POmyje z TVPiS Info

Data: 2017-11-05 06:50:12
Autor: Totalna Opozycja
POmyje z TVPiS Info
Rzucajcie gównem, zawsze coś przylgnie. W myśl tej zasady w gadzinówce PiS trwa opluwanie Rafała Trzaskowskiego. Do stada opluwaczy dołączył ostatnio zwietrzały komuch Marek Król.

"W okresie 1979-1984 pracował w Zarządzie Wojewódzkim Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej w Poznaniu. Objął stanowisko kierownika Wydziału Kultury, a następnie pełnił funkcję sekretarza ZW ds. ideologicznych. W 1979 wstąpił do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej."

Jak widać wszelka swołocz gromadzi się w ostoi PiS, który to tak energicznie walczy z komuchami. Otóz ów nawrócony komuch oznajmił, że Rafał obraża pamięć pomordowanych w II wojnie. Jako dowód TVPiS Info wsparło zwietrzałego komucha odpowiednimi fotkami i tekstem z internetu. Poszło o wpis gdzieś tam, w którym to Rafał zaproponował w żarcie by reparacje wojenne wyrwać również od Szwedów. Potem nastąpiła seria fotek Rafała z HGW jako dowód, że wybór Rafała a nie Patryka to przedłużenie kadencji "bufetowej" (sklerotykom z PiS przypominam, że tak atakowano HGW kiedy startowała na to samo stanowisko). Do chórku dołączyło dziewczątko o katolicko-pzpr-owskim rodowdzie, niedoszły prezydent SLD Magdalenka Ogórek. Chór komuszy wspaniale czuje się w pełniącej misję dziejową TVPiS Info.

CL

Data: 2017-11-06 07:51:55
Autor: jacekbialy80
POmyje z TVPiS Info
To powiedz, jaką trzeba być świnią, żeby najpierw popmpować babę na prezydenta stolicy, a potem odciąć się od niej i wszystkiego co robiła. Myślisz że większość Warszawiaków to takie same świnie jak kandydat PO?

Data: 2017-11-06 11:22:26
Autor: Presidente de San Escobar
POmyje z TVPiS Info
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Rzucajcie gównem, zawsze coś przylgnie. W myśl tej zasady w gadzinówce PiS trwa opluwanie Rafała Trzaskowskiego. Do stada opluwaczy dołączył ostatnio zwietrzały komuch Marek Król.

Wiadomo było że przez rok teraz te tępe Trefne Doldowe Podwójniaki będą każdy
możliwym gównem obrzucać Trzaskowskiego :DDDDDDDDDDDddd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-06 16:11:42
Autor: Trefniś
POmyje z TVPiS Info
W dniu .11.2017 o 11:22 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Goń się, ciotka!

--
Trefniś

Data: 2017-11-06 16:45:54
Autor: Presidente de San Escobar
POmyje z TVPiS Info
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Wiadomo było że przez rok teraz te tępe Trefne Doldowe Podwójniaki będą  > każdy
> możliwym gównem obrzucać Trzaskowskiego :DDDDDDDDDDDddd

Goń się, ciotka!

Jąkasz się ania :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-06 16:49:57
Autor: Totalna Opozycja
POmyje z TVPiS Info
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:6t010d9mbsbokn0dl9elvmf47q927rhs9b4ax.com...
> [...]

> każdy możliwym gównem obrzucać Trzaskowskiego :DDDDDDDDDDDddd

Goń się, ciotka!

Jąkasz się ania :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Wojtus jeszcze nie w psychiatryku! Ten PiS go wykończy! ;-))))

CL

Data: 2017-11-06 21:12:45
Autor: Trefniś
POmyje z TVPiS Info
W dniu .11.2017 o 16:49 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

> [...]

Goń się, ciotka!

Jąkasz się ania :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Wojtus jeszcze nie w psychiatryku! Ten PiS go wykończy! ;-))))

Goń się, wielopokoleniowa cioto!

--
Trefniś

Data: 2017-11-07 08:45:36
Autor: Totalna Opozycja
Breslau (Dworzec Główny) - rewirem Wojtusia
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
Goń się, wielopokoleniowa cioto!

Masz małego fiutka, prawda? ;-)))

CL

Data: 2017-11-07 09:00:10
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 08:45 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
Goń się, wielopokoleniowa cioto!

Masz małego fiutka, prawda? ;-)))

A co, twoja Sphincter ania tęskni do większego, jak za Płaczformy?
A może spróbuj lodzika, jak wam doradza Sikorski?

