POpulista Tusk!

Data: 2020-04-10 11:50:35
Autor: z
POpulista Tusk!
Maseczki powinny być tam gdzie są najbardziej potrzebne. W szpitalach.
POpaprańce powinny siedzieć w domach a jak muszą wyjść to zakładać szmatę na ryj żeby nie zarażać. Będzie tak samo skuteczna.

Data: 2020-04-10 12:20:07
Autor: Runt
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-10 o 11:50, pajac z pisze:
Maseczki powinny być tam gdzie są najbardziej potrzebne. W szpitalach.
Dlaczego więc ich brakuje? Czyżby PiS nie wiedział, że moga być potrzebne?
POpaprańce powinny siedzieć w domach
Więc siedź poparany idioto!
a jak muszą wyjść to zakładać szmatę na ryj
I jak ci pasuje  do twego ryja?
żeby nie zarażać.
tacy jak ty od zawsze są zarażeni.
Będzie tak samo skuteczna.
POpytaj na ten temat Krychę P.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-10 16:37:08
Autor: z
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-10 o 12:20, Runt pisze:
Dlaczego więc ich brakuje? Czyżby PiS nie wiedział, że moga być potrzebne?

Kupiłem dzisiaj w aptece za rogiem. 2,50 jednorazowe 6 zł wielorazowe.

Może u nas na tym zadupiu ludzie mądrzejsi i nie robili debilnych zapasów. To pierwsze maski jakie kupiłem ;-)

Data: 2020-04-11 02:26:37
Autor: Runt
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-10 o 16:37, z pisze:
W dniu 2020-04-10 o 12:20, Runt pisze:
Dlaczego więc ich brakuje? Czyżby PiS nie wiedział, że moga być potrzebne?
Kupiłem dzisiaj w aptece za rogiem. 2,50 jednorazowe 6 zł wielorazowe.
No pacz! PiS głosił wszem i wobec że maseczki sa zbędne, a nawet szkodą az tu nagle nakazują wszystkim nosić by sie nie opluwali przed wyborami.

Może u nas na tym zadupiu ludzie mądrzejsi
Na pewno! Wystarczy popatrzeć na ciebie! ;-)

i nie robili debilnych zapasów.

Zapasy nie są debilne. To rozsądek.

To pierwsze maski jakie kupiłem ;-)

Wczesniej kradłeś? Z kontenerów PCK? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 09:49:12
Autor: z
POpulista Tusk!
Nie PiS tylko WHO.

W dodatku epidemia do nas przyszła z opóźnieniem 2 tygodniowym.

Maseczki na tym etapie zarażania poziomego mają SENS.

Podyskutuj z WHO głąbie.

Data: 2020-04-11 10:11:56
Autor: R u n t
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-11 o 09:49, GŁĄB z pisze:
Nie PiS tylko WHO.

Tak? To w PL rządzi WHO?

W dodatku epidemia do nas przyszła z opóźnieniem 2 tygodniowym.

Tak? Podaj link potwierdzający twoją teorię. NO! PODAWAJ!

Maseczki na tym etapie zarażania poziomego mają SENS.

Buuuhahhahahahhahahahhahaha! Wcześniej było pionowe? ;-)))

Podyskutuj z WHO głąbie.

Brawo! Brawo! Nie masz argumentów wiec atak ad personam?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 13:08:46
Autor: z
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-11 o 10:11, R u n t pisze:

Tak? To w PL rządzi WHO?

Przecież WHO to takie TSUE albo nawet rada galaktyki
Podważasz ich ustalenia którymi kieruje się większość krajów na świecie?

Tak? Podaj link potwierdzający twoją teorię. NO! PODAWAJ!

Ośmieszyłeś się właśnie:

https://pokazywarka.pl/692er2/

Buuuhahhahahahhahahahhahaha! Wcześniej było pionowe?

Nie masz podstawowej wiedzy do tej dyskusji.

Data: 2020-04-11 09:51:58
Autor: z
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-11 o 02:26, Runt pisze:
Wczesniej kradłeś? Z kontenerów PCK

Nigdy tam nie zaglądałem. Co więcej. Nic tam nie wrzucam bo wiem że obsługuje to prywatna firma która robi czyściwo.
Jakiś ułamek procenta dostaje z tego PCK. To taki sprytny biznes jest ;-)
A za małe ubrania mam komu przekazywać.

Data: 2020-04-11 10:13:44
Autor: R u n t
POpulista Tusk!
W dniu 2020-04-11 o 09:51, z pisze:
W dniu 2020-04-11 o 02:26, Runt pisze:
Wczesniej kradłeś? Z kontenerów PCK
Nigdy tam nie zaglądałem. Co więcej. Nic tam nie wrzucam bo wiem że obsługuje to prywatna firma która robi czyściwo.
Nu!
Jakiś ułamek procenta dostaje z tego PCK.
Pozostale kradnie PiS ;-)))
To taki sprytny biznes jest ;-)
Nu!
A za małe ubrania mam komu przekazywać.
Ogranicz spożycie! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 13:03:20
Autor: z
POpulista Tusk!
Pozostale kradnie PiS ;-)))

Pierwsze SLD już okradało ludzi ze szmat. Ta tradycja jest kultywowana.

Ogranicz spożycie! ;-)))

Ubrań? Ja jestem stały w uczuciach i dojeżdżam jak tylko się ;-)

Tylko mój młody ma 180 cm i nadal rośnie.
Dlatego mam zbędne ubrania dla rodziny która aż tak nie urosła ;-)

POpulista Tusk!