POdatek katastralny

Data: 2011-08-27 23:38:14
Autor: u2
POdatek katastralny
... czyli jak wraza razwietka chce zlupic Polakow :

http://wpolityce.pl/artykuly/13705-ten-podatek-nas-zabije-kazdy-z-nas-bedzie-musial-placic-rocznie-panstwu-okolo-10-20-tysiecy-zlotych

Prosz臋 sobie teraz wyobrazi膰 co by si臋 sta艂o gdyby rz膮dz膮cy wprowadzili
ten podatek (co pr贸buj膮 robi膰 od wielu lat, obecnie prace nad nim
intensywnie trwaj膮). Ot贸偶 dzi艣 cena przeci臋tnej wielko艣ci domu pod
Warszaw膮 czy w niez艂ej dzielnicy mojego Olsztyna oscyluje w granicach 1
miliona z艂otych. Ja r贸wnie偶 mieszkam w domku jednorodzinnym i jestem
otoczony s膮siadami, kt贸rzy nale偶膮 do polskiej 艣redniej klasy
(policjanci, wyk艂adowcy akademiccy, nauczyciele, drobni przedsi臋biorcy).
Moi rodzice kupili dzia艂k臋, na kt贸rej stoi nasz dom 15 lat temu za
stosunkowo niewielkie pieni膮dze. Dok艂adnie to samo zrobili moi s膮siedzi.
Jednak teraz warto艣膰 dzia艂ek w miejscu, gdzie mieszkamy  wzros艂a, z
uwagi na rozrastanie si臋 miasta, kilkadziesi膮t razy. Ostatnie pog艂oski
m贸wi膮 o katastrze w wysoko艣ci 1,8-2,4 proc. A wi臋c ka偶dy z nas b臋dzie
musia艂 p艂aci膰 rocznie pa艅stwu oko艂o 10-20 tysi臋cy z艂otych. Dok艂adnie w
takiej samej sytuacji b臋dzie rodzina, kt贸ra od kilkudziesi臋ciu lat
zajmuje, warte dzi艣 800-900 tysi臋cy z艂otych, mieszkanie w kamiennicy w
centrum wi臋kszego miasta. Czy sta膰 j膮 b臋dzie na wy艂o偶enie 10 tysi臋cy
rocznie? Na dodatek ceny nieruchomo艣ci bez przerwy si臋 wahaj膮 i podatek
mo偶e ka偶dego roku wzrasta膰 w zale偶no艣ci od czynnik贸w, na kt贸re nie mamy
wp艂ywu.

    鈥濸odatek katastralny obejmie tak偶e mieszkania. W wielu przypadkach
b臋dzie to oznacza艂o podwojenie miesi臋cznych czynsz贸w. W
najtragiczniejszej sytuacji znajd膮 si臋 mieszka艅cy centr贸w du偶ych
miast, zakopia艅skich Krup贸wek czy gda艅skiego D艂ugiego Targu. Tam
podatek od najmniejszego i najbardziej zniszczonego mieszkania b臋dzie
wr臋cz nieludzki. Podatek katastralny mo偶e okaza膰 si臋 tak偶e rujnuj膮cy dla
rolnik贸w i w og贸le dla mieszka艅c贸w wsi.鈥 - zauwa偶a Polak.

Dla mnie podatek katastralny oznacza wyprowadzk臋 z domu zbudowanego
przez moich rodzic贸w, albo zarobienie dodatkowych kilkudziesi臋ciu
tysi臋cy z艂otych rocznie by sp艂aci膰 wiecznie nienasycon膮 bestie fiskaln膮.

Nie mo偶na zapomina膰 r贸wnie偶 , 偶e wszyscy posiadacze mieszka艅 鈥瀗a wynajm鈥
b臋d膮 musieli podnie艣膰 czynsze o 100 % by m贸c zarobi膰 na ten podatek. Tym
samym ludzie, kt贸rzy zostan膮 zmuszeni sprzeda膰 swoje nieruchomo艣ci by
mieszka膰 w wynaj臋tych lokalach  i studenci b臋d膮 p艂aci膰 za wynajem
horrendalne sumy. A co zrobi膰 z tymi, kt贸rzy z ledwo uciu艂anych
pieni臋dzy kupili jaki艣 czas temu kawa艂ek ziemi dla wnuk贸w, kt贸ra warta
jest dzi艣 setki tysi臋cy z艂otych? A jak poradz膮 sobie w艂a艣ciciele ma艂ych
zak艂ad贸w produkcyjnych, mechanicy samochodowi, kt贸rzy utrzymuj膮 rodziny
z jednego zak艂adziku, kt贸ry nagle teraz stanie si臋 drog膮 nieruchomo艣ci膮?

