POdatek* od Przyszłości.

Data: 2021-02-10 23:50:39
Autor: Runt
POdatek* od Przyszłości.
Załóżmy, że daję ogłoszenie na znanych portalach sprzedażowych AleBaba czy innym AleDrogo. Chcę sprzedać "uzywane" książki z serii "Sex dla opornych" autorstwa znanej pary psychologów czy seksuologów oraz znanego wydawnictwa. Na załaczonych do ogłoszenia fotografiach są widoczne zarówno nazwiska twórców jak i wydawców ksiązek. W ogłoszeniu "reklamuję" ją jako interesująca dla każdego i w każdym wieku. Opisuje jej stan: "pojedyńcze plamy po kawie, herbacie, papierosach, liczne plamy świadczące o głębokim i częstym zainteresowaniu tematem". Informuję (?) że do ksiązki dołączona jest płytka CD z z ilustracjami i filmami "przybliżającymi" temat z głównym udziałem nieświętej Teresy.

Pytanie: czy to jest reklama medialna czy nie?

Jeżeli tak - płace podatek medialny. ;-))))

Totalna* bzdura, ambaje**?

* - przemycona reklama Totalnej OPOzycji***
** - reklama słownika wyrazów obcych
*** - przemycona reklama (polityczna) PO ;-))))

Za czasów PRL na piekarza który niesprzedane kajzerki rozdawał za darmoche biednym i bezdomnym Skarbówka zrobiła nalot i kazała mu zapłacić podatek VAT.

W Wałbrzychu fryzjer po przyjsciu do pracy włączał sobie radio z odtwarzaczem kaset/płyt i słuchał przez cały dzien to co w tym radio leciało. Zaiks czy POdobna instytucja po czyims "z obrzydzeniem donosze" zrobiła nalot i oskarżyła golibrode, że nie płaci podatku za "publiczne odtwarzanie treści medialnych" a radio POsiada odtwarzacz, który to umozliwia!

Ale ad rem*.

Pytanie POdstawowe: kogo kosztami podatku obciążą reklamodawcy?
Pytanie oczywiscie retoryczne*.

By było jasne. Denerwują mnie reklamy w środku filmów itp. Na wszystkich polskojęzycznych kanałach i w tym samym czasie.
POwinny być na poczatku "przekazu" (droższe) i prawie za darmochę na końcu. Takie rozwiązanie Totalnie POprę*. ;-)))

* - reklama słowników wyrazów obcych ;-)))
** - przemycona reklama PO ;-)))

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-02-11 06:08:53
Autor: Zenek Kapelinder
POdatek* od Przyszłości.
czwartek, 11 lutego 2021 o 07:52:37 UTC+1 Runt napisał(a):
[...]
Można jeszcze pizdziak vel runt dziura w dupie założyć że masz trochę oleju w głowie. Ale to błędne założenie. Ty tam masz gówno.

Data: 2021-02-11 23:50:49
Autor: Runt
POdatek* od Przyszłości
W dniu 2021-02-11 o 15:08, kanalia i bękart genetyczny Zenek Kapelinder pisze:

[...]

Można jeszcze pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja zjełczała łechtaczka dająca ci 100% pewność, że jesteś pisdziakiem?

vel runt
koguciku nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz. przy twoim IQ <40 przekracza twoją zdolnośc pojmowania czegokolwiek.

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota do kiszki stolcowej?
skatologia czy zamiłowanie do burdelowej przeszłości?

założyć że masz trochę oleju w głowie.
w twoim przypadku nie mozna nawet zakładać.

Ale to błędne założenie.
to proste. założenie  to "stworzyłeś" ty,  genetyczny przygłup

Ty tam masz gówno.
zenusiu, projekcja ;-))))

przysłuchaj się co ci tam chlupie we łbie? To właśnie kocie gówno zmieszanie z kupami psa hansa któremu to obciągałeś w czasie kiedy hans posuwał cie na pieska. ;-))))))

masz zenusiu coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Data: 2021-02-12 01:38:43
Autor: Zenek Kapelinder
POdatek* od Przyszłości
piątek, 12 lutego 2021 o 07:51:28 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem

Data: 2021-02-12 16:30:36
Autor: Runt
POdatek* od Przyszłości
pisze:
[...]

Idź pizdziak
[...]

dziura w dupie przodem.
zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota do kiszki stolcowej?
skatologia czy tęsknota za burdelową przeszłością? ;-)))

Panie przodem
zenusiu, twoja zjełczała łechtaczka daje ci 100%
pewność, że jesteś "panią" ;-))))