POZNAŃ - nadchodzi kataklizm

Data: 2011-11-28 19:53:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0fqn$47f$2usenet.news.interia.pl...
http://epoznan.pl/news-news-29095

No to teraz trzeba z poznania spierdzielać.

jak ja sie ciesze, ze mieszkam po baaardzo zachodniej stronie poznania, a pracuje po zachodniej :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-11-28 19:56:39
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 07:53 PM, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Ja mieszkam okolice wiecznie zakorkowanej Naramowickiej, a pracuje
okolice krzyżówki głogowska/hetmańska.

Rondo Przybyszewskiego i Kaponiera w remoncie, więc syf.

Data: 2011-11-28 20:14:56
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0lh7$dga$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja z Kiekrza na Obornicka, dziewczyna z Kiekrza na Poznańską między Baranowem a Swadzimiem, wiec jak widzisz pełen luz .. no chyba, ze musze jechać do miasta, co ostatnio nie często sie zdarza ;)
Co najwyĹźej Plaza/King Cros ;)

Data: 2011-11-28 20:22:12
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 08:14 PM, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Cavallino też z POZnania, to jakiś 3 osobowy zlot można zrobić :D

Data: 2011-11-28 20:29:49
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0n14$g6c$1usenet.news.interia.pl...

Cavallino też z POZnania, to jakiś 3 osobowy zlot można zrobić :D

był taki czas, kiedy spoty pmsowe w Poznaniu odbywały sie regularnie... i osob stąd jest zdecydowanie więcej, ale coś nie wiedze, zeby sie udzielały specjalnie.

Ja generalnie spotkać moge sie zawsze, nawet  na dwuosobowym spocie ;) bo u Cavallino jestem (ponoć) w KFie, co mi tylko na zdrowie wychodzi ;)

Data: 2011-11-28 21:19:26
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
On 11/28/2011 08:29 PM, Kuba (aka cita) wrote:
(ciach) bo
u Cavallino jestem (ponoć) w KFie,

A za co?

Data: 2011-11-28 20:22:38
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 Nov 2011 21:19:26 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):

u Cavallino jestem (ponoć) w KFie,

A za co?

Nie wnikaj, KF u koniotrzepolino to jak rekomendacja z eksluzywnego klubu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-11-28 21:24:32
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 09:22 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

Ale wy go nie lubicie ;)

Data: 2011-11-28 22:45:15
Autor: Cavallino
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Ale wy go nie lubicie ;)

I z wzajemnością.

Data: 2011-11-28 22:52:18
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 10:45 PM, Cavallino wrote:
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Ale wy go nie lubicie ;)

I z wzajemnością.

Bez sensu.

Data: 2011-11-28 22:56:22
Autor: Cavallino
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0vqi$t9d$2usenet.news.interia.pl...
On 11/28/2011 10:45 PM, Cavallino wrote:
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Ale wy go nie lubicie ;)

I z wzajemnością.

Bez sensu.

Znaczy jest obowiązek lubienia wszystkich?
Bo jak mi jakiegoś towarzystwo nie pasuje, to je skreślam i w nim nie bywam.

Tutaj tylko wirtualnie, ale efekt jest ten sam.

Data: 2011-11-28 22:00:00
Autor: to
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
begin Cavallino
Znaczy jest obowiązek lubienia wszystkich? Bo jak mi jakiegoś
towarzystwo nie pasuje, to je skreślam i w nim nie bywam.

Lubisz takie poszatkowane wątki? Ja jak kogoś nie lubię to go nie czytam, ew. wyśmiewam (co nie znaczy, że jak kogoś wyśmiewam to od razu nie lubię :>).

Tutaj tylko wirtualnie, ale efekt jest ten sam.

Pamiętam jak mnie splonkowałeś za Priusa. :D

Data: 2011-11-28 23:04:29
Autor: Cavallino
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed40460$0$8453$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Znaczy jest obowiązek lubienia wszystkich? Bo jak mi jakiegoś
towarzystwo nie pasuje, to je skreślam i w nim nie bywam.

Lubisz takie poszatkowane wątki?

Bardziej niż lekturę produkcji autorstwa przygłupów.

Ja jak kogoś nie lubię to go nie czytam,

No i ja właśnie tak samo robię, więc nie wiem o co Ci chodzi.

Pamiętam jak mnie splonkowałeś za Priusa. :D

A co, uważasz że nie zasłużyłeś? ;-)
Trwało to tak długo, że nie dało się wytrzymać.

Data: 2011-11-28 22:48:35
Autor: to
[...]

Trwało dopóki działało. :>

Data: 2011-11-28 21:57:20
Autor: to
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
begin Waldek Godel
Nie wnikaj, KF u koniotrzepolino to jak rekomendacja z eksluzywnego
klubu.

Przede wszystkim u Ciebie. Z tego co pamiętam miałem ten honor by się tam znaleźć i jestem z tego bardzo dumny. :>

Data: 2011-11-28 21:25:00
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0qce$l3t$2usenet.news.interia.pl...
On 11/28/2011 08:29 PM, Kuba (aka cita) wrote:
(ciach) bo
u Cavallino jestem (ponoć) w KFie,

A za co?

powiedzmy, ze prześladuje nas nader częsta bardzo powaĹźna róşnica zdań, od dłuĹźszego czasu i nie tylko na pms  ;)

Data: 2011-11-28 21:26:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
Hello MegrimsNOSPAM,

u Cavallino jestem (ponoć) w KFie,
A za co?

Trzeba mieć za co? Wystarczy ciałokształt ;)

--
Best regards,

Data: 2011-11-28 21:29:50
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
On 11/28/2011 09:26 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello MegrimsNOSPAM,

u Cavallino jestem (ponoć) w KFie,
A za co?