Data: 2011-08-27 22:24:25
Autor: ali
POdatek katastralny
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
... czyli jak wraza razwietka chce zlupic Polakow :

http://wpolityce.pl/artykuly/13705-ten-podatek-nas-zabije-kazdy-z-nas-
bedzie-mu
sial-placic-rocznie-panstwu-okolo-10-20-tysiecy-zlotych

ubot robisz za po縴tecznego idiote??/
podobnie prano ludziom m髗gi przy referendach
pos硊guj眂 si  podobnymi naiwniakami
ot罂 przed podatkiem katastralnym
broni si w ten spos骲  ci co sobie nagrabili  na pa砤ce
a nie ci co maj domki jednorodzinne
dlatego owego podatku mjeszcze nie wprowadzono

Data: 2011-08-27 21:53:13
Autor: HaMMeR
POdatek katastralny
On 28 Sie, 00:24, "ali " <ali57.SKA...@gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisa(a):

> [...]

ubot
robisz za po縴tecznego idiote??/
podobnie prano ludziom m髗gi przy referendach
pos硊guj眂 si 爌odobnymi naiwniakami
ot罂 przed podatkiem katastralnym
broni si w ten spos骲 燾i co sobie nagrabili 爊a pa砤ce
a nie ci co maj domki jednorodzinne
dlatego owego podatku mjeszcze nie wprowadzono

--
Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Zupelnie nie zrozumiales!
Ten podaterk ma dotyczyc WSZYSTKICH pojmujesz i tych co nagrabili
na palace  i tych co  lata wczesniej uciulali na dzialki i czestokroc
sami budowali swe domki! To jest poczatek WYWLASZCZENIA Polakow,
z wlasnosci, bowiem na te chwile czekaja juz 'osobnicy z nowego
zasiewu',rowniez
od strony Niemcow!
Ruja i porobstwo!!!

Data: 2011-08-28 08:01:32
Autor: ali
POdatek katastralny
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa(a):

[...]

kiedy by  ju taki projekt
w minimalnym stopniu dotyka posiadaczy domk體 i mieszka

nie my秎cie 縠  z硂dzieje dbaj o  wasz interes

sprawdzcie jewropejskie dyrektywy

Data: 2011-08-28 10:13:07
Autor: Tomaszek
POdatek katastralny
W dniu 2011-08-28 10:01, ali pisze:

kiedy by  ju taki projekt
w minimalnym stopniu dotyka posiadaczy domk體 i mieszka

Co im wtedy przeszkodzi硂? Sami sobie od ryja nie odj阬i. Co im musia硂 przeszkodzi.

Data: 2011-08-28 10:31:45
Autor: u2
POdatek katastralny
W dniu 2011-08-28 06:53, HaMMeR pisze:
[...]

Co dyskutujesz ze zlodziejami, wypasli sie i sadza, ze dalej beda
bezkarnie krasc :)

Data: 2011-08-28 00:40:41
Autor: stevep
POdatek katastralny
Dnia 28-08-2011 o 00:24:25 ali  <ali57.SKASUJ@gazeta.pl> napisa(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

On nie robi, on jest rzeczywistym idiot.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-28 02:50:24
Autor: ali
POdatek katastralny
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa(a):

On nie robi, on jest rzeczywistym idiot=B1.

, a ciebie jak nie jebi nogami nie wierzgaj

Data: 2011-08-28 06:10:16
Autor: Leprechaun
POdatek katastralny

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e5963d8$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli jak wraza razwietka chce zlupic Polakow :

http://wpolityce.pl/artykuly/13705-ten-podatek-nas-zabije-kazdy-z-nas-bedzie-musial-placic-rocznie-panstwu-okolo-10-20-tysiecy-zlotych

Dlaczego nie 100 tysi臋cy? Prezes przecie偶 juz dawno powiedzia艂, 偶e trzeba 艂upi膰 bogatych i dzielio膰 pomi臋dzy wiernych dzia艂aczy PiS. Przyk艂adem takiego ukrytego podatku jest 艂upienie moher贸w przez Rydzyka.

BomBel

Data: 2011-08-28 08:16:30
Autor: Tomaszek
POdatek katastralny
W dniu 2011-08-28 06:10, Leprechaun pisze:
Przyk艂adem takiego ukrytego podatku jest 艂upienie moher贸w przez Rydzyka.

