POpierniczeni

Data: 2010-09-25 19:29:44
Autor: u2
POpierniczeni
... łatwo się zorientować kto jest na grupie POpierniczony, m.in. :

Jarek od kżyża vel kałecki
hesk vel hieniek
Jesienny vel drewniany
dK vel duży Konus
Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu
cyc vel cycek
zbig vel analfabeta
Zennon vel pijaczyna
pluton vel polonium od putina

czyli dzieciaki z piaskownicy ;)

Data: 2010-09-25 19:48:13
Autor: pluton
POpierniczeni
.. łatwo się zorientować kto jest na grupie POpierniczony, m.in. :
pluton vel polonium od putina
czyli dzieciaki z piaskownicy ;)

<pisdziel mode>

No cóż, wszyscy widzą, że nie jestem zwolennikiem PO ani Tuska,
wielokrotnie ich tutaj krytykowałem.
Natomiast nie da się ukryć, że zawsze zauważam mądre i słuszne
uczynki prezesa Jarosława Kaczyskiego, krórego wszyscy Polacy
darzą wielkim szacunkiem.

</pisdziel mode>

Nullification

Data: 2010-09-25 19:50:14
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 19:48, pluton pisze:
No có¿, wszyscy widz¹, ¿e nie jestem zwolennikiem PO ani Tuska,
wielokrotnie ich tutaj krytykowaÂłem.

Ale co mnie to obchodzi ? Jesteś POpierniczony i tyle :)

Data: 2010-09-25 19:55:01
Autor: wekon
POpierniczeni
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c9e3189$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Można powiedzieć też inaczej:
lemingi - znane z masowego rozmnażania i skłonności do zbiorowych samobójstw. Te cechy sporo tłumaczą ich ślepą wiarę w PO.

wekon

PS. Źródło dla lemingów: http://pl.wikipedia.org/wiki/Leming

Data: 2010-09-25 20:12:37
Autor: Marek Czaplicki
POpierniczeni
wekon dnia sob wrzesień 25 2010 19:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Można powiedzieć też inaczej:
lemingi - znane z masowego rozmnażania i skłonności do zbiorowych
samobójstw. Te cechy sporo tłumaczą ich ślepą wiarę w PO.
,-- -- [  ]
| Lemingi znane są z powodu bezpodstawnego mitu jakoby podejmowały masowe
samobójstwo podczas migracji. Mit powtarzany jest w różnych odmianach,
zazwyczaj nie opisując zjawiska jako świadomego gestu samobójstwa lecz jako
przypadkową masową śmierć wskutek różnych okoliczności. Niemniej w masowej
kulturze funkcjonuje w odniesieniu do lemingów określenie "masowe
samobójstwo".
`-- --
http://pl.wikipedia.org/wiki/Leming
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-25 21:09:43
Autor: wekon
POpierniczeni
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:i7le27$gde$1inews.gazeta.pl...
> [...]
http://pl.wikipedia.org/wiki/Leming
-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Bardzo dobrze Marku, spodziewałem się że to przeczytasz (może nie ty jeden?). Teraz oczekujemy od POpierniczonych świadomego gestu samobójstwa, w ślad za rządem PO, który sam do takowego dąży.

wekon

Data: 2010-09-25 21:23:02
Autor: Marek Czaplicki
POpierniczeni
wekon dnia sob wrzesień 25 2010 21:09 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Bardzo dobrze Marku, spodziewałem się że to przeczytasz (może nie ty
jeden?). Teraz oczekujemy od POpierniczonych świadomego gestu samobójstwa,
w ślad za rządem PO, który sam do takowego dąży.
ależ samobójstwo jest drogą wybieraną mniej czy bardziej świadomie. a
lemingi nie popełniają samobójstwa, bo są tylko zwierzętami więc świadomość
w ich wypadku nie istnieje, przynajmniej taka jaka jest naszym udziałem.
sam zaś mit o "samobójstwie lemingów" jest tylko i wyłącznie mitem jakich
pełno w masowej świadomości.
co do dążenia do samobójstwa wśród PO to równie dobrze możnaby oskarżać o
dążenie do niego każdego uprawiającego politykę. sam przecież w swej
działalności wystawia się na krytykę masową i musi mieć świadomość, że
wchodzi na drogę gdzie jedyną nagrodą jest oddany na niego głos.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-25 21:25:03
Autor: u2
POpierniczeni
[...]

Żartujesz. Partia oszustów i złodziei ma na celu nachapać się, a nie
jakieś głosy ciemnego luda.

