POlska wstrzymała się od głosu [Palestyna w UNESCO wynikiem 106:14]

Data: 2011-11-01 16:23:37
Autor: A. Filip
POlska wstrzymała się od głosu [Palestyna w UNESCO wynikiem 106:14]
Które państwa jak głosowały za soc.culture.baltics Było 14 głosów "nie", 52 "wstrzymujące sie", 106 "za" przy 20 nieobecnych.
Jakoś mizernie za Izraelem stawano, nieprawdaż? IMHO źle to wróży
Izraelowi we wszystkich głosowaniach poza Radą "Bezpieczeństwa" ONZ
- do przyjęcia Palestyny potrzeba byłą większość 2/3.

http://mondoweiss.net/2011/10/unesco-votes-to-admit-palestine-as-a-full-member.html
<quote>
  There were 14 "no" votes, 52 abstentions and 107 "yes" votes (there
  were also 20 Member States absent): _No_ : Australia, Canada, Czech
  Republic, Germany, Israel, Lithuania, the Netherlands, Palau, Panama,
  Samoa, Solomon Islands, Sweden, United States of America, Vanuatu.
  _Abstentions_ : ... Bulgaria, ... Denmark, Estonia, ... Georgia,
  ... Hungary, Italy, ... Japan, ... Latvia, ... Mexico, Monaco,
  ... _Poland_, Portugal, Republic of Korea, ... Romania, ...  and
  Nevis, San Marino, Singapore, Slovakia, Switzerland, Thailand,
  Macedonia, ... Ukraine, United Kingdom, ...
  _Yes_ : Afghanistan, ... Austria, ... Belgium, ... Brazil, ... China,
  ... Cyprus, ... Finland, France, ... Greece, Grenada, ... Iceland,
  India, ... Ireland, ... Libya, Luxembourg, ... Malta, .... Norway,
  ... Russian Federation, ... Slovenia, ... South Africa, Spain, ...
  _Absent_ : ...
</quote>

P.S. Co żona powiedziała na temat ministrowi Sikorskiemu (teraz PO,
dawniej PiS)? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Poznać pana po cholewach.

Data: 2011-11-01 18:22:49
Autor: Grzegorz Z.
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
j.w.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-01 19:00:42
Autor: boukun
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:kg9qolj5quf4.130pe0fea355j$.dlg40tude.net...
j.w.

Ty taki krypto syjonista jesteś Grzesiu...

boukun

Data: 2011-11-01 19:05:48
Autor: oyster
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
j.w.

Rzecz w tym, że głosując przeciwko niepodległosci Palestyny, wysyłasz kolejne dzieciaki na śmierć, głupciu.
O ile takie praktyki z dzieciakami są przez radykałów stosowane - jeśli możesz, to przytocz choć jeden potwierdzony.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:36:51
Autor: obserwator
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
[...]

rzecz w tym, ze jak sie im popusci tam, to przeniosa te metody terrorystyczne
np. do Europy.

Ponadto dlaczego zmuszaja dzieci i kobiety do wysadzania sie? Niech sie sami
wysadzaja ci co do tego zmuszaja dzieci, kobiety i mlodych ludzi.

Data: 2011-11-01 19:40:56
Autor: oyster
Użytkownik -  obserwator napisał:
[...]

Im nie chodzi o Europę, a o to co im zabrano.

Ponadto dlaczego zmuszaja dzieci

Po raz kolejny proszę o jakiś konkretny dowód - że tego, a tego dnia, taki, a taki, w wieku (do 15 lat) wysadził się w powietrze w autobusie, meczecie, synagodze czy gdziekolwiek.

i kobiety do wysadzania sie? Niech sie sami
wysadzaja ci co do tego zmuszaja dzieci,

j/w

kobiety i mlodych ludzi.

Zmuszają? Pierdolisz.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:46:36
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Zmuszają? Pierdolisz.

 zapoznaj sie najpierw dokladnie z sytuacja i nie pierdol.

Data: 2011-11-01 19:55:52
Autor: oyster
[...]

No dasz jakiś dowód na poparcie tej tezy, czy będziesz tak kluczył i kręcił jak Michnik?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:59:42
Autor: obserwator
[...]

sam sobie rozeznaj sytuacje - bedziesz bardziej rzetelna informacje cenil.

Data: 2011-11-01 20:02:02
Autor: oyster
[...]

:-D
Czyli nie masz żadnego dowodu na potwierdzenie faktu, jakoby rzekomo Palestyńczycy zmuszali dzieci do zamachów samobójczych. Tak myślałem, że obaj z Grzeniem pierdzielicie od rzeczy i łżecie jak bure suki z Tel Avivu.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:03:57
Autor: obserwator
[...]

nielogiczne. Jak mozna lzec, proponujac komus samodzielne zapoznanie sie z
tematem?

Data: 2011-11-01 20:07:53
Autor: oyster
[...]

