POlszewickie matoły, pakujcie toboły!

Data: 2011-05-20 11:15:00
Autor: M. Sz.
POlszewickie matoły, pakujcie toboły!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:13a47277-ea69-404d-aaa9-03ece39771c1j25g2000vbr.googlegroups.com...
No! A co!  :D

 Kto będzie rządził? ..

Antenka

Data: 2011-05-20 03:52:28
Autor: Hans Kloss
POlszewickie matoły, pakujcie toboły!
On 20 Maj, 11:15, "M. Sz." <mi...@onet.pl> wrote:

 Kto będzie rządził? ..

Choćby ten Wiśnieski z naprzeciwka. Głupszy od  bełobydła nie jest (bo
to niemożliwe) ale na pewno uczciwszy. Dowód? Jak dotychczas nie
próbował mnie okraść ani razu, choć mieszkam naprzeciw niego już od
pięciu lat. Ile razy w tym czasie okradała lub próbowała mnie okraść
tuskodońska szajka to szkoda słów
J-23

Data: 2011-05-20 12:59:18
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e0022047-f530-429f-93ad-8d5756fa5becj23g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

No powiedz ile razy! Przecież ty MATOLE oprócz kota nie masz nic!

BomBel

Data: 2011-05-20 13:55:49
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4dd64984$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Eee, kota to ma prezio.

--
stevep

Data: 2011-05-20 13:11:02
Autor: M. Sz.
[...]

 Raz (o jeden za dużo) podnieśli VAT.

 m.

Data: 2011-05-20 04:15:34
Autor: matador
On 20 Maj, 13:11, "M. Sz." <mi...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e0022047-f530-429f-93ad-8d5756fa5becj23g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

próbował mnie okraść ani razu, choć mieszkam naprzeciw niego już od
pięciu lat. Ile razy w tym czasie okradała lub próbowała mnie okraść

Wspomnij też o kosztach powtórki wyborów w Wałbrzychu.

matador.

Data: 2011-05-20 22:01:45
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:26cb6af5-1468-46ca-be02-bc76fbe0d2d2l6g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

J-23

Raz (o jeden za dużo) podnieśli VAT.

Wspomnij też o kosztach powtórki wyborów w Wałbrzychu.

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...

R.

Data: 2011-05-20 13:04:34
Autor: matador
On 20 Maj, 22:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in messagenews:26cb6af5-1468-46ca-be02-bc76fbe0d2d2l6g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

> Raz (o jeden za dużo) podnieśli VAT.

Wspomnij też o kosztach powtórki wyborów w Wałbrzychu.

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...

No to kurwa, jutro kupię sobie taką cichą gumową klawiaturę.

matador.

Data: 2011-05-21 04:22:36
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:6941944d-7928-42ae-86ac-926e80378857x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Bo gumowe ucho juz masz.

--
stevep

Data: 2011-05-21 15:00:48
Autor: matador
POlszewickie matoły, pakujcie toboły!
On 21 Maj, 04:22, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Bo gumowe ucho juz masz.

Gumowe za to ty masz coś takiego:

http://www.pinezki.eu/media/2010/09/007-rumpel-Bronka-640x450.jpg

matador.

Data: 2011-05-20 22:04:24
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 22:01, raff pisze:
Raz (o jeden za dużo) podnieśli VAT.
Wspomnij też o kosztach powtórki wyborów w Wałbrzychu.

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...

Fakt, sukinkoty palikoty POdsluchuja na potege, ale ja ich mam w swoich
4 literach :)

Data: 2011-05-21 04:22:10
Autor: cirrus
022047-f530-429f-93ad-8d5756fa5bec@j23g2000yqc.googlegroups.com... On
[...]

Bo pełno kabli jak ty.

--
stevep

Data: 2011-05-21 14:55:03
Autor: Antenka
POlszewickie matoły, pakujcie toboły!
On 20 Maj, 22:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...<

Ale kaszaloty ich nie mają buhahahaha :D

Antenka

POlszewickie matoły, pakujcie toboły!