POlskie POdszkolaki

Data: 2010-12-03 13:34:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
POlskie POdszkolaki
piÄ…tek, 3 grudnia 2010 08:51. carbon entity 'Panslavista' <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl>

Wracam z zakupów z warzywniaka a tu hycle szczeniackie w wieku 10-13 lat
krzycz± do mnie: "dziadu, wypierdalaj do treblinki", "do gazu dziadu".
Gwniarzom uszy trzeba natrzeć i POklepać po buziach.

Kto mieczem wojuje...

Data: 2010-12-03 16:12:33
Autor: Panslavista
POlskie POdszkolaki
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:idao4p$h90$2news.onet.pl...
pi±tek, 3 grudnia 2010 08:51. carbon entity 'Panslavista'
<mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl>

Wracam z zakupów z warzywniaka a tu hycle szczeniackie w wieku 10-13 lat
krzycz? do mnie: "dziadu, wypierdalaj do treblinki", "do gazu dziadu".
Gwniarzom uszy trzeba natrzeæ i POklepaæ po buziach.

Kto mieczem wojuje...

Bo stracê szacunek...

Data: 2010-12-04 15:26:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
POlskie POdszkolaki
piÄ…tek, 3 grudnia 2010 16:12. carbon entity 'Panslavista' <prawusek@interia.pl>

Bo stracÄ™ szacunek...

Ależ z całym szacunkiem dla waćpana. Może to lepsze: "nie dawaj dziecku miecza". Też nie popieram syjonizmu, ale jeśli ktoś (szczególnie jakiś gówniarz) opacznie zrozumie to co pisane jest na forach internetowych, mógłby skierować się z jakimiś hasłami przeciwko mnie. Np. dlatego, że noszę czarny prochowiec i czarny skoczowski kapelusz podobny do borsalino lub fedory z dużym rondem, a nuż a widelec uznać mnie za starozakonnego potomka Chazarów. Powiadają: słowo wychodzi ptaszkiem, a wraca wołem.

POlskie POdszkolaki