POjebane towarzystwo odznacza się wyjątkowo niskim IQ

Data: 2010-07-13 13:53:05
Autor: Antenka
POjebane towarzystwo odznacza się wyjątkowo niskim IQ
Weźmy np. takiego  elekta, który ma trudności w zapiętaniu dwóch
prostych zdania, a które wbijał mu kołkiem do gorka sufler:

"Ej, Bronek pamiętaj! Norwegia leży w Europie. Norwegia nie należy do
jewrokołchozu".

Antenka

P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Data: 2010-07-13 22:54:05
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 22:53, Antenka pisze:
P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Ze spalonych WSI.

Data: 2010-07-13 13:56:21
Autor: Antenka
On 13 Lip, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 22:53, Antenka pisze:

> P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Ze spalonych WSI.

I głodujących miast?  Ha ha ha ha :D

Antenka

Data: 2010-07-13 22:57:31
Autor: Mirek
W dniu 2010-07-13 22:56, Antenka pisze:
On 13 Lip, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 22:53, Antenka pisze:

P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Ze spalonych WSI.

I głodujących miast?  Ha ha ha ha :D

Ciągniesz druta mkarwanowi?

Data: 2010-07-13 23:02:52
Autor: u2
On 13 Lip, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 22:53, Antenka pisze:

P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Ze spalonych WSI.

I głodujących miast?  Ha ha ha ha :D

Ciągniesz druta mkarwanowi?

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-13 23:07:23
Autor: Mirek
POjebane towarzystwo odznacza się wyjątkowo niskim IQ
W dniu 2010-07-13 23:02, u2 pisze:
Sądzisz innych po sobie.

Sądzę innych po obserwacji..

Data: 2010-07-13 23:13:21
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:07, Mirek pisze:
W dniu 2010-07-13 23:02, u2 pisze:
Sądzisz innych po sobie.

Sądzę innych po obserwacji..

Pracowałeś w esbucji ?

Data: 2010-07-14 08:01:38
Autor: cytryna
On 13 Lip, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ze spalonych WSI.

I głodujących miast?  Ha ha ha ha :D

Antenka

Hrabia-oszust to zwykły prowincjonalny ogór chory na chcicę. Sprzmierzył się
z szajką przestępców ze WSI których popiera 52% (w tym ponad 10% "dosypanych)
pożytecznych idiotów i genetycznych degeneratów. Jak każda banda tak i ta ponura szajka skończy w szambie na śmietniku historii.

Data: 2010-07-14 08:18:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:47f6.00000588.4c3d52c2newsgate.onet.pl...
On 13 Lip, 22:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

pożytecznych idiotów i genetycznych degeneratów. Jak każda banda tak i ta
ponura szajka skończy w szambie na śmietniku historii.

I teraz liż jemu tyłek a nie kaczakowi.

Data: 2010-07-13 22:59:46
Autor: Lorn
Antenka pisze:

P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Skąd się biorą takie faszystowskie bezmózgie, ukierunkowane prostolinijnie tępe kołki jak ty? :>

Data: 2010-07-13 14:14:40
Autor: Antenka
POjebane towarzystwo odznacza się wyjątkowo niskim IQ
On 13 Lip, 22:59, Lorn-krzyżacka ściera <ateag...@poczta.fm> wrote:

Lola - Lorn (Vicka )

No proszę! Tutaj macie przykład faszystowskiej Hermenegildy -
wyjątkowo POjebana. Ta krzyżacka ścierka przybyła do Polski, żeby
zrobić loda odtwórcy  wielkiego mistrza krzyżackiego  Ulrika von
Jungingena podczas  uroczystości 600-lecia zwycięskiej bitwy pod
Grunwaldem! Ten ptasi móżdżek myśli, że jak mu zrobi dobrze, to
odwróci bieg historii. Najlepsze miejsce dla  każdego krzyżaka jest 2m
pod ziemią hłe hłe hłe

Antenka

Data: 2010-07-13 23:17:42
Autor: Lorn
Antenka pisze:
On 13 Lip, 22:59, Lorn-krzyżacka ściera <ateag...@poczta.fm> wrote:

Lola - Lorn (Vicka )

Jeszcze trzeźwa? :> Zamów gestem kolejny raz pięć piw i tańcuj na róże... Ależ to musi być wstrętny widok :>

Data: 2010-07-13 23:24:24
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Zapytaj faszystowskiej idiotki. :>

Data: 2010-07-13 23:27:16
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:24, Lorn pisze:
A co, masz zwidy ?
Zapytaj faszystowskiej idiotki. :>

Czyli jesteś faszystowską idiotką. A fuj !

Data: 2010-07-13 23:28:56
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:24, Lorn pisze:
A co, masz zwidy ?
Zapytaj faszystowskiej idiotki. :>

Czyli jesteś faszystowską idiotką. A fuj !

Każdy sądzi po sobie... Nie przenoś na innych *swoich* urojeń.

Data: 2010-07-13 23:30:51
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:28, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:24, Lorn pisze:
A co, masz zwidy ?
Zapytaj faszystowskiej idiotki. :>

Czyli jesteś faszystowską idiotką. A fuj !

