POZNAÑ - nadchodzi kataklizm

Data: 2011-11-28 17:34:47
Autor: to
POZNAÑ - nadchodzi kataklizm
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
http://epoznan.pl/news-news-29095

No to teraz trzeba z poznania spierdzielać.

Poznań to dziwne miasto, dopiero w wieku ~25 lat dowiedziałem się, gdzie to z grubsza leży. ;)

Data: 2011-11-28 19:05:43
Autor: Pabl_o
POZNAÑ - nadchodzi kataklizm

U¿ytkownik "to" <to@xyz.abc> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ed3c637$0$5800$65785112news.neostrada.pl...
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Poznañ to dziwne miasto, dopiero w wieku ~25 lat dowiedzia³em siê, gdzie
to z grubsza le¿y. ;)

W takim razie to Ty jestes dziwny :)

--
Picasso

Data: 2011-11-28 18:09:18
Autor: to
POZNAÑ - nadchodzi kataklizm
begin Pabl_o
Poznañ to dziwne miasto, dopiero w wieku ~25 lat dowiedzia³em siê,
gdzie to z grubsza le¿y. ;)

W takim razie to Ty jestes dziwny :)

Dlaczego tak uważasz? ;)

Data: 2011-11-28 18:14:20
Autor: to
POZNAÑ - nadchodzi kataklizm
begin marcin
Boś głupi.

Nie Ciebie pytałem trollu Marcinie.

Data: 2011-11-28 19:10:28
Autor: Przemys³aw Czaja
POZNAÑ - nadchodzi kataklizm
to wal±c jednym palcem w klawisze napisa³:

Poznañ to dziwne miasto, dopiero w wieku ~25 lat dowiedzia³em siê,
gdzie to z grubsza le¿y. ;)

Pytanie zasadnicze:
Dowiedzia³e¶ siê o tym na TEJ grupie?

Data: 2011-11-28 18:15:16
Autor: to
POZNAÑ - nadchodzi kataklizm
begin Przemysław Czaja
Dowiedziałeś się o tym na TEJ grupie?

Nie, ale tutaj też dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. Np. tego, że obwiązanie felgi wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony.

Data: 2011-11-28 19:50:24
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
POZNAŃ - nadchodzi kataklizm [OT]
On 11/28/2011 06:34 PM, to wrote:
[...]

To jest nic. Koleżanka lat 35 pojechała służbowo do Szczecina.
Miała 2 godziny do odjazdu PKP to wsiada do Taxi i pyta ile by
kosztował przejazd nad morze. Mina taksówkarza - bezcenna.
Oczywiście nie pojechała.

POZNAÑ - nadchodzi kataklizm