POnK

Data: 2012-01-14 23:15:34
Autor: ALEX
POnK
Właśnie Play przysłał mi radosne pisemko:

"Uprzejmie informujemy że z dniem 1 marca zmianie ulega regulamin oferty Nowy Play Online *na* *Kartę*, bla bla bla.
Jednocześnie informujemy , że zgodnie z bla bla bla, w przypadku braku akceptacji zmian przedstawionych poniżej, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy"
Zatem moje zapytowywanie:
Czy Play ma obowiązek wysyłania tych bzdetów do każdego jak leci, bez wnikania w szczegóły taryfy?
Czy też w Play wszyscy pozamieniali się na głowy z kaczystami?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-14 23:49:07
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesuqi$oau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Używam telefonów na kartę od lat, nigdy nie przysłali mi żadnego pisemka, jedynie teleakwizytorzy dzwonią, których odsyłam na drzewo.
Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

Data: 2012-01-14 22:53:39
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sat, 14 Jan 2012 23:49:07 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Używam telefonów na kartę od lat, nigdy nie przysłali mi żadnego pisemka, jedynie teleakwizytorzy dzwonią, których odsyłam na drzewo.

No widzisz, a są tacy do których akwizytorzy nie dzwonią mimo rejestracji.

Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

Również ludzie którzy np. potrzebowali przenieść numer. Oraz ludzie którzy
mają taką ochote. Widzę, że naprawdę usilnie usiłujesz coś udowodnić. I
powiem że jesteś blisko. Może nie tego co usiłowałeś, ale czuję, że wkrótce
coś udowodnisz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-01-15 00:43:51
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:qirza10zq6hp.dlglepper.institute.com...
[...]

Bo nie odbierasz żadnych telefonów spoza listy, w ustawionym trybie paranoic? Anonimowe mam zablokowane, zadzwonili ze zwykłego numeru komórkowego, więc odebrałem. Zadzwonią do Ciebie w każdej sieci, jak tylko zauważą, że od lat używasz numeru.

[...]

Ja umiem czytać, tutaj koleś mówi o numerze do netu, po co przenosić coś takiego?
A ja mam ochotę nierejestrować.

Data: 2012-01-15 00:24:42
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 00:43:51 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

[...]

Używam numeru od ponad 10 lat, ciągle tego samego. I nikt nie dzwoni. Tylko wiesz.. ja uważnie czytam instrukcje. Nie tylko obsługi.

A ja mam ochotę nierejestrować.

Wolno ci. Ale odstosunkuj się od innych. Zwłaszcza od tych co mają ochotę
(lub potrzebę) rejestrować.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-01-15 15:19:22
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1ibndofpdqxxw.dlglepper.institute.com...
[...]

A ja od 9 i dzwonią śrendio co kwartał, nie pomagają prośby ani groźby. Nie wiem co do tego ma instrukcja, jakbyś jeszcze uważnie czytał
posty, to byś się dowiedział, że musiałem z niej skorzystać żeby poczytać o funkcji z d..y. Ale taki mastah blastah jak Ty, na pewno by wiedział co to znaczy jak telefon sam z siebie świeci i przedarłby się przez zakręcone menu i jeszcze wiedział, że trzeba przełączyć na tryb prywatny z biznesowego, żeby w ogóle dana opcja się pokazała w menu.

Data: 2012-01-15 14:26:28
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:19:22 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

A ja od 9 i dzwonią śrendio co kwartał, nie pomagają prośby ani groźby. Nie wiem co do tego ma instrukcja, jakbyś jeszcze uważnie czytał

Instrukcja używania tych formularzy w których podaje się swoje dane
kontaktowe. Na papierze i w internecie. Znów oblałeś test na inteligencję.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2012-01-15 15:37:35
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:14e2wfoxzspmu.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie używałem żadnego formularza, pierwsze co zrobiłem po zakupie POPa to podarłem ten papier i wrzuciłem do kosza. A teraz weź zrób baranka.