Każdy sądzi po sobie... Nie przenoś na innych *swoich* urojeń.

Czyli jednak masz urojenia.

Data: 2010-07-13 23:32:34
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Każdy sądzi po sobie...

Data: 2010-07-13 14:49:09
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
u2 pisze:

> Czyli jednak masz urojenia.

Każdy sądzi po sobie...

Hermenegilda Lola-Lorn sama się zapętliła ha ha ha :D Zacisnęła se
sama pętlę na tej kurzej szyjce hłe hłe hłe

Antenka

P.s.Uważaj głupia ścierko z kim stajesz do walki. Za głupiaś i
wszystko w tym temacie. I bez takich: "każdy sądzi po sobie" albo "o
sobie piszesz?". A teraz można ją odciąć - już nie oddycha :D

Data: 2010-07-13 23:51:58
Autor: Lorn
Antenka pisze:

Hermenegilda Lola-Lorn sama się zapętliła ha ha ha :D Zacisnęła se
sama pętlę na tej kurzej szyjce hłe hłe hłe

Co ty pierdolisz? :>

P.s.Uważaj głupia ścierko z kim stajesz do walki.

Grozisz mi faszystowska debilko? Poszczujesz mnie swoimi wszechpolskimi alfonsami? :>

Data: 2010-07-13 14:56:19
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> P.s.Uważaj głupia ścierko z kim stajesz do walki.

Grozisz mi faszystowska debilko? Poszczujesz mnie swoimi wszechpolskimi

Jeszcze nie zdechła??? :D Coś tam bąka pod kurzym dziobem -ptasi
móżdżek :D

Antenka

P.s. Za wysokie progi jak na kurze loty! hłe hłe hłe

Data: 2010-07-13 23:58:13
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Czegoś się naćpała faszystowska idiotko? :>

Data: 2010-07-14 02:29:14
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:58, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Jeszcze nie zdechła??? :D Coś tam bąka pod kurzym dziobem -ptasi
> móżdżek :D

Czegoś się naćpała faszystowska idiotko? :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Głupia krzyżacka-hitlerowska ptico!
Naćpam się wtedy, kiedy na podwórku odetnę ci jednym ruchem toporka
ten kurzy, ptasi łepek o małym móżdżku. Po co masz się męczyć  ty i
twoje otoczenie?  Ponaglana POlszewicką miłością skrócę twoją mękę. A
wszystko z litości  nad tobą - zastosuję lansowaną przez ciebie i
spółkę eutanazję.

Antenka

Data: 2010-07-13 23:03:35
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 22:59, Lorn pisze:
Antenka pisze:

P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???

Skąd się biorą takie faszystowskie bezmózgie, ukierunkowane
prostolinijnie tępe kołki jak ty? :>

Stamtąd skąd ty się wziąłeś.

Data: 2010-07-13 23:06:18
Autor: Lorn
Antenka pisze:

P.s. Skąd się biorą w szeregach POlszewi takie jełopy? :-???
Skąd się biorą takie faszystowskie bezmózgie, ukierunkowane
prostolinijnie tępe kołki jak ty? :>

Stamtąd skąd ty się wziąłeś.

Każdy sądzi po sobie :>

Data: 2010-07-13 23:13:43
Autor: u2
Antenka pisze:

[...]

Ja nie ślinię się tak jak ty.

Data: 2010-07-13 23:16:33
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Ślinianki masz chore? :> To do lekarze... Jadu tobie nie brakuje :> Cóż... Nie każdy jest tobie podobny :>

Data: 2010-07-13 23:19:01
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:16, Lorn pisze:
Ja nie ślinię się tak jak ty.

Ślinianki masz chore? :> To do lekarze... Jadu tobie nie brakuje :>
Cóż... Nie każdy jest tobie podobny :>

Ślinisz się jak cwa. Ta sama interpunkcja. A fe :)

Data: 2010-07-13 14:25:24
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ślinianki masz chore? :> To do lekarze... Jadu tobie nie brakuje :>
> Cóż... Nie każdy jest tobie podobny :>

Ślinisz się jak cwa. Ta sama interpunkcja. A fe :)

Hermenegilda zawsze odpowiada pytaniem na pytanie - na nic innego jej
nie stać. To ćwierćkołek :D . Głupia prymitywna ściera.

Antenka

P.s. Czy jest tutaj jakiś psychiatra? Lala - Lorn potrzebuje gumowych
ścian.

Data: 2010-07-13 23:26:03
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:23, Lorn pisze:
linisz się jak cwa. Ta sama interpunkcja. A fe :)

każdy sądzi po sobie... Nie przenoś na innych swoich urojeń :>

To masz urojenia ? Zgłoś się do psychiatry Kielicha.

Data: 2010-07-13 23:27:46
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:23, Lorn pisze:
linisz się jak cwa. Ta sama interpunkcja. A fe :)
każdy sądzi po sobie... Nie przenoś na innych swoich urojeń :>

To masz urojenia ?

Nie przenoś na innych swoich urojeń :>