POmyje z TVPiS Info

Data: 2017-11-08 08:33:43
Autor: Bytomir Kwasigroch
POmyje z TVPiS Info
użytkownik Totalna Opozycja napisał:
Rzucajcie gównem, zawsze coś przylgnie. W myśl tej zasady w gadzinówce PiS trwa opluwanie Rafała Trzaskowskiego.

Peło walczy o swojaka na posadce prez. wawki. To już nie są żarty, tam jest opcja  pierdla dla niektórych w ratuszu:)

Powinna powstać piosenka "Trzaskoski 20 groszy i nie płacz proszę".

Trzaskoski powinien postąpić jak HGW lata temu przed wyborami, rozdać kilka mieszkań jakim biedakom, później i tak se odbije:) Np. wypierdalając
z mieszkań 100x tyle:)

Data: 2017-11-08 08:43:45
Autor: jacekbialy80
POmyje z TVPiS Info
   to tych biedaków było aż pięciuset? (gdzie ta Hania ich upchała w tych kilku mieszkaniach...)

Data: 2017-11-08 09:15:44
Autor: japanizer
POmyje z TVPiS Info
On Thursday, November 9, 2017 at 1:33:44 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Peło walczy o swojaka na posadce prez. wawki. To już nie są żarty, tam jest opcja  pierdla dla niektórych w ratuszu:)

To prezydent Warszawy decyduje teraz o sądach i prokuratorach? No no, się porobiło.

[...]

Wypierdalając z mieszkań tyle co wypierdolił Lech Kaczyński, czy więcej?

Data: 2017-11-08 20:42:06
Autor: Presidente de San Escobar
POmyje z TVPiS Info
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]
> z mieszkań 100x tyle:)

Wypierdalając z mieszkań tyle co wypierdolił Lech Kaczyński, czy więcej?

Więcej! Kaczyński wywalił tylko lokatorów z 200 kamienic!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-09 07:29:02
Autor: Totalna Opozycja
POmyje z TVPiS Info
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Czyim swojakiem jest Jaki? Jest obrzezany czy nie?  ;-))

To już nie są żarty, tam jest opcja  pierdla dla niektórych w ratuszu:)

Przyjdzie czas, a PiS wywiozą na taczkach. Jak Jagnę z "Chłopów".

Powinna powstać piosenka "Trzaskoski 20 groszy i nie płacz proszę".

To bierz się do roboty i coś wymyśl.

Trzaskoski powinien postąpić jak HGW lata temu przed wyborami,
rozdać kilka mieszkań jakim biedakom,

Albo kilka koryt w spółkach Skarbu Państwa ;-)))

później i tak se odbije:)

Intersujący sposób myślenia. Jesteś komunistą czy złodziejem?

Np. wypierdalając z mieszkań 100x tyle:)

Ile tych kamiennic "odzyskano"? Ilu lokatorów wypieprzył na bruk L.Kaczyński?

Jak sądzisz, skąd J.Kaczyńśki miał kase by zawłaszczyć budynek przy
Nowogrodzkiej i stworzyć spółke Srebrna?

Kombinuj ;-))))

CL

POmyje z TVPiS Info