Trzeba mieć za co? Wystarczy ciałokształt ;)

No to ciekaw jestem u kogo ja jestem w KFie

Data: 2011-11-28 21:31:27
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-28 21:29, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

No to ciekaw jestem u kogo ja jestem w KFie

To proste - u tych, którzy ci na to pytanie nie odpowiedzą ;)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-28 21:42:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 09:31 PM, Grejon wrote:
W dniu 2011-11-28 21:29, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

No to ciekaw jestem u kogo ja jestem w KFie

To proste - u tych, którzy ci na to pytanie nie odpowiedzą ;)

No dobra. A ten KF dotyczy filtra na twórce wątku i cały wątek,
czy tylko wypowiedzi tego sKaeFowanego? W sumie, to wątek z 29
września dotycząc kolizji w Łodzi był dość duży. Chyba, że od
30 września większość mnie skaefowała. No to trudno.

Data: 2011-11-28 22:05:41
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0rmr$mv4$2usenet.news.interia.pl...
[...]

KF to KF, jak tam wpadniesz to znikasz ze wszystkich wątków u KaeFującego.

Data: 2011-11-28 22:17:37
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 10:05 PM, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Dla mnie to trochę chore. Jak jakiś wątek, albo post mnie wnerwia, to
nie czytam go. A bawienie się w jakieś KF? To trochę dziecinada. Czytam
tu dużo, ale aby się na kogoś obrażać i do KF'a całkowicie? Bez sensu.

IMO to ludzie za mało dystansu mają do wszystkiego i wkurwiają się
zupełnie niepotrzebnie.

Data: 2011-11-28 22:22:15
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0tpj$qob$1usenet.news.interia.pl...
[...]

trudno sie nie zgodzić ...

Data: 2011-11-28 21:57:50
Autor: to
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
begin Kuba \(aka cita\)
[...]

Sam nie tak dawno mnie splonkowałeś. :D

Data: 2011-11-28 22:37:58
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 10:22 PM, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Od kiedy rodziców pochowałem, to wiem, że życie to krótkie jest.
I na KF to szkoda życia.

chyba EOT.

Data: 2011-11-28 22:47:50
Autor: Cavallino
[...]

Ale po co czytać w każdym wątku typów, którzy będą Cię w każdym wątku wkurzać wygłaszanymi bredniami?
Masochizm?

To tak jak w chacie, śmieci wyrzuca się do śmietnika i od razu robi się przyjemniej.

Już nie wspominając o tym, że i grupie się oszczędza zbędnych pyskówek.

Data: 2011-11-28 23:01:31
Autor: scobowski
W dniu 2011-11-28 22:17, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

A chujtam.
Weź zrozum, że przeciętnego zjadacza salcesonu wkurwia, jak sie ktoś najpierw żali i spuszcza, że mu zbój zajechał - kiedy miesiąc wcześniej widziało sie filmiki jak się-żalący chwalił sie wyjazdem na Niestachowską albo wyjazdem spod Plazy.

A ja mogę tak dopiero, jak się zrobi taka pogoda, jak tydzień temu ;< (bo koników <200, niutkóe tylko ciut więcej, sl-ka to nie jest). A jak już mi sie zdarzy - to po nocy, gdy ruchu nie ma. A czemu nie w szczycie? Ano, bo mnie (tz nie mnie, tylko takiego takiego zjadacza ;) OFC!) nie stać na obicie, kiedy się własnymi łapami furkę łata i składa.
Generalnie: tEMpe, nadziane HÓje ;), a jam Polak sztandarowy: mały i zawistny ;)
Dalej się dziwisz KFom? ;-)

BTW: to kto na SPOT w POznan*iu ? :D

Data: 2011-11-28 23:14:55
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/28/2011 11:01 PM, scobowski wrote:
[...]

Weź zrozum, że przeciętnego zjadacza salcesonu wkurwia, jak się ktoś
najpierw żali i spuszcza..

Dzisiaj to myślę, że nikt mi dawno takiej przysługi nie zrobił. :)
A że doła miałem? No i chuj. Mogło się to inaczej potoczyć. Ale
tak miało być. <EOT>

Ja jestem chętny na spotkanie w Poznaniu. Jakiś pomysł?

Data: 2011-11-29 00:08:01
Autor: scobowski
W dniu 2011-11-28 23:14, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

jedyna opcja, to kurczak (niech cycki nam rosną) na parkingu plazy :P
Ty, ja, jeszcze cavalino wpadnie... japierdolę, to będzie spot..
Może qbera namówię - jeden jedyny, co ma "starą" naklejkę której sam nie drukował.. ;/

Data: 2011-11-29 11:26:46
Autor: Scypio
Dnia 28.11.2011 scobowski <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> napisał/a:
[...]

Ja też mogę wpaść, do plazy niedaleko, może będę miał motywację żeby w końcu
auto umyć :)

pozdrawiam, --
scypio

Data: 2011-11-29 18:30:29
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/29/2011 12:26 PM, Scypio wrote:
[...]

Myjka w Pestce.

Ja też będę auto w myjce myć. Teraz do soboty Przemo S będzie,
to zarezerwuje stanowiska do mycia. To kto deklaruje,że przyjedzie?
na 12?

Data: 2011-11-29 20:26:12
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb34rl$fir$1usenet.news.interia.pl...
[...]

do 14.00 jestem w pracy.

Data: 2011-11-29 20:52:15
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/29/2011 08:35 PM, Cavallino wrote:
[...]

Sobota proponuje.
W tygodniu, to przecież wszyscy pracujemy.

Data: 2011-11-29 20:34:48
Autor: Cavallino
[...]

Oj, można znacznie większy zorganizować, jak są nowi chętni do poznańskiego spotowania.

POZNAŃ - nadchodzi kataklizm