Data: 2010-09-25 21:35:51
Autor: Marek Czaplicki
POpierniczeni
u2 dnia sob wrzesień 25 2010 21:25 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

to przytoczę słowa które padły tutaj
,-- -- [  ]
| Teraz oczekujemy od POpierniczonych świadomego gestu samobójstwa
`-- --
kim są POpierniczeni? z treści nie wynika, żeby byli politykami. więc są
ludźmi ktorzy wspierają PO. są więc częścią wyborców. dlaczego wspierającym
PiS tak bardzo zależy na tym, żeby POpierniczeni jakoś zniknęli? bo wtedy
zniknęłyby ich głosy. więc na głosach czy to PiSowców czy POpierniczonych
zależy wszystkim partiom. i to nie są głosy "ciemnego luda" ale jedynego
suwerena w Polsce.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-25 21:41:47
Autor: u2
POpierniczeni
kim są POpierniczeni? z treści nie wynika, żeby byli politykami. więc są
ludźmi ktorzy wspierają PO.

Ściemniasz, ja piszę o użytkownikach psp. Jesteś kolejnym POpierniczonym.

Data: 2010-09-25 21:49:14
Autor: Marek Czaplicki
POpierniczeni
u2 dnia sob wrzesień 25 2010 21:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

kim są POpierniczeni? z treści nie wynika, żeby byli politykami. więc są
ludźmi ktorzy wspierają PO.

Ściemniasz, ja piszę o użytkownikach psp. Jesteś kolejnym POpierniczonym.
a to
,-- -- [  ]
| Żartujesz. Partia oszustów i złodziei ma na celu nachapać się, a nie
| jakieś głosy ciemnego luda.
`-- --
wg Twoich słów nachapać się można tylko wtedy gdy ma się większość sejmową,
senacką, swój rząd i prezydenturę. czy sądzisz, że userów na psp
popierających PO jest tak wielu że mogą ową większość wybrać? musiałoby nas
być ileś tam mlionów. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-25 21:51:34
Autor: u2
POpierniczeni
wg Twoich słów nachapać się można tylko wtedy gdy ma się większość sejmową,
senacką, swój rząd i prezydenturę.

To są twoje słowa. POpierniczasz.

Data: 2010-09-25 21:55:08
Autor: Marek Czaplicki
POpierniczeni
u2 dnia sob wrzesień 25 2010 21:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

wg Twoich słów nachapać się można tylko wtedy gdy ma się większość
sejmową, senacką, swój rząd i prezydenturę.

To są twoje słowa. POpierniczasz.
więc kiedy można się "nachapać"? wtedy kiedy jest się w opozycji? to
podejrzanym wydaje się partia PiS. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-25 22:02:39
Autor: u2
POpierniczeni
To są twoje słowa. POpierniczasz.
więc kiedy można się "nachapać"? wtedy kiedy jest się w opozycji? to
podejrzanym wydaje się partia PiS

No właśnie, POpierniczasz.

Data: 2010-09-25 22:05:16
Autor: Marek Czaplicki
POpierniczeni
u2 dnia sob wrzesień 25 2010 22:02 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

To są twoje słowa. POpierniczasz.
więc kiedy można się "nachapać"? wtedy kiedy jest się w opozycji? to
podejrzanym wydaje się partia PiS

No właśnie, POpierniczasz.
bo czytam posty? i tłumaczę je sobie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-25 22:34:12
Autor: u2
POpierniczeni
No właśnie, POpierniczasz.
bo czytam posty? i tłumaczę je sobie?

POpierniczasz, bo wszędzie widzisz PiS.

Data: 2010-09-25 22:37:37
Autor: Jesienny
POpierniczeni
u2 napisał:

No właśnie, POpierniczasz.
bo czytam posty? i tłumaczę je sobie?

POpierniczasz, bo wszędzie widzisz PiS.

Nie porównuj innych do siebie - bo to ty w każdym kogo uważasz za oponenta
na tej grupie widzisz POjebów.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-26 11:19:44
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 22:37, Jesienny pisze:
na tej grupie widzisz POjebów.

Ty jesteś głównym drewnianym POjebem :)

Data: 2010-10-20 20:22:27
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - u2 - POpierniczeni

Data: 2010-09-25 21:49:22
Autor: Jesienny
POpierniczeni
u2 napisał:

kim są POpierniczeni? z treści nie wynika, żeby byli politykami. więc są
ludźmi ktorzy wspierają PO.

Ściemniasz, ja piszę o użytkownikach psp. Jesteś kolejnym POpierniczonym.

