POlityka w eterze

Data: 2012-02-22 10:16:01
Autor: Terry Jonesty
POlityka w eterze
Proszę niech ktoś mi powie DLACZEGO w eterze nie mogą panować prawa
wolnego rynku lecz KUMOTERSTWO, KORUPCJA i nadanie POlityczne? Tak
piję do rozdawania tych koncesji na MUXach, przeciez to żałosne...

PO co było likwidować PRL? Jest jeszcze gorzej...

Data: 2012-02-22 19:22:34
Autor: Cavallino
POlityka w eterze
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:80666d51-d7ae-4184-8a43-b525afaca326l1g2000vbc.googlegroups.com...
Proszę niech ktoś mi powie DLACZEGO w eterze nie mogą panować prawa
wolnego rynku lecz KUMOTERSTWO, KORUPCJA i nadanie POlityczne? Tak
piję do rozdawania tych koncesji na MUXach, przeciez to żałosne...

Znaczy ktoś oferował większą kasę niż ci którzy koncesje dostali?

Czy komuś myli się wolny rynek z nieodpłatnym rozdawnictwem (tak, wiem że masło maślane, ale czarni mogą nie pojąć inaczej) państwowej własności na rzecz JEDNEGO, za to miłościwie panującego związku wyznaniowego?
Za mało było rozdawnictwa w jednej komisji, chcecie więcej?
Zapędźcie swoich czarnych pracowników do roboty, niech zarobią coś pracą rąk swoich.

Data: 2012-02-22 14:23:19
Autor: Terry Jonesty
POlityka w eterze
On 22 Lut, 19:22, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

> [...]

Znaczy ktoś oferował większą kasę niż ci którzy koncesje dostali?

Czy komuś myli się wolny rynek z nieodpłatnym rozdawnictwem (tak, wiem że

Powinny być JASNE i PROSTE reguły, tak jasne i samoweryfikujące, że
dla wszystkich jest oczywiste czy ktoś otrzyma koncesję czy nie - po
jednym spojrzeniu!

Teraz natomiast to się zbiera jakaś "kapturowa" KOMISJA cośtam radzą
przez rok i decydują według swego WIDZIMISIĘ czy dany nadawca
"zasługuje" na koncesję, przy tym NIKT nie ma pojęcia DLACZEGO!
(a wiadomo, że jak nie wiadomo o co chodzi to znaczy, że chodzi o
ŁAPÓWKI)

Data: 2012-02-23 07:53:11
Autor: Mirek Ptak
POlityka w eterze
Dnia 2012-02-22 23:23,  *Terry Jonesty* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Przecież wiadomo - niejasne źródła finansowania

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-23 09:31:20
Autor: z
POlityka w eterze
W dniu 2012-02-23 07:53, Mirek Ptak pisze:

Przecież wiadomo - niejasne źródła finansowania

A jak się już źródło wyjaśni to oferta programowa będzie nie teges. :-)
Coś mi to przypomina.

Data: 2012-02-23 09:45:17
Autor: pawell32
POlityka w eterze
W dniu 2012-02-23 09:31, z pisze:
W dniu 2012-02-23 07:53, Mirek Ptak pisze:

Przecież wiadomo - niejasne źródła finansowania

A jak się już źródło wyjaśni to oferta programowa będzie nie teges. :-)
Coś mi to przypomina.

to nie to.
zarzuty są takie, że odmawia się koncesji stacji katolickiej.
problem jest taki, że jakby to była stacja katolicka, nie byłoby
problemu.
zajmują się polityką, to tak jest.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-02-23 08:20:44
Autor: Robert_J
POlityka w eterze
Teraz natomiast to się zbiera jakaś "kapturowa" KOMISJA cośtam radzą
przez rok i decydują według swego WIDZIMISIĘ czy dany nadawca
"zasługuje" na koncesję, przy tym NIKT nie ma pojęcia DLACZEGO!

Ten NIKT to chyba tylko Ty. Bo jasno powiedziano dlaczego katabasom odmówiono koncesji.

(a wiadomo, że jak nie wiadomo o co chodzi to znaczy, że chodzi o
ŁAPÓWKI)

Czytasz czasem coś oprócz "Naszego Dziennika" i "Gazety Polskiej"? Bo aż boję się zapytać co oglądasz ;-)

Data: 2012-02-22 20:17:30
Autor: z
POlityka w eterze
W dniu 2012-02-22 19:22, Cavallino pisze:
[...]

Ten się znowu do komisji. Machloje tej komisji to pryszcz w porównaniu z majątkiem nie zwróconym "związkowi wyznaniowemu"
Jak zwracać to zwracać? Czy zwracać tylko "wiadomej narodowości"?
I szerzy się w narodzie dalej ta plotka a tumany klaskają.
Daj sobie spokój z głodnymi kawałkami bo kopytek szkoda :-)

Data: 2012-02-23 08:23:34
Autor: Budzik
POlityka w eterze
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Przyznanie tych miejsc w/na MUXów/ach zalezało od ceny?
To jest jakas platforma z ograniczoną pojemnością, że nie można dać wszystkim chętnym?

Data: 2012-02-23 18:38:39
Autor: Cavallino
POlityka w eterze
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA0025FE7B75B3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Raczej nie, ale autor coś nadawał o prawach wolnego rynku, więc może jego zdaniem powinno.

To jest jakas platforma z ograniczoną pojemnością, że nie można dać
wszystkim chętnym?

Oczywiście że tak.

Data: 2012-02-23 09:13:53
Autor: pawell32
POlityka w eterze
W dniu 2012-02-22 19:16, Terry Jonesty pisze:
Proszę niech ktoś mi powie DLACZEGO w eterze nie mogą panować prawa
wolnego rynku lecz KUMOTERSTWO, KORUPCJA i nadanie POlityczne? Tak
piję do rozdawania tych koncesji na MUXach, przeciez to żałosne...

a o co Ci chodzi?
Ty nie dosłałeś?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-02-23 10:28:09
Autor: K
POlityka w eterze
W dniu 23-02-2012 09:13, pawell32 pisze:
[...]

czarny papa nie dostal bo kasy nie mial. zbiorka idzie za wolno, a cegielki drugi raz nie przejda. zreszta dobrze ze nie dostal bo bylby to kolejny gniot w NTC.

Data: 2012-02-23 20:50:07
Autor: Maciej Bojko
POlityka w eterze
On Wed, 22 Feb 2012 10:16:01 -0800 (PST), Terry Jonesty
<tttrrraaaiiinnn@gmail.com> wrote:

Proszę niech ktoś mi powie DLACZEGO w eterze nie mogą panować prawa
wolnego rynku lecz KUMOTERSTWO, KORUPCJA i nadanie POlityczne?

Bo masoni walczą z Kościołem, rzecz jasna.

--
Maciej Bójko

POlityka w eterze