Napisałeś, że zmuszają dzieciaki do zamachów samobójczych? Napisałeś - więc teraz to udowodnij, pokaż jakieś źródło, skoro twierdzisz, że jesteś tak obeznany z tematem, albo jesteś łżesuką z Czerskiej.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:16:59
Autor: obserwator
[...]

oczywiscie, ze zmuszaja. Rodziny dostaja za te wysadzone dzieci, kase.
O Czerskiej i o polityce przez te gazete prowadzona napisalem tutaj juz tyle,
ze twoje zarzuty pod moim adresem sa znowu pozbawione logiki.

Czerska ma w tej sprawie PRAWDOPODOBNIE popiera OFICJALNA polityke PO.
A ja nie wiem dokladnie jaka ta polityka jest, skoro PO balansuje miedzy
Niemcami, Rosja i Izraelem.

Data: 2011-11-01 19:20:45
Autor: obserwator
[...]

sorry, wyszlo niegramotne zdanie, wiec korekta
 Te czesc zadnia: *ma w tej sprawie* - skreslic.

Data: 2011-11-01 20:21:38
Autor: oyster
[...]

Nieistotne - co z tym dowodem?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:29:52
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Nieistotne - co z tym dowodem?

dowodem na co? ze ci sie nie chce szukac samemu rzetelnej informacji?

Data: 2011-11-01 20:18:50
Autor: oyster
[...]

Dowód poproszę!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:28:00
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Dowód poproszę!

juz napisalem: znajdz sobie sam. W kazdym razie widze, ze wypowiadasz sie na
temat w ktorym masz raczej male rozeznanie.

Wiesz, ja rozumiem ze mozna nienawidziec jakies nacji, ale w polityce tak sie
nie dziala. Nie dziw sie wiec jesli jacys szlency beda  nienawidziec wszystkich Polakow, tylko dlatego, ze sa Polakami.

Tak sie wlasnie m.innymi zachowuja w stosunku do siebie Zydzi i Plestynczycy.

Po co sie wiec mieszac do ich konfliktow i bawic sie w adwokata ktorejs ze
stron? Mamy wlasne problemy. Mnie osobiscie bardzo podobaja sie polityka prowadzona przez przywodcow Wegier i Czech.

Data: 2011-11-01 20:31:14
Autor: oyster
[...]

Mam szukać dowodu na poparcie twoich dyrdymał wyssanych z żydowskiego palucha?
EOT i PLONK - ileż razy kurwa można?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:36:05
Autor: obserwator
[...]

...jestem tez kosmita:)))

Data: 2011-11-01 20:35:14
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8ph7v$n4j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież to jest nasz wewnętrzny konflikt...
Polska to nie Węgry czy Czechy, a Israel-Cis...

boukun

Data: 2011-11-02 16:36:23
Autor: stevep
Dnia 01-11-2011 o 20:18:50 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

[...]

Spadaj zomowcu.

--
stevep

Data: 2011-11-01 20:32:59
Autor: boukun
[...]

A PiS tylko pomiędzy Izraelem, no i zakonspirowanie między Rosją...

boukun

Data: 2011-11-01 19:37:23
Autor: obserwator
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

> Niemcami, Rosja i Izraelem.

A PiS tylko pomiędzy Izraelem, no i zakonspirowanie między Rosją...

a twoj psychiatra dzisiaj na cmentarzu na grobach swieczki zapala?

Data: 2011-11-01 20:41:35
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

[...]

"Grzenia" to sobie poszukaj na dworcu w Waldenburgu.

Data: 2011-11-01 20:49:32
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

A ty znalazłeś?
Nie, nie chłopczyka na noc, nie - chłopczyka do samobójczego zamachu.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:06:49
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Będziesz musiał chyba zacząć kasować moje posty Azor. Innych "argumentów"
chyba nie znajdziesz.

Data: 2011-11-02 16:37:52
Autor: stevep

oyster napisał:

[...]

Zamiast bździć to już lepiej ujadaj.

--
stevep

Data: 2011-11-01 19:08:17
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
j.w.

Rzecz w tym, że głosując przeciwko niepodległosci Palestyny, wysyłasz kolejne dzieciaki na śmierć, głupciu.

Bo jakimś Arabom marzy się zepchnięcie Izraela do morza?

Ile razy mogli się już dogadać z Żydami? Widać nie chcą, widać tak im
wygodnie.

I nie ośmieszaj się proszę "Palestyną" i "Palestyńczykami".

Chyba że używasz także określeń takich jak "Kosowarzy" czy "Cypryjczycy".

Data: 2011-11-01 19:37:52
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

Bo każdy naród ma prawo do samostanowienia i jeżeli tego sobie zyczy do niepodległości. Jak wskazuje historia do uzyskania tych praw dochodzi się różnymi drogami - dyplomacją, umowami międzynarodowymi (nawet sztucznymi kontraktami, jak na przykład w przypadku Izraela), zbrojną.

