Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.

POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.

Data: 2011-04-10 19:44:42
Autor: MH
POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Po zako=F1czeniu Mszy nast=B1pi przemarsz pod pomnik Ofiar Katynia i
Sybiru przy al. Niepodleg=B3o=B6ci, gdzie o godzinie 15:00 nast=B1pi
ods=B3oni=EAcie i po=B6wi=EAcenie tablicy epitafijnej.

Umieszczenie tablicy na tym monumencie ma podkre=B6li=E6 to, i=BF ci, kt=F3=
rzy
zgin=EAli pod Smole=F1skiem, byli w drodze do Katynia, by uczci=E6 pami=EA=
=E6
ofiar zbrodni katy=F1skiej.

/ za "G=B3osem Wlkp." z dnia 9-10 kwietnia 2011r. s.14/

Antenka
=================

Witaj !!  Widzę , że już wróciłaś !!  Napisz o czym wielebny dzisiaj mszył...

MH

Data: 2011-04-10 13:53:46
Autor: Antenka
On 10 Kwi, 21:44, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

> [...]

> ofiar zbrodni katy=F1skiej.

> / za "G=B3osem Wlkp." z dnia 9-10 kwietnia 2011r. s.14/

Witaj !!  Widz , e ju wr ci a !!  Napisz o czym wielebny dzisiaj mszy ...

MH

Wróciłam, bo beze mnie nie dajecie rady w pogromie POlszewi - to po
pierwsze.
Wielebny, a konkretnie kapelan wojskowy, wygłosił bardzo podniosłe,
budujące, patriotyczne kazanie na "+5"!

Antenka

POZNAŃ - 14:00 Msza św. w kościele Najświętszego Zbawiciela przy.ul. Fredry w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej.