"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"

Data: 2012-08-31 17:24:46
Autor: Grzegorz Z.
"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"
Dnia 29.08 uczestniczyłem w akcji obrony skłotu na ulicy Podgórze. Byłem
jedną z osób potraktowanych gazem. Gdy zostałem zaprowadzony do karetki,
krĂłtko po tym jak sanitariusze udzielili mi pierwszej pomocy do karetki
weszło dwóch funkcjonariuszy (jeden w cywilu, jeden z długą bronią) weszli
do karetki i usiłowali mnie zakuć w kajdanki. Doszło do szarpaniny. Oparłem
się, gdyż nie została mi jeszcze do końca udzielona pomoc. Ostatecznie
policjant w cywilu zdołał skuć jedną z moich rąk i przykuł się do mnie.
Zostałem wraz z innymi osobami przewieziony do szpitala, gdzie pomocy
udzieliła mi lekarz okulista. Zapisała mi maść na podrażnione oczy, jednak
policjant na początku stwierdził, że sam mam sobie ją wykupić. Odparłem, że
skoro jestem zatrzymany, ten obowiÄ…zek spoczywa na policji, na co od
odparł, że na pewno nie on będzie kupował mi lekarstwa. Zostałem
przewieziony na komisariat na Al. Marcinkowskiego, wprowadzony na hol,
gdzie znajdowali siÄ™ policjanci interweniujÄ…cy na PodgĂłrzu. Z miejsca
posypały się na mnie obelżywe uwagi, skuli mi też ręce na plecach w taki
sposób, że bardzo mocno uciskały mi przeguby, po czym kazali mi stać
odwróconym do ściany. Co chwilę wysłuchiwałem kolejnych obelżywych uwag,
które starałem się ignorować. Po około półtorej godziny inny policjant
wprowadził zatrzymanego w zupełnie innej sprawie z prośbą, by policjanci
kilka minut go popilnowali. Podszedł do niego policjant Tomasz Woliński i
powiedział do zatrzymanego "stań tu ryjem do drzwi". Mężczyzna
odpowiedział: "nie mam ryja, tylko twarz". Tomasz Woliński natychmiast
uderzył go pięścią w prawy bok i zaczął popychać na drzwi. Trwało to
chwilę. Funkcjonariusz Tomasz Woliński był obecny wcześniej podczas
interwencji na Podgórzu, gdzie zachowywał się wyjątkowo agresywnie i bez
żadnego powodu, jeszcze zanim drzwi kamienicy zostały otwarte, szarpał i
dusił jedną ze zgromadzonych osób (zobacz zdjęcie poniżej – red.). Gdy
zaatakowany przez Wolińskiego mężczyzna wychodził wraz z policjantem z holu
komisariatu powiedziałem mu, że jestem gotowy poświadczyć, że policjant
Tomasz Woliński go pobił, co wywołało kolejne drwiny. Po chwili
funkcjonariusz Woliński podszedł do mnie i powiedział, że mi dopiero pokaże
co to znaczy komuś jebnąć, po czym uderzył mnie pięścią w splot słoneczny,
a następnie lewą ręką chwycił mnie za głowę i zaczął na przemian kopać mnie
kolanem i uderzać pięścią w splot. Dostałem ok. 6-8 uderzeń, po czym
zostałem puszczony. Żaden ze zgromadzonych policjantów nie zareagował. Po
chwili inny policjant wszedł na hol i zapytał wciąż stojącego przy mnie
Tomasza Wolińskiego czy może zamknąć drzwi. Inni policjanci powiedzieli mu,
że "rzucił się na Tomka". Cały czas miałem skute na plecach ręce. Stanąłem
z powrotem pod ścianą starając się nie stracić przytomności. Dalsze
czynności przebiegały standardowo. Zostałem wypuszczony o 21.30 z zarzutem
znieważenia policjanta, to jest art. 226 k.k. Relacja i zdjęcia:
Rozbrat.org

Source: Centrum Informacji Anarchistycznej - Publicystyka

http://cia.media.pl/taxonomy/term/37/0

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-31 08:29:19
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 31 Sie, 11:24, "Grzegorz Z." <dr_gaw...@lorraine.net> wrote:

Source: Centrum Informacji Anarchistycznej - Publicystyka

http://cia.media.pl/taxonomy/term/37/0

to centrum dziala bardzo intensywnie w panstwach zachodnich:)
Na stronie jest emblemat : Czerwona Gwiazda:))

Data: 2012-08-31 08:35:46
Autor: emailstuffname@gmail.com
"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"
On 31 Sie, 11:29, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:
> [...]

to centrum dziala bardzo intensywnie w panstwach zachodnich:)
Na stronie jest emblemat : Czerwona Gwiazda:))

hehehe .....na stronie jest zdjecie z demonstracji popracia dla rezimu
syryjskiego Mlodziezy Wszechpolskiej. Sam R. Winnicki lansuje sie na
nowymekranie z tekstami, ktore mu ktos pisze...Mozna sie teraz tylko
domyslac KTO to jest:)

Data: 2012-08-31 18:19:32
Autor: mkarwan
"POkażę ci co to znaczy komuś j****ć"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k1qkvq$f6j$1dont-email.me...

Z listĂłw Grzegorza Z. tchĂłrzliwie ukrywajÄ…cego siÄ™ za anonymizerem

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie ĹĽydĂłw nie znoszÄ™"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubiÄ™ dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

Data: 2012-08-31 18:26:58
Autor: Grzegorz Z.
"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"
mkarwan napisał:

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

Dlaczego kłamiesz?

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl

sjp.pwn.pl/szukaj/żyd

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-31 18:28:33
Autor: mkarwan
"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k1qoke$7gs$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz ko¶ciół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Naj¶więtsza, i
[...]

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Oby¶ zdychał długo i bole¶ciach"

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?=22POka=BF=EA_ci_co_to_znaczy_komu=B6_j****=E6=22?=
Date: Fri, 31 Aug 2012 18:26:58 +0200

Data: 2012-08-31 18:40:28
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

Udajesz idiotę czy nim jeste¶?
Przecież wiesz, ze to kłamstwo.
"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl

Czyżby¶ znowu "zapomniał" czym różni± się desygnaty okre¶lenia "żyd" i
"Żyd" ? Nie odpowiedziałe¶ na moje pytanie.
Znowu pokazałe¶, że jeste¶ tchórzem i boisz się rzeczowej dyskusji.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-31 20:09:58
Autor: mkarwan
"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k1qpdo$cj3$1dont-email.me...

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 31 Aug 2012 18:40:28 +0200

Data: 2012-08-31 18:27:00
Autor: pluton_
"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"
 Podszedł do niego policjant Tomasz Woliński i

Zapamietamy te kurwe. JEszcze nam wpadnie w rece.

Nullification

"POkażę ci co to znaczy komu¶ j****ć"