POlityka żebracza czyli 300 mld ściemy :)

Data: 2011-10-05 09:06:39
Autor: sofu
POlityka żebracza czyli 300 mld ściemy :)

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e8b5593$0$3510$65785112news.neostrada.pl...
.. he he he :)

-- -- -- -- -- -- --
Sugerowanie więc, że przy pomocy kwoty 300 mld zł można pokryć większość
potrzeb inwestycyjnych w naszym kraju w ciągu najbliższych 7 lat jest
naigrawaniem się z inteligencji Polaków.
-- -- -- -- -- ->
W przypadku Platformy żaden z dziennikarzy nie zapyta ani o to w jaki
sposób na blisko 3 lata przed uchwaleniem unijnego budżetu można i
wiedzieć jaka kwotę otrzyma jeden z 27 krajów członkowskich albo
dlaczego pieniądze unijne maja być wręcz jedyną podstawą naszego rozwoju
w sytuacji kiedy prawdopodobnie będą stanowiły tylko 10% całości naszych
wydatków inwestycyjnych.

Też widziałem te żałosne głupoty w TV i się z tego śmiałem:
Wybierzcie nas, a my wam damy te 300 miliardów i będzie git!
Bo nikt inny tego nie potrafi tylko macherzy z PO.
Ale przecież Plewa Tusk tez takie teksty rzucał przed poprzednimi wyborami i to okazało się skuteczne.
Więc dla czego teraz nie ma tego robić?
W Polsce lud ciemny katotolicki wierzy w różne cuda: krwawe hostie, płacz pomników, matki boskie na szybach.
To co ma nie uwierzyć jak mu mówią, że za chwile niemalże "królestwo niebieskie" za sprawą PO się stanie na Ziemi?

sofu

POlityka żebracza czyli 300 mld ściemy :)