POlszewia zakładnikiem bolszewii putinowskiej

Data: 2010-09-04 13:01:10
Autor: marq111
POlszewia zakładnikiem bolszewii putinowskiej
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
Ciekawy tekst Aleksandra Sciosa: "W cieniu pysk=F3wek i temat=F3w
zast=EApczych, umiej=EAtnie rozgrywanych przez rz=B1dowe media bez
nag=B3o=B6nienia przesz=B3a informacja, i=BF Komisja Europejska
zakwestionowa=B3a porozumienie gazowe Polski z Rosj=B1, zatwierdzone w
lutym przez rz=B1d Donalda Tuska i uzna=B3a, i=BF "Polska jest zak=B3adniki=
em
Barszo proszę o jakie rządowe media chodzi,bo nie kumam..o tytuły proszę Cię Charlie,bo ja się słabo w tym orientuję..

Data: 2010-09-04 20:31:23
Autor: ron
 marq111 <marq111@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Barszo proszę o jakie rządowe media chodzi,bo nie kumam..o tytuły proszę Cię Charlie,bo ja się słabo w tym orientuję..

Nie oczekuj odpowidzi od psychola, on potrafi tylko tylko wydzielac pluciny ze swej gęby, nic poza tym.

--

POlszewia zakładnikiem bolszewii putinowskiej