Data: 2012-01-16 08:32:56
Autor: Olgierd
POnK
On Sun, 15 Jan 2012 15:19:22 +0100, Disappointed E52 owner wrote:

Używam numeru od ponad 10 lat, ciągle tego samego. I nikt nie dzwoni.
Tylko wiesz.. ja uważnie czytam instrukcje. Nie tylko obsługi.

A ja od 9 i dzwonią śrendio co kwartał, nie pomagają prośby ani groźby.

Pewnie dlatego, że tu nie trzeba ani grozić, ani prosić. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-01-15 07:33:34
Autor: Tomaszek
POnK
W dniu 2012-01-14 23:53, Waldek Godel pisze:
[...]

Oczywiście trochę przesadził, ale poza chęcią przeniesienia numeru naprawdę nie widzę sensu rejestrowania prepaida. Dawać komuś dobrowolnie swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

Data: 2012-01-15 13:13:20
Autor: Michal Rolka
POnK
W dniu 01/15/2012 07:33 AM, Tomaszek pisze:

Oczywiście trochę przesadził, ale poza chęcią przeniesienia numeru
naprawdę nie widzę sensu rejestrowania prepaida. Dawać komuś dobrowolnie
swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

Nie wiem, jak teraz, ale z dwa lata temu nie można było złożyć reklamacji w POnK bez rejestracji.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2012-01-15 12:23:04
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 13:13:20 +0100, Michal Rolka napisał(a):

Nie wiem, jak teraz, ale z dwa lata temu nie można było złożyć reklamacji w POnK bez rejestracji.

10 lat temu ciężko było kupić taktaka w salonie bez rejestracji. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-01-15 15:21:54
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1ibzwucd754zs$.dlglepper.institute.com...
[...]

No patrz, a ja kupowałem nawet 13 lat temu, bynajmniej nie w salonie.

Data: 2012-01-15 14:26:53
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:21:54 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

10 lat temu ciężko było kupić taktaka w salonie bez rejestracji.

No patrz, a ja kupowałem nawet 13 lat temu, bynajmniej nie w salonie.

I o czym to świadczy, drogi Watsonie?

Data: 2012-01-15 15:36:57
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:vu4yy7swx9h8.dlglepper.institute.com...
[...]

Że nie warto być jeleniem.

Data: 2012-01-15 14:43:53
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:36:57 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

10 lat temu ciężko było kupić taktaka w salonie bez rejestracji.

No patrz, a ja kupowałem nawet 13 lat temu, bynajmniej nie w salonie.

I o czym to świadczy, drogi Watsonie?

Że nie warto być jeleniem.

Ja kupiłem w salonie, na fakturę, z ładnym numerem, przy okazji znajomy
sprzedawca sprawdził, czy wszystkie ustawienia są takie, jakich oczekuję. W
tym informacja dla operatora, że nie życzę sobie żadnych kontaktów o
charakterze marketingowym.
Ty kupiłeś gdzieś pokątnie. Więc faktycznie nie warto, jeleniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2012-01-15 15:46:34
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1b8zrek5ewi4k$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ustawienia czego, tak-taka? To dziecko takie mądre, ma Symbiana w małym paluszku, a "pingwina" musiał marszczyć za niego znajomy?
Tak, zapewne dlatego że kupiłem w komisie GSM zestaw startowy to do mnie wydzwaniają, pewnie sprzedali im moje dane ;) zaraz parsknę śmiechem.

Data: 2012-01-15 14:52:01
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:46:34 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Ustawienia czego, tak-taka? To dziecko takie mądre, ma Symbiana w małym paluszku, a "pingwina" musiał marszczyć za niego znajomy?

Konta abonenckiego, łosiu.
Konta.

Jak kiedyś zmądrzejesz i zarejestrujesz oraz zaczniesz czytać informacje ze
zrozumieniem, to się dowiesz, że istnieje stosowna ustawa która pozwala
użytkownikom zażądać zaprzestania wszelkich kontaktów operatora o
charakterze marketingowym. No ale najpierw trzeba u tego operatora
zaistnieć. Do tego jeszcze nie dorosłeś, łosiu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-01-15 18:25:13
Autor: Tomaszek
POnK
W dniu 2012-01-15 15:52, Waldek Godel pisze:
[...]

