Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.

POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.

Data: 2011-04-10 03:11:35
Autor: Antenka
POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.
Po zakończeniu Mszy nastąpi przemarsz pod pomnik Ofiar Katynia i
Sybiru przy al. Niepodległości, gdzie o godzinie 15:00 nastąpi
odsłonięcie i poświęcenie tablicy epitafijnej.

Umieszczenie tablicy na tym monumencie ma podkreślić to, iż ci, którzy
zginęli pod Smoleńskiem, byli w drodze do Katynia, by uczcić pamięć
ofiar zbrodni katyńskiej.

/ za "Głosem Wlkp." z dnia 9-10 kwietnia 2011r. s.14/

Antenka

Data: 2011-04-10 06:15:39
Autor: Bruner
POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.
chuj im w dupe

Data: 2011-04-10 03:43:00
Autor: Antenka
POZNAÑ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.
On 10 Kwi, 12:15, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
chuj im w dupe

Bleeee

Data: 2011-04-10 09:34:49
Autor: J-23
On 10 Kwi, 12:11, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

czy tobie zginal ktos bliski w tej katastrofie?
czy zabito kogos z Twojej rodziny w Katyniu?

J...

PS. http://www.youtube.com/watch?v=NzktMgRdyRs&feature=iv&annotation_id=annotation_340831

Data: 2011-04-10 10:19:39
Autor: Antenka
On 10 Kwi, 18:34, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

czy tobie zginal ktos bliski w tej katastrofie? czy zabito kogos z Twojej rodziny w Katyniu?<

 PS.http://www.youtube.com/watch?
v=NzktMgRdyRs&feature=iv&annotation_id=a...

A co to jest, ub-ku? Przesłuchanie? Raport piszesz? I tak ci nie
odpowiem.  Spadaj!

Antenka

Data: 2011-04-10 20:09:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-10 18:34, J-23 pisze:

PS. http://www.youtube.com/watch?v=NzktMgRdyRs&feature=iv&annotation_id=annotation_340831

Fajny "kawałek".

Data: 2011-04-10 11:47:53
Autor: Antenka
On 10 Kwi, 20:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-04-10 18:34, J-23 pisze:

> PS.http://www.youtube.com/watch?v=NzktMgRdyRs&feature=iv&annotation_id=a...

Fajny "kawałek".

No nie wiem ;-D

Antenka

Data: 2011-04-10 21:02:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-10 20:47, Antenka pisze:
[...]

Pod względem nostalgii, za starymi dobrymi czasami. :-)

Data: 2011-04-10 22:42:27
Autor: J-23
On 10 Kwi, 20:47, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Fajny "kawałek".

No nie wiem ;-D

Antenka

lepsze od bredzenia jakiegos katabasa

Data: 2011-04-10 19:42:41
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-04-10 18:34, J-23 pisze:

> PS. http://www.youtube.com/watch?v=NzktMgRdyRs&feature=iv&annotation_id=annot
ation_340831

Fajny "kawaĹ&#65533;ek".

===============

Znakomity kawałek !!  Nie tylko od strony merytorycznej , ale naprawdę
zajefajny aranż !!  SZACUN JADRYS !!

MH

Data: 2011-04-11 04:35:12
Autor: J-23
On 10 Kwi, 21:42, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
jadrys <C...@yahoo.com> napisa (a):

> ation_340831

> Fajny "kawa &#65533;ek".

==============>
Znakomity kawa ek !!  Nie tylko od strony merytorycznej , ale naprawd
zajefajny aran !!  SZACUN JADRYS !!

MH

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

http://www.youtube.com/watch?v=WYQb77VIZ0Q

Data: 2011-04-11 16:03:57
Autor: jadrys
POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w in tencji ofiar katastrofy smoleńskiej.
W dniu 2011-04-10 21:42,  MH pisze:

===============

Znakomity kawałek !!  Nie tylko od strony merytorycznej , ale naprawdę
zajefajny aranĹź !!  SZACUN JADRYS !!

MH

No co Ty, - przecież to nie mój kawałek.

Data: 2011-04-10 19:44:42
Autor: MH
POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Po zako=F1czeniu Mszy nast=B1pi przemarsz pod pomnik Ofiar Katynia i
Sybiru przy al. Niepodleg=B3o=B6ci, gdzie o godzinie 15:00 nast=B1pi
ods=B3oni=EAcie i po=B6wi=EAcenie tablicy epitafijnej.

Umieszczenie tablicy na tym monumencie ma podkre=B6li=E6 to, i=BF ci, kt=F3=
rzy
zgin=EAli pod Smole=F1skiem, byli w drodze do Katynia, by uczci=E6 pami=EA=
=E6
ofiar zbrodni katy=F1skiej.

/ za "G=B3osem Wlkp." z dnia 9-10 kwietnia 2011r. s.14/

Antenka
=================

Witaj !!  Widzę , że już wróciłaś !!  Napisz o czym wielebny dzisiaj mszył...

MH

Data: 2011-04-10 13:53:46
Autor: Antenka
On 10 Kwi, 21:44, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

> [...]

> ofiar zbrodni katy=F1skiej.

> / za "G=B3osem Wlkp." z dnia 9-10 kwietnia 2011r. s.14/

Witaj !!  Widz , e ju wr ci a !!  Napisz o czym wielebny dzisiaj mszy ...

MH

Wróciłam, bo beze mnie nie dajecie rady w pogromie POlszewi - to po
pierwsze.
Wielebny, a konkretnie kapelan wojskowy, wygłosił bardzo podniosłe,
budujące, patriotyczne kazanie na "+5"!

Antenka

POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.