Tylko zapomnia艂e艣 o jednym: ich nikt do tego nie zmusza, sami daj膮 pieni膮dze Rydzykowi.
Hitlerowiec jak to wprowadzi to b臋dzie przymus. Taka jest r贸偶nica.

Data: 2011-08-28 09:37:31
Autor: stevep
POdatek katastralny
Dnia 28-08-2011 o 08:16:30 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa(a):

W dniu 2011-08-28 06:10, Leprechaun pisze:
Przyk砤dem takiego ukrytego podatku jest 硊pienie moher體 przez Rydzyka.

Tylko zapomnia砮 o jednym: ich nikt do tego nie zmusza, sami daj  pieni眃ze Rydzykowi.
Hitlerowiec jak to wprowadzi to b阣zie przymus. Taka jest r罂nica.
A kto to hitlerowiec bezm髗gu?

Data: 2011-08-28 09:51:43
Autor: Tomaszek
POdatek katastralny
W dniu 2011-08-28 09:37, stevep pisze:
A kto to hitlerowiec bezm髗gu?

Wasz premier.

Data: 2011-08-29 01:22:19
Autor: stevep
POdatek katastralny
Dnia 28-08-2011 o 09:51:43 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa(a):

W dniu 2011-08-28 09:37, stevep pisze:
A kto to hitlerowiec bezm髗gu?

Wasz premier.
Masz racje, by硑 czyli prezio.

Data: 2011-08-28 14:11:30
Autor: Kaczysta
POdatek katastralny
Do tego podatku ok. 10 lat szykowa艂 sie Balcerowicz. Zaklina艂 si臋, 偶e w rezultacie kwota podatku nie zmieni si臋 w stosunku od obecnego podatku zrycza艂towanego - wielko艣c katastru to b臋d膮 PROMILE warto艣ci rynkowej nieruchomo艣ci. Wszyscy jednak czuli przez sk贸r臋, 偶e to jednak b臋d膮 PROCENTY.
Mieszkam w domku po te艣ciach, zbudowanego w pocie czo艂a i wyrzecze艅 w latach 1979-1984, na dzia艂ce 660 m kw. Skutkiem katastru by艂oby p艂acenie rocznie ok. 15 tys. z艂 podatku. Jestem nauczycielem, 偶ona emerytowanym praownikiem s艂u偶by zdrowia. Nie sta膰 nas byb艂oby na takie op艂aty. W podobnej systuacji jest ca艂a gromada moich s膮siad贸w. Skutek - trzeba sprzedawa膰 dom i szuka膰 M-3. Ceny nieruchomo艣ci posz艂yby na pysk, bo wszyscy chcieliby si臋 ich pozby膰.
Kto przejmuje te nieruchomo艣ci????? Oto jest ciekawe pytanie!
AZ

Data: 2011-08-28 15:55:37
Autor: u2
POdatek katastralny
W dniu 2011-08-28 14:11, Kaczysta pisze:
Do tego podatku ok. 10 lat szykowa sie Balcerowicz. Zaklina si, 縠 w
rezultacie kwota podatku nie zmieni si w stosunku od obecnego podatku
zrycza硉owanego - wielko禼 katastru to b阣 PROMILE warto禼i rynkowej
nieruchomo禼i. Wszyscy jednak czuli przez sk髍, 縠 to jednak b阣
PROCENTY.

Oczywiscie, na tym polega kolejny przekret wrazej razwietki, szykowany
nam po wyborach. Oczywiscie wynik "wyborow" znany jest juz dla wrazej
razwietki.

Data: 2011-08-28 18:51:27
Autor: =He庐Sk=
POdatek katastralny
On Sun, 28 Aug 2011 14:11:30 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

[...]
Mieszkam w domku po te禼iach, zbudowanego w pocie czo砤 i wyrzecze w latach 1979-1984, na dzia砪e 660 m kw. Skutkiem katastru by硂by p砤cenie rocznie ok. 15 tys. z podatku. Jestem nauczycielem, 縪na emerytowanym praownikiem s硊縝y zdrowia. Nie sta nas byb硂by na takie op砤ty. W podobnej systuacji jest ca砤 gromada moich s眘iad體. Skutek - trzeba sprzedawa dom i szuka M-3. Ceny nieruchomo禼i posz硑by na pysk, bo wszyscy chcieliby si ich pozby.
Kto przejmuje te nieruchomo禼i????? Oto jest ciekawe pytanie!
AZ

 wg prezesa PiS Tusk albo Putin.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

POdatek katastralny