Ale ta ustawa to fikcja. Faktycznie podawanie danych przy pre-paidzie to... jelenizm? ;)

Data: 2012-01-15 17:31:55
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 18:25:13 +0100, Tomaszek napisał(a):

Ale ta ustawa to fikcja. Faktycznie podawanie danych przy pre-paidzie to... jelenizm? ;)

U większości operatorów, pomijając typowy burdel i wynikające z niego
losowe przypadki, to działa. Zgłasza się "nieżyczenie sobie" żadnych treści
reklamowych i się uspokaja.
Owszem, jak ktoś ma nierówno tu i ówdzie i się rejestrował w różnych
Wapsterach czy wysyłał premium-SMS do różnych szemranych operatorów, w
szczególności na różne konkursy, to... sam sobie jest winien.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2012-01-15 18:29:53
Autor: Tomaszek
POnK
W dniu 2012-01-15 18:31, Waldek Godel pisze:
[...]

To powyższe tyczy się również T-Mobile i Play? Jesteś tego pewien? ;)

Data: 2012-01-15 17:37:38
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 18:29:53 +0100, Tomaszek napisał(a):

To powyższe tyczy się również T-Mobile i Play? Jesteś tego pewien? ;)

Tak, jestem pewien.
Skutecznie i prawidłowo zgłoszone żądanie w większości przypadków działa.

Data: 2012-01-15 19:07:01
Autor: Chris
POnK
W dniu 2012-01-15 18:29, Tomaszek pisze:
[...]

Po wejściu T-Mobile nagle zaczęły mi się pojawiać jakieś reklamy na sms-y poszedłem do salonu powiedziałem że mają burdel bo mi się aktywowała usługa waszego spamu i koleś w 30 sec wyłączył i od tego czasu cisza, zero reklam, spamu itd ....

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-01-16 16:03:26
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
[...]

Zapewne jesteś jednym z tych byznesmenów, co to nawet bułki w biedronce kupują na fakturę.
Ja kupiłem w punkcie GSM, sam wybrałem numer 505-ww-mm-ww.
I milcz durny trollu co do ofert z Orange, bo tego nie da się zablokować. Nie znają moich danych, nie wiedzą ile mam na koncie, dzwonią i wciskają durne oferty, bo mają listy długo aktywnych numerów na kartę.

Data: 2012-01-16 16:07:10
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Mon, 16 Jan 2012 16:03:26 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Zapewne jesteś jednym z tych byznesmenów
I milcz durny trollu

długo tak jeszcze będziesz prezentował swoją nietuzinkową osobowość?
Wydaje się, że już chyba wszyscy na grupie mieli nieprzyjemność zapoznać
się z nią wyjątkowo dogłębnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-01-16 19:18:24
Autor: tl
POnK

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gv4r60u8wvts$.dlg@lepper.institute.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No, teraz to pojechałeś po bandzie. Jeśli już "dogłębnie" to wyłącznie z Animką !!! Ten przypadek wolę ograniczyć do kontaktów a'la matrix.

Data: 2012-01-16 19:21:37
Autor: TGor
POnK
On 2012-01-15 15:26, Waldek Godel wrote:

I o czym to świadczy, drogi Watsonie?

Że ktoś olał procedurę i dostał łorna? ;-)
Prepaidy przecież rejestrowano od początku. Cokolwiek trąciło to peerelem, ale dziś mamy dalej do początków prepaida w Polsce niż od tamtych czasów do Polski Lud.

A kiedy przestali?

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-01-15 13:33:09
Autor: Skrypëk
POnK
Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote:
[...]

Jesteś na 100% pewien, że nigdy nie zgubisz ani nie zepsujesz SIMa? I że nikt ci nigdy telefonu nie ukradnie?

Dawać komuś
dobrowolnie swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

Od paranoi do lekkomyślności daleka jest droga.

Data: 2012-01-15 15:22:47
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f12c79b$0$7337$c3e8da3$f69059eanews.astraweb.com...
[...]

