POnieważ

Data: 2009-04-13 14:55:09
Autor: aprecjator
POnieważ
mój internet leci z POwietrza i nie zawsze uda mnie się zdążyć przeczytać między wierszami kto zacz, proPOnuję przy każdym nicku jedną lub dwie ew. trzy literki  OPISujące POgląd danego nicka np. aprecjator /BP/ co znaczy bezpartyjny Polak, david /ŻAP/ - żydowski anty polonofil itd. albo /Ż/.
Co Wy NATO ? --

Data: 2009-04-13 20:28:23
Autor: konserwator
POnieważ

--

moje poglady sa znane we wszechswiecie...

rym

POnieważ