POchwalcy

Data: 2012-02-17 17:48:10
Autor: jadrys
POchwalcy

I inni wielbiciele nieomylności PO i władyki dzierżącego władzę - Donalda T., czy nadal podtrzymujecie swoją wersję o absolutnej nieszkodliwości ACTA dla normalnych kontaktów w internecie? Wasz idol juz zmienił zdanie!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nie-mialem-racji-ws-ACTA,wid,14262968,wiadomosc.html

Data: 2012-02-17 18:08:25
Autor: Grzegorz Z.
POchwalcy
jadrys napisa:

I inni wielbiciele nieomylnoci PO i wadyki dziercego wadz - Donalda T., czy nadal podtrzymujecie swoj wersj o absolutnej nieszkodliwoci ACTA dla normalnych kontaktw w internecie? Wasz idol juz zmieni zdanie!

Kaza wycofa podpis?

Bo jak nie to jest to piedoenie o Szopenie.

--
"Jak ju nie bd moga sobie sama nala tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjcie na tak sytuacj" M.Czubaszek

Data: 2012-02-17 18:29:53
Autor: A. Filip
POchwalcy
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
jadrys napisał:

[...]

Kazał wycofać podpis?
Bo jak nie to jest to piełdołenie o Szopenie.

Poszedł dla przyczekanie.
Sejm i tak ty się na razie "oficjalnie" nie zajmował ACTA przed
ratyfikacją planowaną za miesiące, najwyżej by zlecił wykonanie jakichś
ekspertyz które i tak może zlecać, wiec ta cała gadka premiera Tuska (PO) o "wstrzymaniu, ale PO podpisaniu" to w praktyce ściema nie robiąca różnicy.

Data: 2012-02-17 17:44:02
Autor: Obserwator
POchwalcy
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a): Poszed dla przyczekanie.
Sejm i tak ty si na razie "oficjalnie" nie zajmowa ACTA przed
ratyfikacj planowan za miesice, najwyej by zleci wykonanie jakich
ekspertyz ktre i tak moe zleca, wiec ta caa gadka premiera Tuska (PO) o "wstrzymaniu, ale PO podpisaniu" to w praktyce ciema nie robica rnicy.

************************************

Zeby mnie rozbolaly....a coz to jest za skladnia : *Poszed dla przyczekanie.*
i cala reszta twojego tekst?

Tak po rusku sie pisze, a nie po polsku, voila:

&#1054;&#1085; &#1087;&#1086;&#1096;&#1077;&#1083; &#1085;&#1072; przyczekanie. Nic dziwnego, ze tak kochasz kagiebiste Puina i jenerala Jaruzelskiego.

Data: 2012-02-17 18:32:15
Autor: Grzegorz Z.
POchwalcy
A. Filip napisa:

[...]

O ile dobrze policzyem to Pemie ju dugi az zmienia zdanie w spawie
ACTA.

Czyli wychodzi na to e jest "za" i "nie ugnie si przed szantaem".

Data: 2012-02-17 19:39:46
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

jadrys napisał:

[...]

Zdaje się, że to pierwsi pisiacy stwierdzili nieszkodliwość ACTA? Chyba się nie mylę? Ino komuszki dupy nie dały.

Data: 2012-02-17 19:47:10
Autor: A. Filip
POchwalcy
jadrys napisał:

[...]

Tylko że to premier Tusk (PO) (do czasu) wypisywał wynegocjowanie ACTA
jako  "sukces POlsiej prezydencji", nieprawdaż? ["bardziej się wkopał"]
Wiec teraz byłby wdzięczny jakby ACTA "udupić" na poziomie UE żeby nie
musiał osobiście udupiać wprost ratyfikacji ACTA w Sejmie, udupiać
bardzo osobiście i wprost coś czego miał być "ojcem europejskiego *sukcesu*".

Data: 2012-02-17 22:03:13
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

jadrys napisał:

[...]