Jego ryzyko, przynajmniej nie podaje swoich danych na lewo i prawo. Poza tym jest jeszcze karta od wyłamanego sima z PUKiem,
to takie koło ratunkowe. Można na podstawie tego zarejestrować i odzyskać numer. Sprytne co?

Data: 2012-01-15 14:29:11
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:22:47 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Jego ryzyko, przynajmniej nie podaje swoich danych na lewo i prawo.

tym co dzwonią z ofertami jednak podałeś. Ciekawe masz zasady.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2012-01-15 15:35:49
Autor: Disappointed E52 owner
POnK

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1y0ela0clplyo.dlglepper.institute.com...
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:22:47 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Jego ryzyko, przynajmniej nie podaje swoich danych na lewo i prawo.

tym co dzwonią z ofertami jednak podałeś.
Ciekawe masz zasady.

Nikomu nie podawałem, pytam ich skąd mają mój numer, mówią że dostali od Orange i dzwonią z ofertami do wieloletnich klientów. Tyle w temacie. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Data: 2012-01-15 18:32:37
Autor: Tomaszek
POnK
W dniu 2012-01-15 15:35, Disappointed E52 owner pisze:
Nikomu nie podawałem, pytam ich skąd mają mój numer, mówią że dostali od
Orange i dzwonią z ofertami do wieloletnich klientów. Tyle w temacie.

To i tak ładne wytłumaczenie. Ja po zwyzywaniu kolejnej telemarketingowej kurwy zapytałem grzecznie, skąd masz numer, dostałem odpowiedź: z dialera!! Dialer wybiera numery na pałę!

Data: 2012-01-15 15:52:39
Autor: Skrypëk
POnK
Disappointed E52 owner <disappointed@e52nokia.com> wrote:
[...]

Na "lewo i prawo"?
Bank, operator telefoniczny, wspólnota mieszkaniowa i ubezpieczyciel.
Gdzieś jeszcze dane osobowe się podaje, nie licząc urzędów?

Data: 2012-01-15 18:28:29
Autor: Tomaszek
POnK
W dniu 2012-01-15 13:33, Skrypëk pisze:
Jesteś na 100% pewien, że nigdy nie zgubisz ani nie zepsujesz SIMa? I że
nikt ci nigdy telefonu nie ukradnie?

Raczej mało prawdopodobne. W przypadku kradzieży stracę tylko pieniądze z konta, a kartę po rejestracji wydadzą mi nową. Ale póki tak się nie stanie to rejestrował nie będę.

Dawać komuś
dobrowolnie swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

Od paranoi do lekkomyślności daleka jest droga.

Co ci każe wierzyć, że twoimi danymi w sposób właściwy zarządza osoba, która ma interes, żeby je sprzedać?

Data: 2012-01-15 23:31:33
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Nie chodzi mi o piniądze tylko o zachowanie numeru.
Czy faktycznie na podstawie plastiku z pukiem można otrzymać duplikat?

[...]

Na punkcie banku i ubezpieczyciela masz podobne kompleksy?

Data: 2012-01-16 12:08:30
Autor: Tomaszek
POnK
W dniu 2012-01-15 23:31, Skrypëk pisze:
Nie chodzi mi o piniądze tylko o zachowanie numeru.
Czy faktycznie na podstawie plastiku z pukiem można otrzymać duplikat?

Więcej Ci powiem, nawet tego plastiku nie chcą. Wysyłasz kartę rejestracyjną o ile złodziej nie zrobi tego pierwszy to jesteś właścicielem numeru i karty i masz prawo do duplikatu.

Na punkcie banku i ubezpieczyciela masz podobne kompleksy?

Konta w banku nie mam. Ubezpieczyciela poza przymusowym ZUS-em też nie. Dane w losowaniu ZUS-owym do OFE podał sam ZUS i nie zapytali mnie o zgodę na podpisanie w moim imieniu umowy. Ale ja nie mam złudzeń - moje prawa to fikcja.

Data: 2012-01-16 13:39:08
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Kartę rejestracyjną? Z danymi osobowymi?! Na prawo i lewo?!!!!1

Na punkcie banku i ubezpieczyciela masz podobne kompleksy?

Konta w banku nie mam.

