POlszewicki desant na psp

Data: 2010-07-14 13:47:44
Autor: Tomy M.
POlszewicki desant na psp
  W dniu 2010-07-14 12:14, Antenka pisze:
Zahir
Idzikowski
Kałecki ( nick dowolny, ale zawsze ta sama POlszewicka, z naprężoną
żyłą wściekła retoryka)
ab.666
konus
lorn - lala ( dawniej Vic)
heAZsk  - piesek haski
zbig
Dirko

i paru innych jeszcze propełowskich skurczybyków

Antenka

Też zauważyłem że zaroiło się tutaj od PO'wskich mord.

Nie pojechali na urlopy?!

Tomy M.

Data: 2010-07-14 14:01:30
Autor: Zahir
POlszewicki desant na psp

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4C3DA3E0.9080907ansibl.com...
[...]

Popatrz na swoją mordę popaprańcu pisowski.

Zahir

Data: 2010-07-14 17:10:23
Autor: =heÂŽsk=
POlszewicki desant na psp
On Wed, 14 Jul 2010 14:01:30 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

> Też zauważyłem że zaroiło się tutaj od PO'wskich mord.
>
> Nie pojechali na urlopy?!
>
> Tomy M.

Popatrz na swoją mordę popaprańcu pisowski.

Zahir

To przyglup bez wlasnego zdania. zdany na laske prezesa.
ujadaja bo takie maja polecenie. cos sie chyba swięci. --

 HeSk

Data: 2010-07-15 03:20:59
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 13:47, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
  W dniu 2010-07-14 12:14, Antenka pisze:

Też zauważyłem że zaroiło się tutaj od PO'wskich mord.

Nie pojechali na urlopy?!

Coś ty! Oni pracują 24/24h - za każdy bluzg mają extra płacone bleee.
A co jeden to głupszy :D

Antenka

POlszewicki desant na psp