POmoż zbierac POdpisy na Kukiza...

Data: 2015-02-18 00:55:36
Autor: mcmlxxi.xi.xi
POmoż zbierac POdpisy na Kukiza...

http://www.kukiz.org/

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele

Wielu z Was poznało mnie jako muzyka. Dziś jednak nie dołączę się do koncertu kolejnych politycznych obietnic bez pokrycia. Dziś staję przed Wami jako obywatel, który chce głośno powiedzieć o potrzebie ZMIAN. My obywatele musimy odzyskać realny wpływ na nasze państwo..

Kandyduję na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, aby móc głośno powiedzieć Polakom, że ZMIANA JEST MOŻLIWA!

Prawdziwe, a nie kosmetyczne, zmiany zaczną się od wprowadzenia jednomandatowych okręgów wyborczych (JOW) w wyborach do Sejmu. Na wzór Wielkiej Brytanii. Jeden poseł w jednym okręgu to początek odpowiedzialności w polityce. Tylko odpowiedzialni przed narodem politycy mogą wybierać uczciwych, odpowiedzialnych i kompetentnych urzędników.

Konieczna jest głęboka reforma wymiaru sprawiedliwości polegająca na przywróceniu społecznej kontroli nad sądami i prokuraturą. Konieczne są działania ratujące polską gospodarkę, miejsca pracy, pozwalające na wykorzystanie naszych bogactw naturalnych jakimi są choćby zasoby węgla kamiennego. Tymi szczegółowymi problemami może zająć się odpowiedzialny Sejm złożony z posłów wybranych w JOW  a dopilnować musi sprawny i uczciwy wymiar sprawiedliwości.

Istota mojego programu to "Przywrócenie państwa obywatelom". To piękna idea, dla której warto jest podjąć trud walki o najwyższy urząd w państwie.

Jeśli wesprzecie mnie w tej walce - razem zwyciężymy!

Paweł Kukiz

Pomóż zebrać 100 tysięcy podpisów pod kandydaturą Pawła Kukiza http://www.kukiz.org/

Data: 2015-02-18 18:17:55
Autor: MarkWoydak

--

To już wolę na Lady Cucumber niż na niedogolonego łajzę któremu wydaje się, że jest muzykiem.

MW

POmoż zbierac POdpisy na Kukiza...