POpierniczeni

Data: 2010-09-25 22:57:48
Autor: rAzor
POpierniczeni
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
.. łatwo się zorientować kto jest na grupie POpierniczony, m.in. :

Jarek od kżyża vel kałecki

Totalny kretyn, półmózg, który nie potrafi napisać czegokolwiek sensownego od siebie, nigdy nie czyta tekstów, które pastuje, bo przekraczają jego zdolnosci rozumienia, paściarski bot z niskim czółkiem podpięty skrętką do sieci. Zawziętość z jaką pastuje przedruki, których niemal nikt nie czyta świadczy o niskim poziomie umysłowym i rozpaczliwym poszukiwaniu kogokolwiek kto chciałby zwrócić na niego uwagę. Prawdopodobnie jego ojcem był wiejski wikary, stad też jego anormalna dzika fascynacja życiem seksualnym kleru.

hesk vel hieniek

Wyjątkowa kanalia, oszczerca, troll tchórzliwie ukrywajacy sie pod zmienianymi co chwilę nickami, opluwacz, fantazjujący kłamca i wyśmiewany przez adminów kapuś i szmalcownik.

Jesienny vel drewniany

Dziwoląg.

dK vel duży Konus

Dziwoloąg 2

Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu

Lewak. Jedyny grzeszący inteligencją. Wiele wskazuje, ze to były kleryk, wywalony za coś z seminarium.

cyc vel cycek

Półanalfabetyczny gadułowaty (rozwlekłość i lepkosć myśli) matoł, fanatyk, komuch, nazista i antysemicka menda.

zbig vel analfabeta

Z uwagi na niskie IQ nieszkodliwy.

Zennon vel pijaczyna

Kłamca, pedał, nekrofil i transwestyta, uwielbiajacy paradować w damskich fatałaszkach. Wykorzystuje sieć do podszywania się jako kobieta - "mam na imię Eulalia i też mam trzynascie lat"...

pluton vel polonium od putina

Nieistotny pajac i błazen. Nie czytam go w ogóle.

czyli dzieciaki z piaskownicy ;)

Raczej oddział psychiatryczny.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-25 23:47:12
Autor: Grzegorz Z.
POpierniczeni
Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu

Lewak. Jedyny grzeszący inteligencją. Wiele wskazuje, ze to były kleryk, wywalony za coś z seminarium.

Nie odróżniasz jehowców od seminarium? Co miałeś z religii?

Z jehowców mnie wywalili. Za "niemoralność pciową".

Choć tak naprawdę to sam odszedłem, ale niech już ci będzie że mnie
wywalili.

A p.Kaweckiego czytam uważnie, czasem to i owo forwarduję dalej.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-25 23:53:46
Autor: rAzor
POpierniczeni
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
[...]

A jak i skąd trafiłeś do jehowców?

Choć tak naprawdę to sam odszedłem, ale niech już ci będzie że mnie
wywalili.

A p.Kaweckiego czytam uważnie, czasem to i owo forwarduję dalej.

Nie chciałem ci wypominac niezdrowych fascynacji podobnych Kawsiockiemu, ale skoro sam się przypomniałeś...
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-26 11:24:09
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 23:47, Grzegorz Z. pisze:
Z jehowców mnie wywalili. Za "niemoralność pciową".

Czyli jesteś Żydem z pochodzenia. Miałem kilku znajomych z Jehowych i
wszyscy to byli Żydzi.

Data: 2010-09-26 11:22:18
Autor: u2
POpierniczeni
W dniu 2010-09-25 22:57, rAzor pisze:
Grzegorz Z. vel Z.Grzesiu

Lewak. Jedyny grzeszący inteligencją. Wiele wskazuje, ze to były kleryk,
wywalony za coś z seminarium.

Fakt, ta jego walka z klerem wskazuje na niegdysiejsze silne związki z
nim ;)

Data: 2010-10-20 20:22:27
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - POpierniczeni
On Sat, 25 Sep 2010 22:57:48 +0200, rAzor
<liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> wrote:

> [...]

Wyjątkowa kanalia, oszczerca, troll tchórzliwie ukrywajacy sie pod zmienianymi co chwilę nickami, opluwacz, fantazjujący kłamca i wyśmiewany przez adminów kapuś i szmalcownik.

Dziwoląg.

> dK vel duży Konus

Dziwoloąg 2