POlszewicki desant na psp

Data: 2010-07-14 04:54:43
Autor: zbig
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 12:14, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Zahir
Idzikowski
Kałecki ( nick dowolny, ale zawsze ta sama POlszewicka, z naprężon±
żył± w¶ciekła retoryka)
ab.666
konus
lorn - lala ( dawniej Vic)
heAZsk  - piesek haski
zbig
Dirko

i paru innych jeszcze propełowskich skurczybyków

Antenka

Desant???
Przybłędo, jestem na PSP z 10 je¶li nie 11 lat. PO powstała w 2001
roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

Data: 2010-07-14 17:10:23
Autor: =he®sk=
POlszewicki desant na psp
On Wed, 14 Jul 2010 04:54:43 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Przybłędo, jestem na PSP z 10 je¶li nie 11 lat. PO powstała w 2001
roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

 szkoda ze jkm nie jest w sejmie. alem i tak wypadl ok. 4 miejsce.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 21:32:28
Autor: raff
POlszewicki desant na psp
Zahir
Idzikowski
Kałecki ( nick dowolny, ale zawsze ta sama POlszewicka, z naprężoną
żyłą wściekła retoryka)
[...]

Przybłędo, jestem na PSP z 10 jeśli nie 11 lat. PO powstała w 2001
roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

Ty i UPR ? Buehehehehe

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-14 12:46:14
Autor: Hans Kloss
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 21:32, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:ej głupoty

Ty i UPR ? Buehehehehe

Ditto, oczadziały z fanatyzmu dureń i ludzki ¶mieć glosuj±cy na UPR to
byłoby istne kuriozum ;)
J-23

Data: 2010-07-14 13:47:32
Autor: zbig
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 21:46, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ty i UPR ? Buehehehehe

Ditto, oczadziały z fanatyzmu dureń i ludzki ¶mieć glosuj±cy na UPR to

Obawiam sie, że dzi¶ to norma. Nawet Korwin-Mikke głosował kiedy¶ na
UPR a dzi¶ ma własn± partię

Data: 2010-07-14 13:45:29
Autor: zbig
POlszewicki desant na psp

> [...]
> Przybłędo, jestem na PSP z 10 je¶li nie 11 lat. PO powstała w 2001
> roku, a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

A co ciebie tak rozbawiło? Przecież nie napisałem, że głosowałem na
PiS.

Data: 2010-07-15 03:23:50
Autor: Antenka
POlszewicki desant na psp
On 14 Lip, 13:54, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 14 Lip, 12:14, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Desant???

Ooo! Pseprasam seniora :-D

Przybłędo,

Tylko nie przybłędo, bo pokopię

>  a ja wtedy jeszcze głosowałem na UPR.

Widać wtedy miałe¶ jeszcze trochę oleju w głowie

:-)

Antenka

POlszewicki desant na psp