POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Data: 2011-09-18 12:15:42
Autor: swstr
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje
http://www.tinyurl.pl?hJogLaMt

Historia lubi sie powtarzac , Polskie zostana tylko ulice :)
brawoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Data: 2011-09-18 12:48:18
Autor: u2
W dniu 2011-09-18 12:15, swstr pisze:
http://www.tinyurl.pl?hJogLaMt

Historia lubi sie powtarzac , Polskie zostana tylko ulice :)
brawoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ci zlodzieje z PO-mafii potrafia tylko wyprzedawac za grosze nasz
majatek narodowy i robic kosmiczne dlugi :

"Zwi±zkowcy buczeli, gwizdali, wyzywali polityków Platformy od zdrajców
i złodziei. Nie pomogło, w czwartek wieczorem radni partii Tuska
przeforsowali zgodę wieńcz±c± prywatyzację SPEC. Wyj±tkowo w obradach
uczestniczyła od rana do wieczora prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Zachęcała radnych do "podjęcia dobrej decyzji". Przypomniała, że
prywatyzacja SPEC to potężny zastrzyk pieniędzy dla budżetu. "

Data: 2011-09-18 12:59:46
Autor: bolek
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e75cc73$0$3495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak robi± już od lat 90-tych. I to wszyscy, nie tylko PO.
Jest to co pisałem: Wania siedzi na zaworze z gazem, a Hans na wył±czniku pr±du.
A słyszeli¶cie co mówił Tusk koło odwiertu z gazem ?
"Może Polska będzie co¶ z tego miała."
Raczej nie, bo jaki¶ POjebany PiSdzielec to sprzeda razem z gruntem.

bolek

Data: 2011-09-18 13:49:51
Autor: u2
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje
W dniu 2011-09-18 12:59, bolek pisze:
Tak robi± ju¿ od lat 90-tych. I to wszyscy, nie tylko PO.

Spadaj pojebie.

Data: 2011-09-19 14:44:46
Autor: bolek
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e75dae0$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-09-18 12:59, bolek pisze:
Tak robi? ju? od lat 90-tych. I to wszyscy, nie tylko PO.

Spadaj pojebie.

Co, główka wysiada ?

Data: 2011-09-19 12:54:56
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> Spadaj pojebie.

Co, główka wysiada ?

glupoty wypisujesz celowo, albo nie chce ci sie czytac sensownych tekstow zamieszczanych na tej grupie.

Jesli zrownujesz PO z PiS - to po prostu nie masz albo kompletnie zadnego
pojecia o roznicach miedzy tymi partiami, albo jestes kolejnym pozytecznym
idiota ktoremu chodzi tylko i wylacznie o robienie zamieszania na grupach, a
nie o dyskusje.

Byc moze u2 dobrze cie juz zna, wiec ci dal odpowiedz taka na jaka zaslugujesz.

Data: 2011-09-19 15:56:14
Autor: bolek
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j57e2v$c56$1inews.gazeta.pl...
> [...]

idiota ktoremu chodzi tylko i wylacznie o robienie zamieszania na grupach, a

A czym one się różni± ?
Obiecuj± złote góry i nic z tego potem nie wynika.
To jest tylko wy¶cig do koryta. Jak się komu¶ wydaje,
że te towarzystwa wzajemnej adoracji maj± w planach
co¶ zrobić dla Polski to jest naiwnym idiot±.
Plan jest prosty. Dorwać się do władzy a potem swoimi kolesiami
obsadzić najbardziej dochodowe stanowiska.
I jako¶ dotrwać do następnych wyborów.

bolek

Data: 2011-09-19 16:18:45
Autor: obserwator
[...]

skoro masz takie rozeznanie, to pogadaj sobie z takim kims jak ty:)

Aha, wiem ze popierasz RAS. Nic z tego NIE BEDZIE. Mozesz sobie to wybic
mlotkiem z glowy:))

Data: 2011-09-20 14:53:41
Autor: bolek
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j57q15$fvl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skoro nie rozumiesz, to po co się odzywasz ?

Aha, wiem ze popierasz RAS. Nic z tego NIE BEDZIE. Mozesz sobie to wybic
mlotkiem z glowy:))

RA¦ tu nic nie zmieni. To państwo i tak się rozpadnie.
Następni w kolejce: Wielkopolska, Mazury i Pomorze.
Załóżcie sobie Księstwo Warszawskie.

bolek

Data: 2011-09-20 16:12:16
Autor: stevep
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje
Dnia 20-09-2011 o 14:53:41 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisaÂł w
wiadomo¶ci news:j57q15$fvl$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisaÂł(a):

A czym one siê ró¿ni± ?
Obiecuj± z³ote góry i nic z tego potem nie wynika.

To jest tylko wy¶cig do koryta. Jak siê komu¶ wydaje,
¿e te towarzystwa wzajemnej adoracji maj± w planach
co¶ zrobiæ dla Polski to jest naiwnym idiot±.
Plan jest prosty. Dorwaæ siê do w³adzy a potem swoimi kolesiami
obsadziæ najbardziej dochodowe stanowiska.
I jako¶ dotrwaæ do nastêpnych wyborów.

skoro masz takie rozeznanie, to pogadaj sobie z takim kims jak ty:)

Skoro nie rozumiesz, to po co siĂŞ odzywasz ?

