POd rządami Donalda T.

Data: 2010-10-14 20:51:53
Autor: boukun
POd rządami Donalda T.
Znalezione w sieci, wśród komentarzy do wątku o rodzinie wielodzietnej..., nie wiem, ile w tym prawdy:

POd rządami Donalda T. i przystawki upadły lub w likwidacji są! 1-Stocznia w Szczecinie! 2-Stocznia w Gdyni! (STOCZNIA GDANSKA JESZCZE W TYM ROKU) 3-Huta Szkła w Krośnie! 4-ZNTK w Łapach! 5-Zakłady Mięsne Duda! 6-Tonsil we Wrześni! 7-Zakłady Meblowe w Swarzędzu! 8-Zakłady Kabli w Rawiczu! 9-TVP i Polskie Radio! 10-Fabryka Takata Petri w Wałbrzychu! 11-Fabryka Dywanów w Kowarach! 12-Hala KDT w Warszawie! 13-Browar w Kielcach! 14-Galerie Centrum! 15-Techmex w Bielsku-Białej! 16-Domar w Bydgoszczy! 17-Leoni AKP w Ostrzeszowie! 18-Fabryka Maszyn i Urządzeń Tagro w Tarnowskich Górach! 19-Collar Textil w Opatowie! 20-Zakłady Maszyn Górniczych Glinik w Gorlicach! 21-PZU 2.500 tys. pracowników do zwolnienia! 22-Fabryka Mebli w Olszynie! 23-Polmos w Szczecinie! 24Zadłady Cegielskiego To jest dorobek Platformy po 34 miesiącach rządzenia! I wyborcy PO się cieszą!

Nie, żebym dał się wciągnąć w prymitywne kłótnie, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka...

boukun

Data: 2010-10-14 22:00:16
Autor: awe
POd rządami Donalda T.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i97joq$qhc$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ja bym wymienil rzad na taki tani CHINSKI
awe

Data: 2010-10-14 22:42:33
Autor: boukun
POd rządami Donalda T.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i97nau$i5j$1news.onet.pl...

[...]

Ja na Palikota i całkiem nowych, niezależnych Polaków z podwórka, co by wygonili całe te kiszczakowskie koalicje...

boukun

Data: 2010-10-14 22:59:57
Autor: u2
POd rządami Donalda T.
On 14 Paź, 22:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i97nau$i5j$1news.onet.pl...

Ja na Palikota i całkiem nowych, niezależnych Polaków z podwórka, co by wygonili
całe te kiszczakowskie koalicje...

Palikot z tych samych układów. :)

Data: 2010-10-15 17:18:00
Autor: boukun
POd rządami Donalda T.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:d7bd144a-e229-4098-bbb2-07734e8a2ffed17g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Dupa Jasiu... Palikot i blisko 40 milionów niezależnych Polaków jest nowych...

boukun

Data: 2010-10-15 19:07:12
Autor: awe
POd rządami Donalda T.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i99rk4$qq9$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ty moze 80 mln?
awe

Data: 2010-10-14 23:47:47
Autor: awe
POd rządami Donalda T.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i97q8b$26b$1mx1.internetia.pl...

[...]

mowie ci najlepsi sa chinczycy, a nie tuskoidalne rzady. ile bysmy oszczedzili na zarzadzaniu panstwem
awe

POd rządami Donalda T.