Czy ty czytałeś te ACTA? Czy też owczym pędem podążasz za bezmyślnym stadem?
Co do Tuska, to czym się różni od Kaczyńskiego w sprawoe ACTA? Wg. mnie niczym. Jeden i drugi podąża...

ps. Ja czytałem.

Data: 2012-02-17 22:09:34
Autor: A. Filip
POchwalcy
jadrys napisał:

[...]

Mi już zwisa i POwiewa czym się Tusk różni od Kaczyńskiego.
Jak obaj dostaną przez ACTA to mi różnicy nie zrobi.

Data: 2012-02-17 18:46:12
Autor: pluton
POchwalcy
Kaza wycofa podpis?

Bo jak nie to jest to piedoenie o Szopenie.

Juz teraz trzeba rozkrecic akcje informacyjna, kto juak glosowal.

Warto by jakas tronke postawic z nazwiskami i wydrukiem z glosowania.

Nullification

Data: 2012-02-18 10:04:19
Autor: jadrys
POchwalcy
W dniu 2012-02-17 18:08, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Jak na razie wystarczy że przyznał się do błędu.

Data: 2012-02-18 11:45:55
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

jadrys napisał:

[...]

Wziął przykład z Kazyńskiego? Pisorki powinne się cieszyć!

Data: 2012-02-18 22:50:12
Autor: jadryś
POchwalcy

Jak na razie wystarczy że przyznał się do błędu.

Wziął przykład z Kazyńskiego? Pisorki powinne się cieszyć!

A ty jak teraz uważasz? Gdy Tusk podpisał ACTA byłeś wniebowzięty i wychwalałeś mądrość premiera, on się przyznał do tego że popełnił błąd, a co ty na to?

Data: 2012-02-19 10:15:01
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhp6eq$3n2$1node2.news.atman.pl...

[...]

A pokaż mi ten mój wpis. Pokaż mi jak wychwalałem mądrość premiera? Pokaż mi to wniebowzięcie. Czytałem te ACTA w przeciwieństwie do was i sądzę że prędzej czy później, zostaną wprowadzone. Być może po pewnej zmianie i redakcji niektórych przepisów.

Data: 2012-02-19 16:45:31
Autor: Jadryś
POchwalcy

[...]

Bogdan, nie ważne czy ACTA będzie wprowadzona czy nie, Ważne jest to że Premier powiedział że zrobił błąd pochopnie podpisując to porozumienie. A ty chwaliłeś go i broniłeś jak lew tego co nawet on sam przyznał ze było błędem.

Data: 2012-02-19 18:42:50
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jhr5ev$2i8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Zacytuj moją lwią obronę.

Data: 2012-02-19 20:52:40
Autor: jadryś
POchwalcy

[...]

Poszukaj sobie. Było to w kilku, o ile nie w kilkunastu wątkach.

Data: 2012-02-19 22:27:32
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhrju8$hnv$2node2.news.atman.pl...

[...]

Pomówienie. Zacytuj komunistyczny sk..ielu.

Data: 2012-02-20 08:57:55
Autor: jadryś
POchwalcy

[...]

Cytowanie kogoś twojego pokroju to nie robota dla mnie. Wyszedłeś na głupka z tym wiernopoddańczym chwalstwem każdego posunięcia premiera i teraz próbujesz obrażać kogoś kto ci to wytknął.. Zobaczysz że Tusk przeprosi również kiedyś kibiców za tą odpowiedzialność zbiorową, a ty wyjdziesz na całkowitego idiotę. Tak, bezinteresowny służalczy debilizm złej sprawie nigdy nie popłacał.

Data: 2012-02-18 14:52:09
Autor: pluton
POchwalcy

Jak na razie wystarczy e przyzna si do bdu.

Nie, stanowczo nie wystarczy. Nie widze zadnych regulacji prawnych,
ktore by zapobiegly popelnianiu podobnych bledow
w przyszlosci.

Nullification

Data: 2012-02-18 21:08:25
Autor: jadry
POchwalcy
W dniu 2012-02-18 14:52, pluton pisze:
Jak na razie wystarczy e przyzna si do bdu.