Aha, z rodzicami jeszcze mieszkasz?

Data: 2012-01-16 16:00:25
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f1353d9$0$1807$c3e8da3$f69059eanews.astraweb.com...
[...]

Na podstawie nie, ale mając go, możesz się zarejestrować tak jakbyś wciąż używał swojego numeru.
To jest ostateczność, ale ten koleś Tomaszek to jeszcze większy radykał ode mnie widzę.

Data: 2012-01-17 02:30:05
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Podając swoje dane osobowe na lewo i prawo?!!!

Data: 2012-01-17 16:04:14
Autor: Disappointed E52 owner
POnK

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f14cf38$0$31988$c3e8da3$b372d686news.astraweb.com...
[...]

Tobie trzeba wszystko dokładnie narysować na ekranie dotykowym, żebyś coś zaczął jarzyć?

Data: 2012-01-18 01:48:14
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Może być nawet na papierowym flipczarcie. Ale możesz też po prostu wytłumaczyć, jaką wartość dodaną niesie rejestracja numeru na wariata po zgubieniu zamiast na spokojnie przed.

Data: 2012-01-18 19:26:34
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f1616e8$0$23364$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
Może być nawet na papierowym flipczarcie. Ale możesz też po prostu wytłumaczyć, jaką wartość dodaną niesie rejestracja numeru na wariata po zgubieniu zamiast na spokojnie przed.

Taką, że olewam rejestrację i skorzystam z niej tylko jak już będę _musiał_,
bo zgubię/zniszczę/zwędzą mi kartę, a podawanie tego dobrowolnie jest naiwnością.
Sprawdź definicję: koło ratunkowe

Data: 2012-01-18 21:52:18
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Przecież nikt cię nie zmusza. Tak czy siak robisz to dobrowolnie.

Sprawdź definicję: koło ratunkowe

Nie ma w niej nic o podawaniu danych osobowych. A koła ratunkowe ładuje się na statek przed wypłynięciem z portu.

Data: 2012-01-18 23:56:16
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f17311a$0$10186$c3e8da3$ff958fdcnews.astraweb.com...
[...]

Wiem, że przerasta Twoje rozumowanie abstrakcyjne myślenie, ale przyjmij do wiadomości że czasem słowa miewają inne znaczenie i są używane w innym kontekście. Jeśli wznowią milionerów idź i powiedz, że źle nazwali podpowiedzi, bo to nie okręt...

Data: 2012-01-19 01:23:41
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Jaki znowu okręt? Wojna jakaś?
Abstrakcyjne myślenie to nie jest bezmyślność. Weź się naucz z sensem tworzyć analogie albo idź się utop. I jak już będziesz pod wodą, to wtedy koło ratunkowe zamawiaj z allegro.

Data: 2012-01-14 23:58:14
Autor: Mateusz
POnK
Użytkownik Disappointed E52 owner napisał:

Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

Albo ci, co chca przeniesc numer na karte,

Data: 2012-01-15 01:18:25
Autor: ALEX
POnK
W dniu So 14 01 2012 23:49, Disappointed E52 owner pisze:

"Uprzejmie informujemy Ĺźe z dniem 1 marca zmianie ulega regulamin
[...]

Wysil się bardziej, tego nawet nie można nazwać żenadą
BTW Symbian 3rd to nadal dla ciebie czarna magia?

Data: 2012-01-15 15:24:16
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jet60k$g6j$1inews.gazeta.pl...
[...]

To dla mnie nadal shit. Nie mówiłem, że nie potrafię obsłużyć telefonu, tylko niektóre opcje są zrąbane i niepotrzebnie zagmatwane. Np byłem przyzwyczajony, że czerwona słuchawka "ubija" proces i powoduje wyjście, tutaj tak nie jest. Ok inna filozofia, ale nadal brak konsekwencji: prawa belka raz jest tam "wyjście" kiedy indziej "ukryj", albo trzeba się przedzierać przez menu żeby zamknąć program. To ma być postęp i wygoda?

Data: 2012-01-15 14:31:48
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:24:16 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

[...]

Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję. Przytrzymanie klawisza "menu" wyświetla aktywne procesy, drugi softkey
wtedy ubija. Na tym polega działanie systemu wielozadaniowego, że wywołanie głównego
ekranu (czerwona słuchawka) właśnie nie ubija programu. Jak chcesz ubić, to
zdecydowana większość programów ma opcję WYJDŹ

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-15 15:35:04
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1o88vqgzpmqdo.dlglepper.institute.com...
[...]

A Ty dalej nic nie rozumiesz. Wiem o przytrzymaniu "Menu", z reguły nic tam nie mam, tylko czasem wisi np książka telefoniczna jak sie zapomne, że tutaj jest inaczej. To tak jakby niektóre programy w windows nie zamykały się przez [X] tylko jakieś swoje własnewidzimisie, albo X powodowałby zwinięcie do ikony. Napisałem co jest nie tak, raz dany klawisz powoduje jedno, a kiedy indziej drugie.

Data: 2012-01-15 14:39:12
Autor: Waldek Godel
POnK
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:35:04 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

[...]

Jeżeli programy zachowują się różnie, to znaczy, że ich autorzy z dużą dozą
swobody traktowali zalecenia programistyczne. Co to ma wspólnego z samym
systemem operacyjnym, o telefonie już nawet nie wspominając???
Wyjaśnisz, drogi Watsonie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-15 16:39:16
Autor: Mateusz
POnK
Użytkownik Disappointed E52 owner napisał:
To tak jakby niektóre programy w windows nie zamykały się przez [X] tylko jakieś swoje własnewidzimisie, albo X powodowałby zwinięcie do ikony.

No i czesto wlasdnie tak to dziala - X zwija jeden program na Traya inny prgram zamyka.

Data: 2012-01-16 15:58:51
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości news:jeurv2$que$2node2.news.atman.pl...
[...]

Podaj przykład programu w Windows który po wciśnięciu [X] zwija się do paska.

Data: 2012-01-17 02:32:52
Autor: Skrypëk
POnK
[...]

Tray to taka zwyczajowa nazwa obszaru powiadomień paska zadań. Tam się "zwija" ot na przykład Gadu-Gadu.

Data: 2012-01-17 16:05:06
Autor: Disappointed E52 owner
POnK

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f14cfdf$0$32075$c3e8da3$b372d686news.astraweb.com...
[...]

Ok, tu faktycznie tak jest.

Data: 2012-01-15 15:35:05
Autor: ALEX
POnK
W dniu N 15 01 2012 15:24, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

To ma być Symbian. A Symbian już tak ma że nie jest taki sam jak zwykłe Nokie.

Data: 2012-01-16 15:58:13
Autor: Disappointed E52 owner
POnK
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jeuo6p$ono$1inews.gazeta.pl...
To ma być Symbian. A Symbian już tak ma że nie jest taki sam jak zwykłe Nokie.

Teraz już wiem. Z zewnątrz niby tak samo wygląda, ale już w środku co innego...

Data: 2012-01-15 17:38:40
Autor: Maciej Muran
POnK
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał
Czy Play ma obowiązek wysyłania tych bzdetów do każdego jak leci, bez wnikania w szczegóły taryfy?

IMO jest to playowa nadinterpretacja noweli PT (tej z zeszłego roku bodajże), w której wszyscy zostaliśmy JW Abonentami. Zarejestrowany prepaidowiec jest więc traktowany na równi z abonamentowcem - stąd też zapewne ten zapis o rozwiązaniu umowy :)
Chociaż... Może to być efektem wybrania podczas rejestracji takiego a nie innego sposobu powiadamiania. Oprócz poczty z trąbką są tam do wyboru SMS i e-mail... W obawie przed spamem, itd. zostaje zwykły list, którego padłeś ofiarą. Ja kiedyś w skrzynce na listy znalazłem 4 koperty z identyczną zawartością, bardzo podobną do tego co byłeś uprzejmy przytoczyć ;)

--
M.

Data: 2012-01-15 18:51:29
Autor: ALEX
POnK
W dniu N 15 01 2012 17:38, Maciej Muran pisze:

[...]

Dzięki za wyjaśnienie.