POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)

Data: 2013-11-07 09:15:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)
POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)
Zróbmy ogólnoPOlske wyjście niepodległości! :)
POgadajmy z sąsiadami, uśmiechnijmy się do siebie!

Data: 2013-11-07 18:41:48
Autor: Porucznik Ivan Rżewski

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2d65128f-d075-4bd0-90aa-ee99f08d0a8b@googlegroups.com...
POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)
Zróbmy ogólnoPOlske wyjście niepodległości! :)
POgadajmy z sąsiadami, uśmiechnijmy się do siebie!

Chcesz to sobie wychodź i usmiechaj się do kogo tam sobie chcesz. Nawet do szczerbatego PiS-owca.

Data: 2013-11-07 22:44:22
Autor: boukun
Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:2d65128f-d075-4bd0-90aa-ee99f08d0a8bgooglegroups.com...
POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)
Zróbmy ogólnoPOlske wyjście niepodległości! :)
POgadajmy z sąsiadami, uśmiechnijmy się do siebie!

Super, ja wychodzę...
Ale na sąsiadów nie liczę, wiekszość półmózgi, albo uwłaszczyli się na majątku narodowym...

boukun

Data: 2013-11-08 10:34:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:44:22 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

POradz im jak "zagrac gre zycia" na giełdzie... ;P
A swoja droga POmysl (wyjścia niePOdleglosci) trzeba puscic w net. :)

Data: 2013-11-08 02:18:04
Autor: jr
[...]

Ja również wychodzę.

Data: 2013-11-08 10:35:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 8 listopada 2013 02:18:04 UTC+1 użytkownik jr napisał:
[...]

Niech POlactwo wyjdzie z siebie... ;P

Data: 2013-11-08 23:01:38
Autor: jr

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d1079c0-de82-4386-bea5-8263862b0bf8googlegroups.com...
[...]

 a co mi tam jedenaście minut? (flagę wywieszam co rok, to i mogę wyjść na spacer)

Data: 2013-11-08 23:13:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 8 listopada 2013 23:01:38 UTC+1 użytkownik jr napisał:
> [...]

Niech POlactwo wyjdzie z siebie... ;P

 a co mi tam jedenaście minut? (flagę wywieszam co rok, to i mogę wyjść na spacer)

najlepiej na spacer wyjdź z flagą ;)

Data: 2013-11-08 10:36:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-07 18:15, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)
Zróbmy ogólnoPOlske wyjście niepodległości! :)
POgadajmy z sąsiadami, uśmiechnijmy się do siebie!
  dlaczego mam się uśmiechać do sąsiada który w ogólnie dostępnym do niedawna lesie postawił tabliczkę z napisem - "Teren prywatny - wstęp surowo zabroniony"? Jednym słowem nie popier*liło Ci się coś, w kapitalizmie każesz Polakom  się do siebie uśmiechać?

Data: 2013-11-08 10:36:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:36:28 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

  dlaczego mam się uśmiechać do sąsiada który w ogólnie dostępnym do niedawna lesie postawił tabliczkę z napisem - "Teren prywatny - wstęp surowo zabroniony"? Jednym słowem nie popier*liło Ci się coś, w kapitalizmie każesz Polakom  się do siebie uśmiechać?

Usmiechnij się...POlsko...i wyjdz...z kapitalizmu! ;)

Data: 2013-11-08 12:14:15
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ibv4$3ip$1node1.news.atman.pl...
[...]

Podziękuj zbrodniarzowi Jaruzelskiemu, za ten kurewski system, co go wprowadził na czołgach...

boukun

Data: 2013-11-08 12:26:13
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-08 12:14, boukun pisze:
[...]

Możesz być pewny że ci podziękuję osobiście gdy cie spotkam za to co zrobiliście z tym krajem. Tobie podziękuję i innym warchołom.

Data: 2013-11-08 18:22:55
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ij3m$gc0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Szkoda, że nie miałem na to wpływu, co zbrodniarz Jaruzelski z tym krajem zrobił, bo nas, krnąbrnych wytrzebił 13 grudnia 1981 roku i skutecznie zniechęcił, wypedzając wszystkich niezależnych Polaków za granicę. Potem już zbrodniarz zasiadł sobie spokojnie wraz ze swoją agenturą i rozszabrował ten kraj doszczętnie...

Podajcie sobie bydlaki rączki...

boukun

Data: 2013-11-08 23:04:39
Autor: jr
POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)

| Możesz być pewny że ci podziękuję osobiście gdy cie spotkam za to co

A mógłbyś komuchu przestać grozić? (wasze czasy już minęły!)

POlacy! 11.11 o godz 11.11 wychodzimy przed domy na 11 minut! :)