POchować go w gdańskiej bazylice

Data: 2019-01-21 21:14:34
Autor: boukun
POchować go w gdańskiej bazylice
Atak nożownika pod Pelplinem. Obława i zatrzymanie podejrzanego
Nie żyje 57-letni mężczyzna zaatakowany nożem w miejscowości Rożental w woj. pomorskim. Policja po całonocnej obławie zatrzymała osobę, która może mieć związek z zabójstwem.

Napaść miała miejsce w niedzielę wieczorem. Według ustaleń Radia Gdańsk, 57-latek został raniony nożem na swoje posesji.

Po ataku sprawca uciekł. Policja zarządziła obławę i sprowadziła na miejsce psy tropiące. W poniedziałek przed południem zatrzymano podejrzanego - wyjaśnia stacja.

Trwa przesłuchanie zatrzymanego. To mężczyzna, który niedawno przeprowadził się w okolice Pelplina. Policjanci przeszukują jego mieszkanie.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że motywem zbrodni był rabunek. Śledczy nie podają, czy znaleźli narzędzie zbrodni.

https://wiadomosci.wp.pl/atak-nozownika-pod-pelplinem-oblawa-i-zatrzymanie-podejrzanego-6340877170976897a

aza
5h temu

Zginął prosty obywatel naszego państwa,kilka zda i tyle na ten temat; gdyby był ważną osobą,wszędzie mówiono by o tym,jaki ten kraj maluczki,nierówny dla wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!

tkm
4h temu

i tu wychodzi urzędnicze oszustwo - nie będzie żałoby narodowej bo zabity nie był urzędnikiem, nie miał 27 kont i trudnej do policzenia ilości mieszkań. Był płatnikiem podatków a nie biorcą. Po zabójstwie ... Czytaj całość

igor
4 min. temu

A co na to Głodz. Kasy nie ma rozglosu nie będzie

asdfga
4 min. temu

Gdańsk wyprawcie mu pogrzeb zbierajcie datki na pogrzeb Proszę -a tu cisza!

Data: 2019-01-21 21:15:58
Autor: boukun
POchować go w gdańskiej bazylice
retro
13 min. temu

Jemu nie zrobicie pogrzebu z pompą i żałobą bo był uczciwy i pewnie miał jedno mieszkanie i jedno konto

Data: 2019-01-23 20:26:43
Autor: japanizer
On Tuesday, January 22, 2019 at 5:16:17 AM UTC+9, boukun wrote:
retro
13 min. temu

Jemu nie zrobicie pogrzebu z pompą i żałobą bo był uczciwy i pewnie miał jedno mieszkanie i jedno konto

To może niech PiS dla niego zrobi miesiączki smoleńskie z budżetowych pieniędzy?

Data: 2019-01-21 21:20:15
Autor: boukun
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

tkm
4h temu

i tu wychodzi urzędnicze oszustwo - nie będzie żałoby narodowej bo zabity
nie był urzędnikiem, nie miał 27 kont i trudnej do policzenia ilości
mieszkań. Był płatnikiem podatków a nie biorcą. Po zabójstwie Adamowicza z
telewizorów aż wyli NIE WOLNO NAS ZABIJAĆ, JESTEŚMY ŚWIĘCI ale na youtube
tej świętości nie ma - "teraz jest wielce szanowny bo go zadźgali" mówi
jeden z opiniotwórczych liderów.

Data: 2019-01-23 14:34:01
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Nie martwcie się bokun, was nie pochowaja nawet w świdnikim kościółku.
Jako bezboznik i żarliwy komuch nie macie szans nawet na dziure w koscielnym murze.

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 15:20:14
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Idiotą nie jestem, klechy ani krzyża nie będzie     :)))

boukun

Data: 2019-01-24 10:14:45
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q29t6v$kh$1gioia.aioe.org...
[...]

1. jestes ;-)
2. ile cmentarzy w masz w tej Swidnicy? Jeden i to niemiecki! ;-)))
3. zostaje ci "spoczynek" pod murem ;-)))
4. jaruzelski sie nawrócil to i ty padniesz na kolanka ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-24 11:01:53
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W Świdnicy są dwa cmentarze, jeden stary poniemiecki i na moim osiedlu słowiańskim nowy.... W Niemczech chowają urny z prochami w takich cokołach, jest tylko data urodzin, śmierci imię i nazwisko, żadnych krzyży, żadnych ave maria i to jest POstęp.... A ty kurwa PO klechę będziesz wołał w godzinę twojej śmierci....,jak Jaruzelski  :)

boukun

Data: 2019-01-24 13:17:39
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2c2ej$1ha8$1gioia.aioe.org...
[...]