Aha, wiem ze popierasz RAS. Nic z tego NIE BEDZIE. Mozesz sobie to wybic
mlotkiem z glowy:))

RA¦ tu nic nie zmieni. To pañstwo i tak siê rozpadnie.
NastĂŞpni w kolejce: Wielkopolska, Mazury i Pomorze.
Za³ó¿cie sobie Ksiêstwo Warszawskie.

bolek

Ale wcześniej ty sobie załóż Rzeczypospolitą Psychiatryczną w Tworkach.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-20 19:04:01
Autor: bolek
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v131qqcpv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 20-09-2011 o 14:53:41 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

U?ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa3 w
wiadomo?ci news:j57q15$fvl$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa3(a):

A czym one sie ró?ni? ?
Obiecuj? z3ote góry i nic z tego potem nie wynika.

To jest tylko wy?cig do koryta. Jak sie komu? wydaje,
?e te towarzystwa wzajemnej adoracji maj? w planach
co? zrobia dla Polski to jest naiwnym idiot?.
Plan jest prosty. Dorwaa sie do w3adzy a potem swoimi kolesiami
obsadzia najbardziej dochodowe stanowiska.
I jako? dotrwaa do nastepnych wyborów.

skoro masz takie rozeznanie, to pogadaj sobie z takim kims jak ty:)

Skoro nie rozumiesz, to po co sie odzywasz ?

Aha, wiem ze popierasz RAS. Nic z tego NIE BEDZIE. Mozesz sobie to wybic
mlotkiem z glowy:))

RA| tu nic nie zmieni. To panstwo i tak sie rozpadnie.
Nastepni w kolejce: Wielkopolska, Mazury i Pomorze.
Za3ó?cie sobie Ksiestwo Warszawskie.

bolek

Ale wcze¶niej ty sobie załóż Rzeczypospolit± Psychiatryczn± w Tworkach.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pewnie by dłużej przetrwała niż to KW.
Bo tam byliby m±drzejsi.

Data: 2011-09-21 03:48:04
Autor: stevep
Dnia 20-09-2011 o 19:04:01 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia 20-09-2011 o 14:53:41 bolek <bolek@neostrada.pl> napisaÂł(a):

U?ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa3 w
wiadomo?ci news:j57q15$fvl$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa3(a):

A czym one sie rĂł?ni? ?
Obiecuj? z3ote gĂłry i nic z tego potem nie wynika.

[...]
I jako? dotrwaa do nastepnych wyborĂłw.

> [...]

mlotkiem z glowy:))

RA| tu nic nie zmieni. To panstwo i tak sie rozpadnie.
Nastepni w kolejce: Wielkopolska, Mazury i Pomorze.
Za3Ăł?cie sobie Ksiestwo Warszawskie.

bolek

Ale wcze¶niej ty sobie za³ó¿ Rzeczypospolit± Psychiatryczn± w Tworkach.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pewnie by dÂłuÂżej przetrwaÂła niÂż to KW.
Bo tam byliby m±drzejsi.

Od ciebie jako idioty?

Data: 2011-09-19 18:00:33
Autor: Bogdan Idzikowski
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e774a01$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

Dokładnie tak!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-18 17:03:28
Autor: jadrys
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje
W dniu 2011-09-18 12:59, bolek pisze:
A słyszeliście co mówił Tusk koło odwiertu z gazem ? "Może Polska będzie coś z tego miała." Raczej nie, bo jakiś POjebany PiSdzielec to sprzeda razem z gruntem. bolek

Tak, będzie miała, - zdewastowane środowisko i ceny gazu dorównujące norweskim..

Data: 2011-09-18 20:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j551hk$luu$1news.onet.pl...
[...]

Cen gazu, który będzie wydobywany jeszcze nikt nie zna. Co do zniszczenia środowiska, chyba masz rację.

Data: 2011-09-18 21:53:02
Autor: swstr
POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje
cale szczescie ze Tusko nie dal rady KGHMu sprzedac ale to chyba zasluga
rozglosu  w TV --

Data: 2011-09-19 19:27:46
Autor: jadrys
[...]

Masz za przykład Norwegię.. Tam paliwa były kiedyś najtańsze w Europie.

Data: 2011-09-18 20:01:47
Autor: MH
swstr <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://www.tinyurl.pl?hJogLaMt

Historia lubi sie powtarzac , Polskie zostana tylko ulice :)
brawoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

======================

Czyli co ???  Jest firma na sprzedaż...  ¬LE ????   Nie stać cię na wykup
jednej akcji ??  ¬LE ???? No jasne , że Ľle !!  Chciałby¶ za darmola !!
OK , wpastowałe¶ linka , a teraz napisz o co ci chodzi !!!

MH

Data: 2011-09-20 13:05:00
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 12:15, "swstr" <swstrWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.tinyurl.pl?hJogLaMt

Historia lubi sie powtarzac , Polskie zostana tylko ulice :)
brawoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Udała się wam ta bufetowa, oj udała! A zima ma być długa i mroĽna :- /

Antenka

POpaprance jednak sprzedali SPEC bo kasy brakuje