EOD genetycznym kurwom!

--
Trefniś

Data: 2017-11-08 10:05:55
Autor: Presidente de San Escobar
Breslau (Dworzec Główny) - rewirem Wojtusia
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

EOD genetycznym kurwom!

Napisał naczelny wypinacz codziennie zasadzany :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Patrz dzisiaj znowu musiałeś się wypiąć :DDD
Smaruj anię po prezesie :DDDDDDDDDDDdd

Nagłe skrócenie odsiadki skazanego za wyłudzenia VAT

Skazany, w którego sprawie interweniował prezes PiS, już na wolności.
Odsiedział zaledwie połowę wyroku.

W lutym ,,Rzeczpospolita" opisała, jak Służba Więzienna z Łodzi chciała się
przypodobać prezesowi PiS, który interweniował w sprawie skazanego za
wyłudzenia VAT Zbigniewa D.

Zbigniew D. w przeszłości był w PZPR.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 10:44:43
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 10:05 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

ty wiesz co!

--
Trefniś

Data: 2017-11-08 11:26:50
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Napisał naczelny wypinacz codziennie zasadzany :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
>
> Patrz dzisiaj znowu musiałeś się wypiąć :DDD

Pewnie że wiem co masz smarować po prezesie :DDDDDDDDDDDDDDDD
Ja tam ania czuje się po porannym zasadzeniu? :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 13:13:22
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 11:26 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Pewnie że wiem co masz smarować po prezesie :DDDDDDDDDDDDDDDD
Ja tam ania czuje się po porannym zasadzeniu? :DDDDDDDDDDDDDDd

Przecież ty piszczysz o zasadzaniu - a twoja ania zachwycona od 10 lat..
Wyżej d..y nie podskoczysz :)
EOD genetycznym!

--
Trefniś

Data: 2017-11-08 13:44:12
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Ja tam ania czuje się po porannym zasadzeniu? :DDDDDDDDDDDDDDd

Przecież ty piszczysz o zasadzaniu - a twoja ania zachwycona od 10 lat.

Trzeba było robić przekręty na VAT to byłbyś już zarobiony i wolny :DDDDD
A tak to ania boli i kieszeń pusta :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 13:50:41
Autor: jacekbialy80
Breslau (Dworzec Główny) - rewirem Wojtusia
Nie bądź taki wybredny, bo starą panną zostaniesz

Data: 2017-11-08 10:07:12
Autor: Presidente de San Escobar
POmyje z TVPiS Info
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Wojtus jeszcze nie w psychiatryku! Ten PiS go wykończy! ;-))))

Nie wykończy już przyzwyczaił się do bycia codziennie zasadzanym i anię ma już
wytrenowaną :DDDDDDDDDDDDDDD
Dziś znowu mu ją przetrzepali :DDDDDDDd

Data: 2017-11-08 10:45:27
Autor: Trefniś
POmyje z TVPiS Info
W dniu .11.2017 o 10:07 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Wy wiecie co :)

--
Trefniś

Data: 2017-11-06 21:11:59
Autor: Trefniś
POmyje z TVPiS Info
W dniu .11.2017 o 16:45 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

> możliwym gównem obrzucać Trzaskowskiego :DDDDDDDDDDDddd

Goń się, ciotka!

Jąkasz się ania :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Przecież mięśniem zwieraczem odbytnicy Sphincter ani jest ta twoja dziura,  gdzie dzielnie przyjmujesz PiS, a wcześniej z zachwytem zabawiałeś  Płaczformę. Wymyśl coś swojego niedojebany niedorozwoju, bo ci ania  zejdzie!
EOD dla genetycznych męskich  kurew!

--
Trefniś

Data: 2017-11-07 08:29:07
Autor: Totalna Opozycja
POmyje z TVPiS Info

Data: 2017-11-07 08:57:16
Autor: Trefniś
POmyje z TVPiS Info
W dniu .11.2017 o 08:29 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

> [...]

gdzie dzielnie przyjmujesz PiS, a wcześniej z zachwytem zabawiałeś
Płaczformę. Wymyśl coś swojego niedojebany niedorozwoju, bo ci ania

Przepraszam, niestety przenoszą swoje analne przemyślenia na tę grupę, nie  zaznaczając crossa!
Ja potrafię zrozumieć, że stracili wszelką nadzieję na merytoryczną  opozycję, ale w takiej sytuacji rozwiązaniem nie jest rzucanie błotem na  każdego, kto brak opozycji krytykuje.
Trzeba tę opozycję zwyczajnie stworzyć - od zera, niestety!

