POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!

Data: 2011-05-20 00:30:10
Autor: Antenka
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
No! A co!  :D

Antenka

Data: 2011-05-20 11:15:00
Autor: M. Sz.
POlszewickie matoły, pakujcie toboły!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:13a47277-ea69-404d-aaa9-03ece39771c1j25g2000vbr.googlegroups.com...
No! A co!  :D

 Kto bÄ™dzie rzÄ…dziÅ‚? ..

Antenka

Data: 2011-05-20 03:52:28
Autor: Hans Kloss
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
On 20 Maj, 11:15, "M. Sz." <mi...@onet.pl> wrote:

 Kto bêdzie rz±dzi³? ..

Choæby ten Wi¶nieski z naprzeciwka. G³upszy od  be³obyd³a nie jest (bo
to niemo¿liwe) ale na pewno uczciwszy. Dowód? Jak dotychczas nie
próbowa³ mnie okra¶æ ani razu, choæ mieszkam naprzeciw niego ju¿ od
piêciu lat. Ile razy w tym czasie okrada³a lub próbowa³a mnie okra¶æ
tuskodoñska szajka to szkoda s³ów
J-23

Data: 2011-05-20 12:59:18
Autor: Leprechaun
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:e0022047-f530-429f-93ad-8d5756fa5becj23g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

No powiedz ile razy! Przecie¿ ty MATOLE oprócz kota nie masz nic!

BomBel

Data: 2011-05-20 13:55:49
Autor: cirrus
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
U¿ytkownik "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dd64984$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Eee, kota to ma prezio.

--
stevep

Data: 2011-05-20 13:11:02
Autor: M. Sz.
[...]

 Raz (o jeden za du¿o) podnie¶li VAT.

 m.

Data: 2011-05-20 04:15:34
Autor: matador
On 20 Maj, 13:11, "M. Sz." <mi...@onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:e0022047-f530-429f-93ad-8d5756fa5becj23g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

próbowa³ mnie okra¶æ ani razu, choæ mieszkam naprzeciw niego ju¿ od
piêciu lat. Ile razy w tym czasie okrada³a lub próbowa³a mnie okra¶æ

Wspomnij te¿ o kosztach powtórki wyborów w Wa³brzychu.

matador.

Data: 2011-05-20 22:01:45
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:26cb6af5-1468-46ca-be02-bc76fbe0d2d2l6g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

J-23

Raz (o jeden za du¿o) podnie¶li VAT.

Wspomnij te¿ o kosztach powtórki wyborów w Wa³brzychu.

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...

R.

Data: 2011-05-20 13:04:34
Autor: matador
On 20 Maj, 22:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in messagenews:26cb6af5-1468-46ca-be02-bc76fbe0d2d2l6g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

> Raz (o jeden za du¿o) podnie¶li VAT.

Wspomnij te¿ o kosztach powtórki wyborów w Wa³brzychu.

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...

No to kurwa, jutro kupiê sobie tak± cich± gumow± klawiaturê.

matador.

Data: 2011-05-21 04:22:36
Autor: cirrus
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6941944d-7928-42ae-86ac-926e80378857x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Bo gumowe ucho juz masz.

--
stevep

Data: 2011-05-21 15:00:48
Autor: matador
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
On 21 Maj, 04:22, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Bo gumowe ucho juz masz.

Gumowe za to ty masz co¶ takiego:

http://www.pinezki.eu/media/2010/09/007-rumpel-Bronka-640x450.jpg

matador.

Data: 2011-05-20 22:04:24
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 22:01, raff pisze:
Raz (o jeden za du¿o) podnie¶li VAT.
Wspomnij te¿ o kosztach powtórki wyborów w Wa³brzychu.

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...

Fakt, sukinkoty palikoty POdsluchuja na potege, ale ja ich mam w swoich
4 literach :)

Data: 2011-05-21 04:22:10
Autor: cirrus
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ir6hbc$un$1news.onet.pl...
022047-f530-429f-93ad-8d5756fa5bec@j23g2000yqc.googlegroups.com... On
[...]

Bo pe³no kabli jak ty.

--
stevep

Data: 2011-05-21 14:55:03
Autor: Antenka
POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!
On 20 Maj, 22:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Cssss! O tym nie wolno mowic. Sciany maja uszy...<

Ale kaszaloty ich nie maj± buhahahaha :D

Antenka

POlszewickie mato³y, pakujcie tobo³y!