Czyli, ze twoje resztki truchła zapakują w pudło do butów i wywioza do Raichu? ;-))

A ty kurwa

Nie klnij bez POwodu! Kultury trochę chamie! ;-)))

PO klechę

Jestem ateista ;-)

będziesz wołał w godzinę twojej śmierci....,jak Jaruzelski  :)

Jaruzelski to twoja ferajna ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-24 15:55:55
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Hmm, Jaruzelski to twoja bajka... :)

https://www.google.com/search?q=elity+na+pogrzebie+jaruzelskiego&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=mAB9XJN5lU7iaM%253A%252CkxZ__E0SPl-epM%252C_&usg=AI4_-kTMe2ramthC47IlNplN9TpBUPLcjw&sa=X&ved=2ahUKEwiKiuSl1obgAhXFsKQKHYLvDRgQ9QEwC3oECAMQCA#imgrc=mAB9XJN5lU7iaM:

boukun

Data: 2019-01-25 10:46:28
Autor: Pajdak
pajacyk"boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Jesteś komuchem i postepujesz jak komuch. Modl się wiec do gościa w
Kremlowskim murze by dał ci taka sama szanse jak Jaruzelskemu. Nie licz na
to, ze nad twoim doczesnym ścierwem pojawią sie jakies osobistysci oprócz
sfory kundli.

Milego dnia życze ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-01-25 10:58:54
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pajdak, przecież to wy jesteście żydokomuchy, Jaruzelskiego, waszego ojca chrzestnego obecnego systemu chowaliście z honorami... Gdyby nie Jaruzelski i Kiszczak, nie bylibyście tam, gdzie jesteście....

boukun

Data: 2019-01-25 11:11:14
Autor: Pajdak
Jaruzelski ojcem chrzestnym boukuna
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2eml1$18qi$1gioia.aioe.org...
[...]

Mam napletek więc nie jestem Żydem, komunę znam jedynie z opowieśći.
Urodziłem się już w wolnej Polsce. Kto taki ci "wy"? ;-)))

Jaruzelskiego, waszego ojca chrzestnego

Twój "gienierał" nie jest moim ojcem chrzestnym, raczej twoim.

obecnego systemu chowaliście z honorami...

Chcesz powiedzieć, że Jaruzelski to tatuś chrzestny PiS?

Gdyby nie Jaruzelski i Kiszczak,

Nie sa z mojej bajki, to kolesie z twojej PZPR ekshibicjoniosto ;)

nie bylibyście tam, gdzie jesteście....

Kto? Gdzie? Puknij się w ten stary łeb! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-25 11:57:53
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wolna w miarę Polska, to była pajdak tylko za Gomułki i Gierka, POtem, od sany wojennego już nigdy więcej nie była wolna... Sam nie wiesz robaczku, kto ci ten system stworzył....

boukun

Data: 2019-01-26 12:07:09
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2eq3h$1p7q$1gioia.aioe.org...
[...]

Jasne, kochaliście związek radziecki i zamordyzm PZPR.

POtem, od sany wojennego już nigdy więcej nie była wolna...

Kto okupował nasz kraj?

Sam nie wiesz robaczku, kto ci ten system stworzył....

Urodziłem się w wolnej Polsce, nie w twojej sowieckiej.

--
Pajdak

Data: 2019-01-26 13:19:28
Autor: boukun
[...]

Tak, tak, w Polsce Jaruzelskiego i Kiszczaka :) i ich neoliberalnych uczni, Tuska, Mazowieckiego, Geremka, Bydłoszewskiego, Kuronia, Balcerowicza, Stolzmana, Grundbaum, Goldszmidtów itp...., których Kiszczak dokoptował sobie do biesiadnego stołu....

boukun

Data: 2019-01-27 12:20:50
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2hj8g$h5r$1gioia.aioe.org...
[...]

Mialem zbyt mało lat by mnie w/w obchodzili, a po drugie była już wtedy "Solidarność".

i ich neoliberalnych uczni, Tuska, Mazowieckiego, Geremka, Bydłoszewskiego, Kuronia, Balcerowicza, Stolzmana, Grundbaum, Goldszmidtów itp....,

Zapomniałes o Kaczyńskich ;-)))

których Kiszczak dokoptował sobie do biesiadnego stołu....

