie zakaz skrętu w lewo? :o

Data: 2011-12-05 22:26:56
Autor: Cavallino
POZ - plany :o
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Wygrał wariant z buspasami i prawoskrętami bez lewoskrętów (schemat).

Czy to oznacza, że na bukowskiej od al. Polskiej do centrum
wszędzie będzie zakaz skrętu w lewo? :o

Na Głogowskiej to się w miarę sprawdza, w stosunku do innych planów nabrojenia na Bukowskiej to mniejsze zło, więc czemu nie?

Data: 2011-12-05 22:38:32
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
POZ - plany :o
On 12/05/2011 10:26 PM, Cavallino wrote:
[...]

Przekonałeś mnie. Dzisiaj zrobili zwężenie na Przybyszewskiego
przed Marcelińską. Dramat.

Data: 2011-12-05 22:44:01
Autor: Cavallino
POZ - plany :o
[...]

A konkretniej?
Zwęzili Przybysza do 1 pasa?
I tak w obie strony?

Coś wiadomo na jak długo?

Data: 2011-12-06 23:12:28
Autor: gadacz
POZ - plany :o
W dniu 2011-12-05 22:38, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

Dramat to dopiero będzie;
już zaczęli prace nad strefą max 30km/h w centrum...

niech rozstawiÄ… fotopstryczki w newralgicznych miejscach
a przynajmniej miejska kasa siÄ™ wzbogaci ;)

ps. Megrims, jaki to "szary" człowiek ma wpływ na inwestycje w mieście?
można jedynie pomarudzić i wyżalić się.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-07 01:27:44
Autor: nadir
POZ - plany :o
Dramat to dopiero bêdzie;
ju¿ zaczêli prace nad stref± max 30km/h w centrum...

Dramat do potêgi bêdzie jak zamkn± centrum dla ruchu samochodów, poza autobusami, tramwajami i taxi, lub wprowadz± op³aty za wjazd do tego centrum. A wiem ze ¼ród³a zbli¿onego do ZDM, ¿e rozwa¿a siê wprowadzenie takiego pomys³u w Poznaniu, zreszt± w³adze innych du¿ych miast te¿ ju¿ nad tym my¶l±.

POZ - plany :o