To co będzie z tym dowodem, że Palestyńczycy używają dzieciaków do zamachów samobójczych? Podasz choćby jeden przykład, czy masz zamiar uchodzić za kłamcę?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:49:10
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Bo każdy naród ma prawo do samostanowienia

a Palestynczycy interesuja sie tak Polska, jak niektorzy Polacy Palestyna?

Polacy nie potrafia dac sobie rady ze swoimi problemami, a chca doradzac innym?

Data: 2011-11-01 19:54:43
Autor: oyster
[...]

Ale co to ma do rzeczy? To kwestia ich suwerenności i o nią zabiegają, na wszelkie mozliwe sposoby.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:02:31
Autor: obserwator
> [...]

m?

Ale co to ma do rzeczy? To kwestia ich suwerenności i o nią zabiegają, na wszelkie mozliwe sposoby.

no to niech walcza o swoja suwerennosc, ale nie takimi metodami ktore w tej
chwili stosuja, a Polska niech walczy o swoja.
Jak Polska bedzie suwerenna, to wowczas bedzie dopiero doradzala innym.

Data: 2011-11-01 20:04:54
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8pfo7$i7v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

chwili stosuja, a Polska niech walczy o swoja.
Jak Polska bedzie suwerenna, to wowczas bedzie dopiero doradzala innym.

Tylko nie z naszymi Żydami u władzy...

boukun

Data: 2011-11-01 19:56:54
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

No jak tam? Szukasz? Czy ci się niespodziewanie komputer zepsuł?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 20:03:32
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1u9ndgn3nohuq.1s9hcivzbknpu$.dlg40tude.net...
oyster napisał:

[...]

Ale jak sie mogli dogadać? Kiedy?

boukun

Data: 2011-11-01 20:39:55
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Pierwszy z brzegu przykład - w 2003:

"Zakończenie agresji izraelskiej" jest warunkiem zaprzestania zamachów
antyizraelskich - oświadczyła skrajna palestyńska organizacja Hamas.
Skrytykowała także czwartkowe spotkanie między premierami Izraela i
Autonomii Palestyńskiej.

Wysoki przedstawiciel Hamasu Abdelaziz al-Rantissi powiedział, że ustępstwa
poczynione przez premiera Izraela Ariela Szarona podczas rozmowy z
palestyńskim premierem Mahmudem Abbasem są zbyt małe "jak na wszystkie
dotychczasowe poświęcenia palestyńskiego ludu".

Chodziło mu m.in. o zapowiedź Szarona dotyczącą wpuszczenia do Izraela 25
tys. palestyńskich pracowników, przekazywania należnych Autonomii
Palestyńskiej podatków i zwolnienia prominentnych działaczy palestyńskich
więzionych w Izraelu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Hamas-ustepstwa-Izraela-zbyt-male,wid,987580,wiadomosc.html

Data: 2011-11-01 21:24:42
Autor: boukun

oyster napisał:

[...]

No to chyba od Izraela zależało i nadal zależy. To Izrael jest agresorem i okupantem, To Izrael nie chcer dać wolności i prawa do samostanowienia narodowi palestyńskiemu, nie na odwrót...

boukun

Data: 2011-11-01 21:27:40
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Zupełnie jak Serbowie narodowi kosowarskiemu(?)

Data: 2011-11-01 21:38:12
Autor: boukun

oyster napisał:

[...]

Hm, musisz się w takim razie jakoś zdecydować, czy jesteś za sprawiedliwością społeczną dla wszystkich, czy tylko stoisz po stronie Żydów?

Dopóki Genscher nie uznał niepodległości Chorwacji i Bośni-Hercegowiny, dopóty Jugosławia żyła wielonarodowościowo w pokoju i w miarę szczęśliwie. Kosowo było kolebką Serbskiego państwa. Muzułmanie poprzez swój drang na Bałkany wyparli większość serbską z Kosowa. I dopiero, jak Bandyci z NATOzaczęli bombardować i osłabiać Serbię, dopiero zaczęto wzniecać ruchy niepodległościowe w dawnej Jugosławiii, to jest zaledwie 10-15 lat...

boukun

Data: 2011-11-01 20:08:35
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

Jeszcze szukasz? Szukaj, szukaj. Ja poczekam.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 20:25:37
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych? [Palestyna w UNESCO wynikiem 106:14]
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
j.w.

Czyli ty potępiasz min. Radosława Sikorskiego (teraz PO) za to że nie
kazał głosować "jak Izrael"? Potępiasz z żoną "cudzoziemką"? :-)

P.S. Nawróciłeś się na zmienianie tytułów "cudzych" wątków?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy szedł po zwolnienie lekarskie, bardzo się denerwował, że jest zdrowy.

POlska wstrzymała się od głosu [Palestyna w UNESCO wynikiem 106:14]