Gdzie w takim razie byli ci twoi "uczciwi" komuniśći?

--
Pajdak

Data: 2019-01-27 13:38:00
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Solidarność spod znaku Geremka i Mazowieckiego, to solidarność agenturalna Kiszczaka... Sam nie wiesz piździak, kto cię zrobił :)
Wraz ze stanem wojennym skończyła się Solidarność narodu polskiego i wolna Polska...

boukun

Data: 2019-01-23 19:16:12
Autor: Zenek Kapelinder
POchować go w gdańskiej bazylice
ciebie pizdziak tez nie pochowaja. twoje truchlo jakis czas, do zuzycia, robilo bedzie za preparat na ktorych studenci medycyny sie ucza. Jak ci czaszke otworza to sie zdziwia.

Data: 2019-01-24 10:55:38
Autor: Lord Donald
POchować go w gdańskiej bazylice
ciebie pizdziak tez nie pochowaja. twoje truchlo jakis czas, do zuzycia, robilo bedzie za preparat na ktorych studenci medycyny sie ucza. Jak ci czaszke otworza to sie zdziwia.

Zrobi to na jego Niemcach wrażenie jak chińska podróbka konsoli do gier. Obudowa jak w markowym produkcie wewnątrz gdzieś tam przykręcony układzik od badziewnej gry tetris. Dlatego czuje żel do Polków, najbardziej do swoich starych, że go spłodzili, a co gorsze nie wyskrobali gdy popełnili ten błąd, jest żywym argumentem walki o swobodę skrobanek, w jego przypadku raczej było by to miłosierdzie.

Data: 2019-01-24 12:39:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Zrobi to na jego Niemcach wrażenie jak chińska podróbka konsoli do gier.

nie odpowiedziałeś czy żonka puściła się dla niemca, to by tłumaczyło traumę i
pianę na usteczkach które tak ci lizali niemcy

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-25 13:53:19
Autor: Lord Donald
W dniu 24.01.2019 o 12:39, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Mówisz o swojej traumie swojej żony, kiedy to ty puściłeś się dla Niemca. Biedna kobiecina, w waszej rodzinnej wsi było by lepiej jakby to ona pojechała dawać dupy do fryca niż ty srajdaczku. To dlatego jedziesz na Polaków oskarżając nas o nietolerancje bo cała twoja wiocha patrzy z obrzydzeniem na takiego cwela folksdojcza, który porzucił rodziną na naszym utrzymaniu aby nam nastawiać się frycowi za kilka centów i nędzne życie w zgrzybiałym baraku.

Data: 2019-01-25 18:42:53
Autor: Pisiorowy Escobar
POchować go w gdańskiej bazylice
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Mówisz o swojej traumie swojej żony, kiedy to ty puściłeś się dla Niemca.

przenoszenie na innych swoich cierpień to jednostka psychiczna - skonsultuj to
ale teraz wiem że puszczałeś się niemcom

Biedna kobiecina,

ano biedna - nic dziwnego że rzuciła chłopa który puszczał się Niemcom

w waszej rodzinnej wsi było by lepiej jakby to ona pojechała dawać dupy do fryca niż ty srajdaczku.

byłoby lepiej, ale to ty dawałeś dupy Niemcom

To dlatego jedziesz na Polaków oskarżając nas o nietolerancje bo cała twoja wiocha patrzy z

to dltego jedziesz na Niemców bo odrwagowujesz swoje uporzenie gdy się z nimi
puszczałeś

obrzydzeniem na takiego cwela folksdojcza, który porzucił rodziną na

nie nazywaj siebie od razu cwelem folksdojczem, to że puszczałeś się z Niemcami
na pewno da się jakoś usprawiedliwić

naszym utrzymaniu aby nam nastawiać się frycowi za kilka centów i nędzne życie w zgrzybiałym baraku.

tylko za kilka centów się puszczałeś ??? smutne

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-26 12:04:34
Autor: Pajdak
POchować go w gdańskiej bazylice
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:cgim4eld6htv8hjb25j4cuot5n70ucqrro4ax.com...
[...]

Nie zniżaj się do "dyskusji"z tą kanalią o ksywsce lo(r)dzik.

Tak samo jak z kanalią o ksywce "zenek".

Nie "dokarmiaj" tych "mord zdradzieckich".

--
Pajdak

POchować go w gdańskiej bazylice