Mechanizm jest prosty - najpierw odbiera się przeciwnikowi  człowieczeństwo, a później:
https://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze-pis,311

--
Trefniś

Data: 2017-11-07 10:42:27
Autor: Totalna Opozycja
Trefniś - dwa oblicza!
Albo sie uspokoisz, albo na pl.soc.prawo dowiedzą się coś za jeden!

CL

Data: 2017-11-07 02:02:15
Autor: jacekbialy80
Trefniś - dwa oblicza!
Buuu-hahaha!  To sam jeszcze do tego nie doszedłeś Watsonie?

:-DDDDDD

Data: 2017-11-07 11:46:16
Autor: Trefniś
Trefniś - dwa oblicza!
W dniu .11.2017 o 10:42 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

Albo sie uspokoisz, albo na pl.soc.prawo dowiedzą się coś za jeden!

Goń się, ciotka.

--
Trefniś

Data: 2017-11-07 11:47:20
Autor: Trefniś
Trefniś - dwa oblicza!
W dniu .11.2017 o 11:02 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Buuu-hahaha!
To sam jeszcze do tego nie doszedłeś Watsonie?

:-DDDDDD

To przeca skrzyżowanie k... z osłem.
Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

--
Trefniś

Data: 2017-11-08 08:33:43
Autor: Bytomir Kwasigroch
POmyje z TVPiS Info
użytkownik Totalna Opozycja napisał:
Rzucajcie gównem, zawsze coś przylgnie. W myśl tej zasady w gadzinówce PiS trwa opluwanie Rafała Trzaskowskiego.

Peło walczy o swojaka na posadce prez. wawki. To już nie są żarty, tam jest opcja  pierdla dla niektórych w ratuszu:)

Powinna powstać piosenka "Trzaskoski 20 groszy i nie płacz proszę".

Trzaskoski powinien postąpić jak HGW lata temu przed wyborami, rozdać kilka mieszkań jakim biedakom, później i tak se odbije:) Np. wypierdalając
z mieszkań 100x tyle:)

Data: 2017-11-08 08:43:45
Autor: jacekbialy80
POmyje z TVPiS Info
   to tych biedaków było aż pięciuset? (gdzie ta Hania ich upchała w tych kilku mieszkaniach...)

Data: 2017-11-08 09:15:44
Autor: japanizer
POmyje z TVPiS Info
On Thursday, November 9, 2017 at 1:33:44 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Peło walczy o swojaka na posadce prez. wawki. To już nie są żarty, tam jest opcja  pierdla dla niektórych w ratuszu:)

To prezydent Warszawy decyduje teraz o sądach i prokuratorach? No no, się porobiło.

[...]

Wypierdalając z mieszkań tyle co wypierdolił Lech Kaczyński, czy więcej?

Data: 2017-11-08 20:42:06
Autor: Presidente de San Escobar
POmyje z TVPiS Info
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]
> z mieszkań 100x tyle:)

Wypierdalając z mieszkań tyle co wypierdolił Lech Kaczyński, czy więcej?

Więcej! Kaczyński wywalił tylko lokatorów z 200 kamienic!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-09 07:29:02
Autor: Totalna Opozycja
POmyje z TVPiS Info
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Czyim swojakiem jest Jaki? Jest obrzezany czy nie?  ;-))

To już nie są żarty, tam jest opcja  pierdla dla niektórych w ratuszu:)

Przyjdzie czas, a PiS wywiozą na taczkach. Jak Jagnę z "Chłopów".

Powinna powstać piosenka "Trzaskoski 20 groszy i nie płacz proszę".

To bierz się do roboty i coś wymyśl.

Trzaskoski powinien postąpić jak HGW lata temu przed wyborami,
rozdać kilka mieszkań jakim biedakom,

Albo kilka koryt w spółkach Skarbu Państwa ;-)))

później i tak se odbije:)

Intersujący sposób myślenia. Jesteś komunistą czy złodziejem?

Np. wypierdalając z mieszkań 100x tyle:)

Ile tych kamiennic "odzyskano"? Ilu lokatorów wypieprzył na bruk L.Kaczyński?

Jak sądzisz, skąd J.Kaczyńśki miał kase by zawłaszczyć budynek przy
Nowogrodzkiej i stworzyć spółke Srebrna?

Kombinuj ;-))))

CL

POmyje z TVPiS Info