POdatki, POdatki

Data: 2010-08-10 04:28:56
Autor: Pistacjusz
POdatki, POdatki
http://podatki.onet.pl/cena-benzyny-wzrosnie-juz-jesienia,19923,3415347,1,prasa-detal

Donu¶ i Bronu¶ maj± wydatki więc wyskakujcie z kasy.
Czy który¶ z tutejszych POjebów mógłby podzielić się z nami swoimi
wrażeniami o tym jak to jest być wydymanym przez własnych idoli?

Data: 2010-08-10 13:32:31
Autor: Jacek B
POdatki, POdatki

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a0becefd-392a-444b-b951-4d09c47c4bf0i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Mam ci tłumaczyć za co masz Policję, Wojsko, Szkolę ?????
Palant.

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5353 (20100809) __________

Data: 2010-08-10 04:39:10
Autor: Pistacjusz
POdatki, POdatki
On 10 Sie, 13:32, "Jacek B" <jacek...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:a0becefd-392a-444b-b951-4d09c47c4bf0@i31g2000yqm.googlegroups.com...http://podatki.onet.pl/cena-benzyny-wzrosnie-juz-jesienia,19923,34153...

[...]

No tak, 40 tysięcy nowych urzedasów Donusia, winko Radzia (80 ty¶
miesięcznie) +
basen i sala balowa, premie dla Gronkowca (60 mln), premie i podwyżki
dla Donusiowych
klaskaczy - drogo, drogo.

A o jakim ty wojsku i policji mówisz bo wojsko likwiduje psychiatra a
policjanci musz± sami sobie długopisy kupować?

Data: 2010-08-10 13:44:40
Autor: raff
POdatki, POdatki
W dniu 2010-08-10 13:39, Pistacjusz pisze:
On 10 Sie, 13:32, "Jacek B"<jacek...@poczta.onet.pl>  wrote:
UĹĽytkownik "Pistacjusz"<pistacj...@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›cinews:a0becefd-392a-444b-b951-4d09c47c4bf0@i31g2000yqm.googlegroups.com...http://podatki.onet.pl/cena-benzyny-wzrosnie-juz-jesienia,19923,34153...

Donuś i Bronuś mają wydatki więc wyskakujcie z kasy.
Czy któryś z tutejszych POjebów mógłby podzielić się z nami swoimi
wrażeniami o tym jak to jest być wydymanym przez własnych idoli?

Mam ci tłumaczyć za co masz Policję, Wojsko, Szkolę ?????
Palant.

JB

No tak, 40 tysięcy nowych urzedasów Donusia, winko Radzia (80 tyś
miesięcznie) +
basen i sala balowa, premie dla Gronkowca (60 mln), premie i podwyĹĽki
dla Donusiowych
klaskaczy - drogo, drogo.

A o jakim ty wojsku i policji mĂłwisz bo wojsko likwiduje psychiatra a
policjanci muszą sami sobie długopisy kupować?

No, ale przynajmniej sadownictwo dziala za te kase i przodujemy w swiecie jesli chodzi o internet szerokopasmowy.

PS. ;)

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-10 13:38:43
Autor: raff
POdatki, POdatki
W dniu 2010-08-10 13:32, Jacek B pisze:
UĹĽytkownik "Pistacjusz"<pistacjusz@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Poziom policji - buahahaha

-wojska - uehehehe

-szkoly - uahahahaha!

R.

Data: 2010-08-10 04:40:26
Autor: Pistacjusz
POdatki, POdatki
On 10 Sie, 13:38, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> wrażeniami o tym jak to jest być wydymanym przez własnych idoli?

> Mam ci tłumaczyć za co masz Policję, Wojsko, Szkolę ?????

Ale za to nowy asfalt jest w Budzie Ruskiej i sołtysi się ciesz±.

Data: 2010-08-11 01:14:25
Autor: Jaksa
POdatki, POdatki
On Tue, 10 Aug 2010 13:28:56 +0200, Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com>  wrote:

[...]

Oni przeciez nie placa podatkow, to ich pracodawcy robia za nich.

POjeby znane sa rowniez z tego, ze posluguja sie na rozmowach  kwalifikacyjnych
kategoria placy netto, bo placa brutto to juz dla nich zbyt skomplikowane  pojecie.

Ot, typowi wyborcy PO, czyli plebs.

"Mlodzi, wyksztalceni i z duzych miast" :)))))))))))))))

Ale do obslugi magazynu, taki jeden z drugim ujdzie.
Przynajmniej nie trzeba im duzo placic.

Jaksa

POdatki, POdatki