Nie, stanowczo nie wystarczy. Nie widze zadnych regulacji prawnych,
ktore by zapobiegly popelnianiu podobnych bledow
w przyszlosci.

Jak dla mnie to czasem skromne przepraszam wicej znaczy ni ustawa sejmowa. A adnych pro ludzkich regulacji nie oczekuj w kraju gdzie panuje kapitalizm.

Data: 2012-02-18 21:19:29
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Uytkownik "jadry" <rg@yachoo.com> napisa w wiadomoci news:jhp0fv$rv3$6node2.news.atman.pl...
[...]

A tym bardziej, gdzie panuje komunizm!

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-02-19 12:11:22
Autor: jadry
POchwalcy

[...]

Tak si skada e ty Bodziu gw**o wiesz o komunizmie.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-02-19 14:17:05
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Uytkownik "jadry" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:jhqlct$hi5$2node2.news.atman.pl...

[...]

A h..j z komunizmem i tymi, ktrzy go propaguj.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-02-19 16:45:29
Autor: Jadry
POchwalcy

A tym bardziej, gdzie panuje komunizm!

Tak si skada e ty Bodziu gw**o wiesz o komunizmie.

A h..j z komunizmem i tymi, ktrzy go propaguj.

Tak niech yje (tfu) kapitalizm i swoboda w wyeraniu innym z ich koryta.

Data: 2012-02-18 21:30:14
Autor: pluton
POchwalcy
> [...]

Jak dla mnie to czasem skromne przepraszam wicej znaczy ni ustawa
sejmowa. A adnych pro ludzkich regulacji nie oczekuj w kraju gdzie

To niech ci kuzwa kaza pracowac do 85 lat i dowala 90% podatek,
a potem powiedza 'przepraszamy, pomylka'.

Nullification

Data: 2012-02-19 12:11:18
Autor: jadry
POchwalcy
W dniu 2012-02-18 21:30, pluton pisze:
[...]

Czowiek nie jest nieomylny, nawet premier.. Sztuk jest przyzna si do bdu. Oczywicie mowa jest o ACTA.

Data: 2012-02-18 21:51:17
Autor: Chiron
POchwalcy
[...]

Witam! A Ty wci swoje? To napisz mi prosz, dlaczego w Twojej opinii w Polsce mamy system gospodarczy oparty o kapitalityczn form wasnoci- bo ni w zb nadal poj tego nie mog?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-02-18 22:01:09
Autor: pluton
POchwalcy
Witam! A Ty wci swoje? To napisz mi prosz, dlaczego w Twojej opinii w
Polsce mamy system gospodarczy oparty o kapitalityczn form wasnoci- bo
ni w zb nadal poj tego nie mog?

Bo ktos sie pomylil i nie przeprosil ?

Nullification

Data: 2012-02-19 12:15:00
Autor: jadry
POchwalcy
W dniu 2012-02-18 22:01, pluton pisze:
Witam! A Ty wci swoje? To napisz mi prosz, dlaczego w Twojej opinii w
Polsce mamy system gospodarczy oparty o kapitalityczn form wasnoci- bo
ni w zb nadal poj tego nie mog?

Bo ktos sie pomylil i nie przeprosil ?

Jeszcze klamka nie zapada, a wic nie ma potrzeby przeprasza.

Data: 2012-02-19 12:46:49
Autor: pluton
POchwalcy

> Bo ktos sie pomylil i nie przeprosil ?

Jeszcze klamka nie zapada, a wic nie ma potrzeby przeprasza.

Wiesz cos, o czym my nie wiemy ? Ruskie komuszki szykuja jakies armatki
pod Palacem Zimowym ?

Nullification

Data: 2012-02-19 16:45:27
Autor: Jadry
POchwalcy
W dniu 2012-02-19 12:46, pluton pisze:
[...]

Jeszcze ostatecznie Polska nie przystpia do ACTA.

