POlszewicki desant na psp

Data: 2010-07-14 03:14:43
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
Zahir
Idzikowski
Kałecki ( nick dowolny, ale zawsze ta sama POlszewicka, z naprężoną
żyłą wściekła retoryka)
ab.666
konus
lorn - lala ( dawniej Vic)
heAZsk  - piesek haski
zbig
Dirko

i paru innych jeszcze propełowskich skurczybyków

Antenka

Data: 2010-07-14 04:54:43
Autor: zbig
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 12:14, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Desant???
Przybłędo, jestem na PSP z 10 jeśli nie 11 lat. PO powstała w 2001
roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

Data: 2010-07-14 17:10:23
Autor: =heÂŽsk=
POlszewicki desant na psp
On Wed, 14 Jul 2010 04:54:43 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Przybłędo, jestem na PSP z 10 jeśli nie 11 lat. PO powstała w 2001
roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

 szkoda ze jkm nie jest w sejmie. alem i tak wypadl ok. 4 miejsce.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 21:32:28
Autor: raff
POlszewicki desant na psp
[...]

Ty i UPR ? Buehehehehe

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-14 12:46:14
Autor: Hans Kloss
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 21:32, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:ej głupoty

Ty i UPR ? Buehehehehe

Ditto, oczadziały z fanatyzmu dureń i ludzki śmieć glosujący na UPR to
byłoby istne kuriozum ;)
J-23

Data: 2010-07-14 13:47:32
Autor: zbig
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 21:46, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ty i UPR ? Buehehehehe

Ditto, oczadziały z fanatyzmu dureń i ludzki śmieć glosujący na UPR to

Obawiam sie, że dziś to norma. Nawet Korwin-Mikke głosował kiedyś na
UPR a dziś ma własną partię

Data: 2010-07-14 13:45:29
Autor: zbig
POlszewicki desant na psp

> [...]
> Przybłędo, jestem na PSP z 10 jeśli nie 11 lat. PO powstała w 2001
> roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

A co ciebie tak rozbawiło? Przecież nie napisałem, że głosowałem na
PiS.

Data: 2010-07-15 03:23:50
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 13:54, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 14 Lip, 12:14, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Desant???

Ooo! Pseprasam seniora :-D

Przybłędo,

Tylko nie przybłędo, bo pokopię

>  a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

Widać wtedy miałeś jeszcze trochę oleju w głowie

:-)

Antenka

Data: 2010-07-14 12:36:02
Autor: Zahir
POlszewicki desant na psp

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c2a60988-d991-4908-85de-a546b5b42c62w31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

PiS-owski oszołomie, nie jestem zwolennikiem PO. Posłuchaj swoich kolesi.

http://www.youtube.com/watch?v=2cBoydl3HMg&feature=related

Zahir

Data: 2010-07-14 12:44:11
Autor: Bogdan Idzikowski
POlszewicki desant na psp

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c3d9312$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PO mi zwisa. Nie lubię picu i Jarusia. Dziękuję żeś nazwiska nie zniekształciła. Niepojęte wśród picowców.

Data: 2010-07-14 17:10:23
Autor: =heÂŽsk=
POlszewicki desant na psp
On Wed, 14 Jul 2010 12:36:02 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

[...]

 olej tych idiotow sikiem prostym.  od czasu do czasu daj im popalic by ujadali jeszcze glosniej.
 nic tak nie cieszy jak ujadanie rozszalalego kundla zza plotu.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 13:08:23
Autor: Grzegorz Z.
POlszewicki desant na psp
ab.666

Pederasto niedomyty - abcia jest SOCJALISTKĄ i ma Peło w poważaniu jeszcze
większym niż ty!

Wbij to sobie raz na zawsze do tego twojego pustego faszystowskiego łba -
ten kto jest przeciwny Picowi wcale nie musi być zwolennikiem PO.

To tak jak współtworzenie kartoflanego rządu przez tego waszego szemranego
"Pan Romana" nie oznaczało automatycznie jego członkostwa w Samoobronie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 03:18:04
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 13:08, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

"Pan Romana" nie oznaczało automatycznie jego członkostwa w Samoobronie.

Grześ, co się tak indyczysz? Przecież ciebie nie zakwalifikowałam do
pełowskiego desantu! Ty jesteś anyklerykalny oszołom bhahaha
Krzyżaku, a co ty tutaj dzisiaj robisz? Twoje miejsce jest w
Grunwaldzie hłe hłe hłe

Antenka

Data: 2010-07-15 12:20:26
Autor: Grzegorz Z.
POlszewicki desant na psp
Krzyżaku, a co ty tutaj dzisiaj robisz? Twoje miejsce jest w
Grunwaldzie hłe hłe hłe

Jestem tutaj - i w żadnym razie nie po stronie krzyża!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 04:09:09
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
On 15 Lip, 12:20, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> Krzyżaku, a co ty tutaj dzisiaj robisz? Twoje miejsce jest w
> Grunwaldzie hłe hłe hłe

Jestem tutaj - i w żadnym razie nie po stronie krzyża!

Jesteś krzyżak i tyle

Antenka

P.s. Oczywiście nic nie zrozumiał ufff

Data: 2010-07-15 13:21:07
Autor: Grzegorz Z.
POlszewicki desant na psp
Dnia Thu, 15 Jul 2010 04:09:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Plwam na ten wasz krzyż!

Tfu!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-14 13:47:44
Autor: Tomy M.
POlszewicki desant na psp
  W dniu 2010-07-14 12:14, Antenka pisze:
[...]

Też zauważyłem że zaroiło się tutaj od PO'wskich mord.

Nie pojechali na urlopy?!

Tomy M.

Data: 2010-07-14 14:01:30
Autor: Zahir
POlszewicki desant na psp

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4C3DA3E0.9080907ansibl.com...
[...]

Popatrz na swoją mordę popaprańcu pisowski.

Zahir

Data: 2010-07-14 17:10:23
Autor: =heÂŽsk=
POlszewicki desant na psp
On Wed, 14 Jul 2010 14:01:30 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

> Też zauważyłem że zaroiło się tutaj od PO'wskich mord.
>
> Nie pojechali na urlopy?!
>
> Tomy M.

Popatrz na swoją mordę popaprańcu pisowski.

Zahir

To przyglup bez wlasnego zdania. zdany na laske prezesa.
ujadaja bo takie maja polecenie. cos sie chyba swięci. --

 HeSk

Data: 2010-07-15 03:20:59
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 13:47, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
  W dniu 2010-07-14 12:14, Antenka pisze:

Też zauważyłem że zaroiło się tutaj od PO'wskich mord.

Nie pojechali na urlopy?!

Coś ty! Oni pracują 24/24h - za każdy bluzg mają extra płacone bleee.
A co jeden to głupszy :D

Antenka

POlszewicki desant na psp