"Użytkownicy psp" nie wspierają PO?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-25 21:50:48
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 21:49, Jesienny pisze:
Ściemniasz, ja piszę o użytkownikach psp. Jesteś kolejnym POpierniczonym.
"Użytkownicy psp" nie wspierają PO?

O, drewniany się odezwał. Jak zwykle po drewnianemu :)

Data: 2010-09-25 21:56:01
Autor: Jesienny
POpierniczeni
u2 napisał:

W dniu 2010-09-25 21:49, Jesienny pisze:
Ściemniasz, ja piszę o użytkownikach psp. Jesteś kolejnym POpierniczonym.
"Użytkownicy psp" nie wspierają PO?

O, drewniany się odezwał. Jak zwykle po drewnianemu :)

A na temat?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-25 22:02:53
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 21:56, Jesienny pisze:
A na temat?

Deska.

Data: 2010-09-25 22:23:58
Autor: Jesienny
POpierniczeni
u2 napisał:

W dniu 2010-09-25 21:56, Jesienny pisze:
A na temat?

Deska.

Puszka.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-25 22:34:30
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 22:23, Jesienny pisze:
Deska.
Puszka.

Idź drewniany do tartaku.

Data: 2010-09-25 22:36:26
Autor: Jesienny
POpierniczeni
u2 napisał:

W dniu 2010-09-25 22:23, Jesienny pisze:
Deska.
Puszka.

Idź drewniany do tartaku.

Wraz z tymi POpierniczonymi z PO? I tylko kto wtedy będzie głosował na
Jarka?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-26 11:20:06
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 22:36, Jesienny pisze:
Wraz z tymi POpierniczonymi z PO?

Oczywiście.

Data: 2010-09-26 09:16:05
Autor: cyc
POpierniczeni

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c9e3775$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla pisomatolkow istnieja tlko dwa modele opcji . Jeden to zwolennicy PiS-u i drugi to zwolennicy PO .
Dla ptasich mozdzkow nie do pojecia jest to , ze sa stany nie tlko czarno biale , ze istnieje cala gama szarosci , ze nie wspomne o kolorach .
Pisomatolek rozumuje jak faszysta , czemu nie mozna sie dziwic , ianowicie albo jestes z nami albo najgorszy wrog co znaczy w PO .
Powiem Ci za Dyzma " a gowno prawda " !! .
Nie tylko nie masz racji w takim postrzeganiu swiata ale rowniez mylisz sie co do mojej osoby .
Dopowiem , ze wcale sie nie tlumacze bo nie a przed kim a glos w sprawie zabieram dla porzadku i dla prawdy o waszej pisoglupocie .
Bylem tu okrzykniety juz "czerownym pajakiem " , " komunista " , ze wymienie tylko te polityczne przymioty ,  moge wiec byc rowniez zagorzalym zwolennikiem PO . Dlaczego nie ? .
A ja powiem Ci ptasi mozdzku , ze  jestem przedewszystkim wrogiem faszystow wywodzacych sie z pisostajni a raczej z pisochlewa i glownie to jest moja ideologiczna sciezka i ze moje wsparcie dla PO jest podobne temu jakie mam dla SLD  czyli jest moco ograniczone .

cyc

Data: 2010-09-26 11:20:45
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-26 09:16, cyc pisze:
A ja powiem Ci ptasi mozdzku , ze  jestem przedewszystkim wrogiem faszystow

Jasne, ty byś wybił wszystkich Żydów żyjących w Polsce i poza jej granicami.

Data: 2010-09-26 16:29:42
Autor: cirrus
POpierniczeni
[...]

Zapomniałeś kretynie o "agentach wpływu" i "pożytecznych idiotach", które to wyrażonka stosują przy każdej okazji pisowskie lemingi.

--
stevep

Data: 2010-09-26 16:32:12
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-26 16:29, cirrus pisze:
Zapomniałeś kretynie o "agentach wpływu" i "pożytecznych idiotach"

Rzeczywiście zapomniałem o tobie Popierniczony kretynie, ale mała strata :)

Data: 2010-09-26 16:34:17
Autor: rAzor
POpierniczeni
Darz bór! Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
Zapomniałeś kretynie o "agentach wpływu" i "pożytecznych idiotach",
które to wyrażonka stosują przy każdej okazji pisowskie lemingi.