Data: 2012-02-20 07:31:32
Autor: stevep
POchwalcy
Dnia 19-02-2012 o 12:46:49 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Bo ktos sie pomylil i nie przeprosil ?

Jeszcze klamka nie zapad³a, a wiêc nie ma potrzeby przepraszaæ.

Wiesz cos, o czym my nie wiemy ? Ruskie komuszki szykuja jakies armatki
pod Palacem Zimowym ?

Stary Tomasz z tego filmu:
# POŻEGNANIE CESARZY
Film fabularny - telewizyjny
Produkcja: Polska
Rok produkcji: 1988
Premiera: 1988. 11. 11
Dane techniczne: Barwny. 66 min.

Stary Tomasz jest chłopem z dziada pradziada. Całe swoje życie spędził na  wsi. Tam dorobił się żony, dzieci i wnuków. Żyje w otoczeniu bliskich,  "zakonserwowany" jakby w swoim własnym czasie. Tymczasem na zewnątrz toczy  się historia. Jeden z wnuków poszedł na wojnę i słuch o nim zaginął. Drugi  wstąpił do Legionów Piłsudskiego i teraz buduje nową Polskę. Starego to  wszystko jakby nie dotyczyło. Wierny swojej przeszłości, wierny swoim  wspomnieniom nie dostrzega żadnych zmian. Te jednak nadchodzą  nieuchronnie. Jest rok 1919. Wraz z nową rzeczywistością carskie ruble  tracą wartość, jednak Tomasz lekceważy ostrzeżenie. Zbierane przez całe  życie oszczędności przepadają. Z niedowierzaniem i ogromną rezerwą  przyjmuje także "kazania" młodego i zapalczywego Olka na temat odzyskanej  niepodległości. Nadal pozostaje wierny rosyjskiemu cesarzowi, odrzucając  wszelkie sugestie, że czasy cesarzy właśnie się skończyły. Porządek świata  stworzony przez zaborców wydaje mu się trwały i nienaruszony, a  "gorączkowanie się" wnuka legionisty przypisuje wyłącznie jego młodemu  wiekowi. Sytuacja ulega radykalnej zmianie, gdy nagle powraca zaginiony w  czasie wojny wnuk Feluś. Przez te lata wiele przeżył. Poznał smak niewoli,  wie, co to znaczy zabić. Opowiada o rosyjskiej rewolucji, śmierci cara i  nadejściu komunistów. Jego pojawienie się w domu rodzinnym wywołuje  konflikt stanowisk wobec nowej rzeczywistości. Ścierają się poglądy  dziadka i dwóch wnuków. Dopiero poważna rozmowa całej tej trójki  doprowadza do wzajemnego zrozumienia i pojednania. Łzy w oczach Tomasza  świadczą o jego ostatecznym pożegnaniu z przeszłością i pogodzeniu z  teraźniejszością. [PAT] #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjznh

w końcu zrozumiał, że coś wokół niego się jednak zmieniło jadrys  dotychczas nic nie rozumie.

--
stevep

Data: 2012-02-19 12:11:09
Autor: jadry
POchwalcy
W dniu 2012-02-18 21:51, Chiron pisze:

[...]

Cze Chiron, mio znowu Ciebie zobaczy. A co do kapitalizmu, jego dziaania widz wok siebie, - nie mog w okolicznych jeziorach owi ryb, bo one s teraz "wasnoci" prywatn,. Gste lasy w ktrych zbieraem grzyby w sporej czci poprzegradzane potami i z tabliczkami "Teren prywatny zakaz wstpu". W okolicy sporo bezrobotnych poniewa polikwidowano wszystkie stare zakady pracy.. Nie wiem jakich chciaby jeszcze innych dowodw na panoszenie si kapitalizmu w naszym kraju..?

