POlski TOWAR eks-POrtowy ;P

Data: 2016-05-30 02:39:49
Autor: mcmlxxi.xi.xi
POlski TOWAR eks-POrtowy ;P
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pawel-wojtunik-bedzie-pracowal-dla-unii-europejskiej-to-prawdziwe-wyzwanie/tx91v9

Komenty POd:

~ja kafar : ... widać z tego , że Tusek stara się umiejscowić poza granicami Polski tych "swoich" , którzy swymi zeznaniami mogliby jego samego pogrążyć i mu zaszkodzić w ramach wszelakich procesów śledczych , które "pisowski audyt" efektów tuskowych rządów teraz uruchomił . Bo ! tak na marginesie :...co Wojtunik może pomóc w Mołdawii , kiedy tu w kraju nie dokonał niczego , mając takie pole do wykazania się ...., No chyba, że pole działania ma motto : jak tą korupcje ukrywać i zamiatać ją pod dywan w relacjach politycznych .... , przy komsumcji już przysłowiowych ośmiorniczek ..., noooo! wtedy to tak ! , w tym to Wojtunik jest specem ..., nawet może okazać się być specem międzynarodowym ...ech... ~sposób na uratowanie wolności : Unia Europejska to prawdziwy ratunek dla gorszego sortu pełniących obowiązki Polaków. Upchali tego z naftaliny do Kijowa, a wraz z nim szefa komisji smoleńskiej, do Mołdawii szefa od podsłuchów i niszczenia polskiej narodowej opozycji. Najważniejsi kanciarze utknęli w Brukseli pod skrzydłami Anieli i aryjczyka Schulza. To tam szef szajki ukrył się jako król Europy i jego pomocnica w niszczeniu polskiej gospodarki, oczywiście z niemieckim cieciem z Zabierzowa. Tamże znalazł schronienie pierwszy paser III RP oraz babina która zniszczyła kompletnie szkolnictwo wyższe, żona kapusia Julka Dorsz, a także wielbicielka Berele z fają, hrabina Thun i coś tam, coś tam. Na końcu wybiorą drogę Baksika i Gąsiorowskiego osiedlając się pośród swoich.

Data: 2016-05-30 15:00:51
Autor: Pajdak
POlski TOWAR eks-POrtowy ;P

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c249372-5e75-49f4-9ba4-3a3b6e8ea892googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pawel-wojtunik-bedzie-pracowal-dla-unii-europejskiej-to-prawdziwe-wyzwanie/tx91v9

Komenty POd:

KOD! KOD! KOD! Tak swoje dzieci straszą PiS-owskie matki! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2016-05-30 08:09:50
Autor: mrbluesky.pl
POlski TOWAR eks-POrtowy ;P
KOD nienawisci wyssaja z mlekiem matek POwiadasz? A moze to jednak KODowanie rozsadku? ;P

Data: 2016-05-30 08:33:43
Autor: mrbluesky.pl
POlski TOWAR eks-POrtowy ;P
http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?kat=1342&wid=18356117

"Żadna z polskich instytucji państwowych się o mnie nie upomniała."
"I chciałbym, żeby obecna władza zapomniała o mnie - przyznaje Wojtunik."
No -ja mysle! ;)))

POlski TOWAR eks-POrtowy ;P