No i o tobie, kluseczko, a jakże. he he he
Upomniała się ufajdana pietrzykoska bidula o swoje miejsce. No to masz:

"cirrus: znany dawniej jako pietrzykowski stefan - wjątkowy cham i pastewny burak pokroju Kaweckiego - nie mający nic do powiedzenia, oprócz obelg i wyzwisk, zafascynowany zawartoscią majtek Walasiewiczówny. Tumański paściarz, cham bez honoru i obrzygana sierota."
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-25 22:57:48
Autor: rAzor
POpierniczeni
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
.. łatwo się zorientować kto jest na grupie POpierniczony, m.in. :

Jarek od kżyża vel kałecki

Totalny kretyn, półmózg, który nie potrafi napisać czegokolwiek sensownego od siebie, nigdy nie czyta tekstów, które pastuje, bo przekraczają jego zdolnosci rozumienia, paściarski bot z niskim czółkiem podpięty skrętką do sieci. Zawziętość z jaką pastuje przedruki, których niemal nikt nie czyta świadczy o niskim poziomie umysłowym i rozpaczliwym poszukiwaniu kogokolwiek kto chciałby zwrócić na niego uwagę. Prawdopodobnie jego ojcem był wiejski wikary, stad też jego anormalna dzika fascynacja życiem seksualnym kleru.

hesk vel hieniek

Wyjątkowa kanalia, oszczerca, troll tchórzliwie ukrywajacy sie pod zmienianymi co chwilę nickami, opluwacz, fantazjujący kłamca i wyśmiewany przez adminów kapuś i szmalcownik.

Jesienny vel drewniany

Dziwoląg.

dK vel duży Konus

Dziwoloąg 2

Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu

Lewak. Jedyny grzeszący inteligencją. Wiele wskazuje, ze to były kleryk, wywalony za coś z seminarium.

cyc vel cycek

Półanalfabetyczny gadułowaty (rozwlekłość i lepkosć myśli) matoł, fanatyk, komuch, nazista i antysemicka menda.

zbig vel analfabeta

Z uwagi na niskie IQ nieszkodliwy.

Zennon vel pijaczyna

Kłamca, pedał, nekrofil i transwestyta, uwielbiajacy paradować w damskich fatałaszkach. Wykorzystuje sieć do podszywania się jako kobieta - "mam na imię Eulalia i też mam trzynascie lat"...

pluton vel polonium od putina

Nieistotny pajac i błazen. Nie czytam go w ogóle.

czyli dzieciaki z piaskownicy ;)

Raczej oddział psychiatryczny.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-25 23:47:12
Autor: Grzegorz Z.
POpierniczeni
Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu

Lewak. Jedyny grzeszący inteligencją. Wiele wskazuje, ze to były kleryk, wywalony za coś z seminarium.

Nie odróżniasz jehowców od seminarium? Co miałeś z religii?

Z jehowców mnie wywalili. Za "niemoralność pciową".

Choć tak naprawdę to sam odszedłem, ale niech już ci będzie że mnie
wywalili.

A p.Kaweckiego czytam uważnie, czasem to i owo forwarduję dalej.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-25 23:53:46
Autor: rAzor
POpierniczeni
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
[...]

A jak i skąd trafiłeś do jehowców?

Choć tak naprawdę to sam odszedłem, ale niech już ci będzie że mnie
wywalili.

A p.Kaweckiego czytam uważnie, czasem to i owo forwarduję dalej.

Nie chciałem ci wypominac niezdrowych fascynacji podobnych Kawsiockiemu, ale skoro sam się przypomniałeś...
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-26 11:24:09
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 23:47, Grzegorz Z. pisze:
Z jehowców mnie wywalili. Za "niemoralność pciową".

Czyli jesteś Żydem z pochodzenia. Miałem kilku znajomych z Jehowych i
wszyscy to byli Żydzi.

Data: 2010-09-26 11:22:18
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 22:57, rAzor pisze:
Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu

Lewak. Jedyny grzeszący inteligencją. Wiele wskazuje, ze to były kleryk,
wywalony za coś z seminarium.

Fakt, ta jego walka z klerem wskazuje na niegdysiejsze silne związki z
nim ;)

Data: 2010-10-20 20:22:27
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - POpierniczeni
On Sat, 25 Sep 2010 22:57:48 +0200, rAzor
<liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> wrote:

> [...]

Wyjątkowa kanalia, oszczerca, troll tchórzliwie ukrywajacy sie pod zmienianymi co chwilę nickami, opluwacz, fantazjujący kłamca i wyśmiewany przez adminów kapuś i szmalcownik.

Dziwoląg.

> dK vel duży Konus

Dziwoloąg 2