POciągiem? Ależ skąd!

Data: 2020-08-29 08:49:07
Autor: Runt
POciągiem? Ależ skąd!
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26248909,stryj-andrzeja-dudy-odpiera-zarzuty-o-nepotyzm-prezydent-nie.html#do_w=52&do_v=66&do_a=291&s=BoxBizLink

"Antoni Duda, stryj prezydenta Andrzeja Dudy, został powołany do rady nadzorczej PKP Cargo. Opozycja mówi o nepotyzmie. Wuj prezydenta odpiera te zarzuty, tłumacząc, że mowy o nepotyzmie nie ma, ponieważ "prezydent nie jeździ pociągami".

"Niedawno stryj prezydenta udzielił wywiadu portalowi nto.pl. W rozmowie przyznał, że nie ma doświadczenia związanego z transportem kolejowym. Zapewnił jednak o licznych sukcesach zawodowych popartych bogatym CV. - Przez kilkanaście lat pracowałem w przemyśle, gdzie przeszedłem drogę od majstra do wiceprezesa - zapewnił."

Przykładowa kariera wyznawcy PiS. ;-)))

https://tvn24.pl/biznes/pieniadze/antoni-duda-w-pkp-cargo-wysokosc-wynagrodzenia-4676911

"Antoni Duda, stryj prezydenta Andrzeja Dudy, za zasiadanie w radzie nadzorczej PKP Cargo może otrzymywać ponad 12,7 tysiąca złotych miesięcznie."

Ile by "zarabiał" gdyby zechciało mu się "pracować", a nie tylko "zasiadać"? ;-))))))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/