Data: 2012-02-20 07:12:40
Autor: stevep
POchwalcy
Dnia 19-02-2012 o 12:11:09 jadry <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Ty przypominasz tego starego chopa z wczorajszego filmu na TVP Historia  "Poegnanie cesarzy", ktry ju po odzyskaniu niepodlegoci przez Polsk  w 1918 nie mg uwierzy, e obowizujc walut nie jest ju rubel, gdy  rodzina podpowiadaa mu, e ruble naley wymieni na obowizujce polskie  marki, oczywicie tego nie zrobi i zmarnowa znaczn sum. Nie mg  uwierzy, e nie ma ju cara, ktrego rozstrzelano, bo jak to co z jego  ochron przez puki lejbgwardii. No i jak to mona byo cara rozstrzela  przecie to on znis paszczyzn i da chopom ziemi yj sobie dalej w  swoim wyimaginowanym "carskim" wiecie nie przyjmujc do wiadomoci zmian  jakie wok zachodz. Powodzenia.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-17 18:21:45
Autor: Barfly
POchwalcy
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Ja tam si nie znam na ACTA i nie zamierzam poznawa. G...o mnie obchodzi czy
Tusk podpisze czy nie. Przed chwil syszaem, e Rosja doczya do krajw
ktre zobowizay si przestrzega praw patentowych i praw do wasnoci
intelektualnej. Wnioski wyciagnij sam.

Data: 2012-02-17 20:38:57
Autor: pluton
POchwalcy
Przed chwil syszaem, e Rosja doczya do krajw
ktre zobowizay si przestrzega praw patentowych i praw do wasnoci
intelektualnej.

To jeszcze nic. Rosja zobowiazala sie do przestrzegania standardow
demokratycznego panstwa.

Nullification

Data: 2012-02-18 10:04:15
Autor: jadrys
POchwalcy
W dniu 2012-02-17 19:21, Barfly pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

[...]

Ja tam się nie znam na ACTA i nie zamierzam poznawać. G...o mnie obchodzi czy
Tusk podpisze czy nie. Przed chwilą słyszałem, że Rosja dołączyła do krajów
które zobowiązały się przestrzegać praw patentowych i praw do własności
intelektualnej. Wnioski wyciagnij sam.

Akurat to co robi Rosja jest mało istotne dla Polaków.  I obawy nie budzi ściganie złodziei, ale wprowadzenie mechanizmów powszechnej inwigilacji społeczeństwa w necie i poza nim. Nasze prawo ściga złodziei od zawsze (pod warunkiem że nie są w białych kołnierzykach, bo wobec tych jest bezsilne), i to nie potrzeba jakichś nowych metod wprowadzać.

Data: 2012-02-18 11:44:47
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jhnpmq$jf6$4node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawiedliwość jest jak pajęczyna,bąk się przebije wpadnie muszyna - prawda stara jak świat. I ty maluczki jej nie zmienisz.

Data: 2012-02-18 14:18:27
Autor: pluton
POchwalcy

Sprawiedliwo jest jak pajczyna,bk si przebije wpadnie muszyna -
prawda
stara jak wiat. I ty maluczki jej nie zmienisz.

Prawo jest jak pot: slon go stratyje, tygrys przeskoczy, waz sie
przeslizgnie.
Tylko bydlo zatrzyma.

Nullification

Data: 2012-02-18 21:10:36
Autor: jadryś
POchwalcy

[...]

Chciałbym to zmienić, jednak ty ze wszystkich sił starasz się mnie zniechęcić.

Data: 2012-02-18 21:20:25
Autor: Bogdan Idzikowski
POchwalcy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhp0k1$rv3$7node2.news.atman.pl...

[...]

Słyszałeś coś o Syzyfie?

Data: 2012-02-19 12:13:43
Autor: jadryś
POchwalcy

[...]

Coś tam słyszałem.. To Polak? Komunista? Bo chyba nie Grek..

Data: 2012-02-19 16:45:24
Autor: Jadryś
POchwalcy

[...]

No i dobrze, - przedmiotem rozmowy jest komuszyzm a nie życie poza ziemskie.

POchwalcy