POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach

Data: 2010-08-31 06:12:43
Autor: Radarro
POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach
Pozdrowienia dla obkarteczkowanej Lybry kombi na gliwickich blachach, wczoraj
po południu w CH Arena.
Naklejki się nie da nie zauważyć :) Ktoś aktywny, czy widmo? --
Radarro
320i Touring
+ żonina Corsa nieoklejona. --

Data: 2010-08-31 08:14:19
Autor: Seba
Dnia Tue, 31 Aug 2010 06:12:43 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

Pozdrowienia dla obkarteczkowanej Lybry kombi na gliwickich blachach,
<ciach>
Ktoś aktywny, czy widmo?

To pewnie Bartek - ujawnia się na grupie od czasu do czasu :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-31 11:44:36
Autor: Bartek
Użytkownik "Radarro" <r.konopinski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5i6gr$f00$1inews.gazeta.pl...
Pozdrowienia dla obkarteczkowanej Lybry kombi na gliwickich blachach, wczoraj
po południu w CH Arena.
Naklejki się nie da nie zauważyć :)

Ktoś aktywny, czy widmo?

dzięki serdeczne,
:)
miałem napisać wczoraj, ale już nie miałem siły.

serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia [pierwsze karteczkowe pozdrowienia!:)]

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] Lybra SW 2.4 JTD

Data: 2010-08-31 12:40:51
Autor: Seba
POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach
Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:44:36 +0200, Bartek napisał(a):

Ktoś aktywny, czy widmo?

dzięki serdeczne,
:)
miałem napisać wczoraj, ale już nie miałem siły.

serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia [pierwsze karteczkowe pozdrowienia!:)]

Loudlink działa jak trzeba?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-31 13:04:25
Autor: Bartek
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8obp0fkisib.1pnnpo41dx70h.dlg40tude.net...
[...]

Pięknie dziala seba pięknie,
jescze sie usmiecne o dywaniki jak aktualne:)
a jak tam twoje zakupy?
udalo sie cos znalesc?

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-08-31 12:59:09
Autor: Radarro
Bartek <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał(a):
Pięknie dziala seba pięknie,
jescze sie usmiecne o dywaniki jak aktualne:)
a jak tam twoje zakupy?
udalo sie cos znalesc?

Leżą i czekają - tak jak rozmawialiśmy. Tylko wysyłka ich będzie słabo
opłacalna - są cholernie ciężkie. Musisz wykombinowac jakiś sposób
dotarcia do nich :)

Ej, co to za offtop w moim wątku??? ;-D

Seba, sprzedałeś Lancie? Czym powozisz / czego szukasz? PS - jak będę we Wro to mogę dywaniki zabrać do Gliwic :) Następna wizyta we
Wro tak w połowie września, piszcie jak coś. Zawsze to okazja do spotkania /
poznania osobiście :)

Pozdrav!
R-R

Data: 2010-08-31 15:40:48
Autor: Seba
Dnia Tue, 31 Aug 2010 12:59:09 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

Ej, co to za offtop w moim wątku??? ;-D

A co tam, raz na jakiś czas można pooftopowac troszeczkę ;)

Seba, sprzedałeś Lancie? Czym powozisz / czego szukasz?

Tak. Na placu boju pozostała 159.

PS - jak będę we Wro to mogę dywaniki zabrać do Gliwic :) Następna wizyta we
Wro tak w połowie września, piszcie jak coś. Zawsze to okazja do spotkania /
poznania osobiście :)

O widzisz Bartek - to 'problem' by Ci się sam rozwiązał :)
Dajcie znaka co uradziliście.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-09-08 10:10:03
Autor: Bartek
Użytkownik "Radarro" <r.konopinski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5iuat$bpb$1inews.gazeta.pl...
[...]

radarro, bracie, jechal bys do wro niebawem?
dasz znac?:)

bysmy sie z seba jakos umowili...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-09-08 12:49:46
Autor: Radarro
POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach
Bartek <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał(a):
radarro, bracie, jechal bys do wro niebawem?
dasz znac?:)
bysmy sie z seba jakos umowili...

Zapukaj do mnie na priv, bo macie poukrywane te adresy mailowe i się nie da
napisać po ludzku :) Adres bez antyspamu oczywiście. PS - myślę że tak na 18tego września sprawa jest do zrobienia. R. --

POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach