POZEW ROZWODOWY

Data: 2010-07-13 17:21:00
Autor: NieZnamSie
POZEW ROZWODOWY
Bardzo prosze, czy kto¶ mo¿e mi tutaj wkleic, przes³aæ lub odes³ac do www gdzie znajdê:
POZEW ROZWODOWY BEZ ORZEKANIA O WINIE

Google dwie pierwsze strony wyniki to strony gdzie trzeba wysylaæ smsy. Jedna ze stron... - i juz siê naci³±em, 3,66 w ty³, a formularz reklamacyjny nie dzia³a.

Prosze o pomoc: jak skonstruowac POZEW O ROZWOD BEZ ORZEKANIA O WINIE

Dziekuje za pomoc
NZS

Data: 2010-07-13 10:58:07
Autor: witek
POZEW ROZWODOWY
NieZnamSie wrote:
[...]

to my chyba jakies inne google mamy.

Pierwszy link z googli

http://www.pryzmat.org.pl/porady/wzorypism/sprawyrodzinne/04Pozew%20o%20rozwod%20bez%20orzekania%20o%20winie.doc

Data: 2010-07-13 18:54:50
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 17:21, NieZnamSie pisze:
Bardzo prosze, czy ktoś może mi tutaj wkleic, przesłać lub odesłac do www gdzie
znajdÄ™:
POZEW ROZWODOWY BEZ ORZEKANIA O WINIE

Google dwie pierwsze strony wyniki to strony gdzie trzeba wysylać smsy. Jedna
ze stron... - i juz się naciłąem, 3,66 w tył, a formularz reklamacyjny nie
działa.

Prosze o pomoc: jak skonstruowac POZEW O ROZWOD BEZ ORZEKANIA O WINIE

Tu masz wzory:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Rozw%C3%B3d+bez+orzekania+o+winie&btnG=Szukaj

Patrz: PDF i DOC

--
animka

Data: 2010-07-13 22:30:01
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 18:54, Animka pisze:
[...]

Tak tylko dla porządku - otworzyłem sobie pierwszy doc z listy i kilka śmiesznostek - po co numerowanie w petitum skoro jest tylko jeden punkt? No i druga uwaga - we wzorze jako dowód wskazano odpis skrócony aktu małżeństwa - sąd od sprawy rozwodowej wymaga odpisu pełnego. Złożenie skróconego tylko niepotrzebnie opóźni sprawę.

--
nowy komputer, bez sygnaturki

Data: 2010-07-13 23:11:07
Autor: 'Tom N'
POZEW ROZWODOWY
Roman Rumpel w <news:i1iicd$ahr$1news.onet.pl>:

[...]

Tak tylko dla porz±dku - otworzy³em sobie pierwszy doc z listy i kilka ¶miesznostek - po co numerowanie w petitum skoro jest tylko jeden punkt?

Bo kto¶ wyci±³ 2) w którym sta³o, ¿e powódka wnosi o orzeczenie winy
pozwanego?

No i druga uwaga - we wzorze jako dowód wskazano odpis skrócony aktu ma³¿eñstwa - s±d od sprawy rozwodowej wymaga odpisu pe³nego. Z³o¿enie skróconego tylko niepotrzebnie opó¼ni sprawê.

Czy taki pe³ny odpis jest dowodem na
"Z ma³¿eñstwa strony nie posiadaj± ¿adnych dzieci."?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-13 23:19:42
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 23:11, 'Tom N' pisze:

Czy taki pełny odpis jest dowodem na
"Z małżeństwa strony nie posiadają żadnych dzieci."?

Pewnie jeszcze metryki urodzenia swoje i dzieci sąd sobie zażyczy ;-)
A tak w ogóle to trzeba pisać z głowy, a nie na jakichś wzorach.

--
animka

Data: 2010-07-13 16:52:23
Autor: witek
POZEW ROZWODOWY
Animka wrote:
W dniu 2010-07-13 23:11, 'Tom N' pisze:

Czy taki pełny odpis jest dowodem na
"Z małżeństwa strony nie posiadają żadnych dzieci."?

Pewnie jeszcze metryki urodzenia swoje i dzieci sąd sobie zażyczy ;-)

A po co sÄ…dowi jego metryka urodzenia?

A tak w ogóle to trzeba pisać z głowy, a nie na jakichś wzorach.

głupi pomysł.
po to są wzory, żeby umieścić wszystkie istotne ifnormacje i niekoniecznie pamiętać co jescze powinno być.

Data: 2010-07-14 00:29:15
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 23:52, witek pisze:
Animka wrote:
[...]

Pod warunkiem, że znaleziony wzór nie ma błędów.

--
nowy komputer, bez sygnaturki

Data: 2010-07-13 23:27:52
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 23:19, Animka pisze:
[...]

No jak są niepełnoletnie dzieci, to oczywiście trzeba załączyć odpisy aktów urodzenia. No i jak są niepełnoletnie dzieci to trzeba jakiegoś świadka sądowi dać, żeby sąd mógł go przesłuchać na okoliczność sytuacji rodzinnej małoletnich. Dobrze też w takim pozwie zaproponowac od razu sposób sprawowania opieki nad dziećmi i ew. uregulować kontakty z dzieckiem tego małżonka, który z dzieckiem nie będzie mieszkał.
Jak dzieci nie ma, to się po prostu pisze w ozwie, ze małżeństwo nie ma małoletnich dzieci/w ogóle nie ma dzieci

--
nowy komputer, bez sygnaturki

Data: 2010-07-13 23:45:52
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 23:27, Roman Rumpel pisze:
No i jak są niepełnoletnie dzieci to trzeba jakiegoś
świadka sądowi dać, żeby sąd mógł go przesłuchać na okoliczność sytuacji
rodzinnej małoletnich.

Na sprawie bez orzeczenia o winie? Hmmm

--
animka

Data: 2010-07-14 00:28:38
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-13 23:45, Animka pisze:
[...]

Zamiast hmykac przeczytaj uważnie Art. 442 kpc. Jeżeli pozwany uznaje żądanie pozwu, a małżonkowie nie mają wspólnych małoletnich dzieci, sąd może ograniczyć postępowanie dowodowe do przesłuchania stron.

A teraz pomyśl - a contrario - czy sąd może ograniczyć w ten sposób postępowanie, jeżeli są wspólne małoletnie dzieci?

Jak pomyślisz to skończysz hmykać :)

nowy komputer, bez sygnaturki

Data: 2010-07-14 02:36:28
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 00:28, Roman Rumpel pisze:

A teraz pomyśl - a contrario - czy sąd może ograniczyć w ten sposób
postępowanie, jeżeli są wspólne małoletnie dzieci?

Jak pomyślisz to skończysz hmykać :)

Co to znaczy hmykać?

Niedawno moi znajomi brali właśnie *rozwód bez orzekania o winie*. Warszawa. Mają dziecko i żadnych świadków do sądu nie przyprowadzali. Nie prali przecież brudów (zresztą ich nie mieli).

--
animka

Data: 2010-07-14 10:40:28
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 02:36, Animka pisze:
[...]

Ale byłaś na sali w czasie rozprawy?
Przepis jest jasny - jest małoletnie musi być postępowanie dowodowe szersze niż tylko wysłuchanie stron.

Zresztą masz rację o tyle, ze przepis nie wskazuje na czym miałoby to postępowanie dowodowe polegać. Strony/sąd mogą oczywiście przeprowadzić inny dowód co do sytuacji rodzinnej małoletniego, choćby jakąś opinię psychologa aż po opinię RODK. Tyle że w praktyce się tego nie stosuje, bo niepotrzebnie przedłuża sprawę. Jak strony się dogadały, żeby nie było orzekania o winie, to bierze się kogoś z rodziny, kto powie kilka zdań o tym że mamusia bardzo dobrze się opiekuje dzieckiem a i tatuś jest z nim związany i szlus.

--
nowy komputer, bez sygnaturki

Data: 2010-07-14 12:19:13
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
[...]

Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

--
animka

Data: 2010-07-14 08:43:38
Autor: witek
POZEW ROZWODOWY
Animka wrote:
W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
[...]

Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

hmmmmm, niech siÄ™ zastanowie co to znaczy hmykac

Data: 2010-07-14 16:56:56
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 12:19, Animka pisze:
W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
[...]

Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

Zgadnij. Hint - zobacz swoja wypowiedź do której się odniosłem używając tego słowa.

--
nowy komputer, bez sygnaturki

Data: 2010-07-14 18:48:09
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 16:56, Roman Rumpel pisze:
[...]

Poproszę o znaczenie słowa *hmykać*. SJP takiego wyrazu nie posiada.

Mnie nie interesuje Twoje odniesienie, bo dla mnie jest nieistotne (być może dla twórcy wątku tak).

--
animka

Data: 2010-07-14 22:06:39
Autor: 'Tom N'
POZEW ROZWODOWY
Animka w <news:i1kpok$k6j$1node1.news.atman.pl>:

W dniu 2010-07-14 16:56, Roman Rumpel pisze:
W dniu 2010-07-14 12:19, Animka pisze:
W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
[...]
Nie napisa³e¶ co to znaczy "hmykaæ".
Zgadnij. Hint - zobacz swoja wypowied¼ do której siê odnios³em u¿ywaj±c
tego s³owa.

Poproszê o znaczenie s³owa *hmykaæ*. SJP takiego wyrazu nie posiada.

No có¿, masz przyk³ad z literatury...

"- Hm... - chrzakna³em ze smutkiem.
- Niech pan nie "hmyka" - powiedzia³ dyrektor Marczak"

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-14 22:13:36
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 22:06, 'Tom N' pisze:

No cóż, masz przykład z literatury...

"- Hm... - chrzaknałem ze smutkiem.
- Niech pan nie "hmyka" - powiedział dyrektor Marczak"

Dziękuję serdecznie. Czyli chodziło o moje "hmm".

--
animka

Data: 2010-07-15 13:48:58
Autor: Roman Rumpel
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 22:13, Animka pisze:
W dniu 2010-07-14 22:06, 'Tom N' pisze:

No cóż, masz przykład z literatury...

"- Hm... - chrzaknałem ze smutkiem.
- Niech pan nie "hmyka" - powiedział dyrektor Marczak"

Dziękuję serdecznie. Czyli chodziło o moje "hmm".

Brawo!!!
Nagroda dla tej Pani.

:)

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Data: 2010-07-15 13:28:01
Autor: NieZnamSie
POZEW ROZWODOWY
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i1kpok$k6j$1node1.news.atman.pl...

Poproszę o znaczenie słowa *hmykać*

Mnie nie interesuje Twoje odniesienie, bo dla mnie jest nieistotne (być
może dla twórcy wątku tak).

dajcie już spokój...

Data: 2010-07-14 19:34:42
Autor: MÅ‚otkowy
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 16:56, Roman Rumpel pisze:

Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

Zgadnij. Hint - zobacz swoja wypowiedź do której się odniosłem używając
tego słowa.

Daj spokój, to Animka.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.            MÅ‚otkowy

Data: 2010-07-14 20:56:15
Autor: Animka
POZEW ROZWODOWY
W dniu 2010-07-14 19:34, MÅ‚otkowy pisze:
[...]

A to jakiś młotek z rumplem.

--
animka

POZEW ROZWODOWY