POmyleniec Marek Woydak na przepustce.

Data: 2013-09-27 19:03:12
Autor: Mark Woydak
POmyleniec Marek Woydak na przepustce.
Znów ta prymitywna gnida sie uaktywniła. Podszywa się pod mój alias i zalewa forum skopiowanym wcześniej tekstem. Po prostu przygłup z małym fiutem. Doskwiera ci samotność pomyleńcu? Lecz się popaprańcu! W realu jesteś zapewne nędzną gnidą przemykającą się opłotkami. Tacy jak ty to najgorsze opadki ludzkie. Pfu!

MW

Data: 2013-09-27 12:14:55
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 27 Sep 2013 19:03:12 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol!
Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-27 19:17:40
Autor: mkarawan

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:u1ne2ibnb3wo.id970ap5yrec$.dlg@40tude.net...
[...]

Obaj się idioci leczcie.

Data: 2013-09-28 19:43:20
Autor: Jacek Biały

Data: 2013-09-27 19:16:59
Autor: mkarawan

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l24dog$8nr$1@news.albasani.net...
[...]

Przecież ten Marek Woydak to naprany u2. Odbija chłopinie od czasu do czasu. Swoje smutki i frustracje gasi w tanim alkoholu więc nie dziw się że mu ciągle szajba odbija.

Data: 2013-09-28 19:04:22
Autor: miś z okienka

| Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol!
| Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!
|
| Marek Woydak

    słyszałes mkarwan? Nie podszywaj się pod pana Woydaka, bo doniesie na ciebie władzom!

POmyleniec Marek Woydak na przepustce.