POraka

Data: 2009-06-24 07:28:07
Autor: noiman
POraka
kiedy pielegniarki i nauczyciele dostana znaczne podwyzki???

Data: 2009-06-24 09:39:19
Autor: konserwator
POraka

Uytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisa w wiadomoci news:h1ski7$8es$1inews.gazeta.pl...
kiedy pielegniarki i nauczyciele dostana znaczne podwyzki???

dostana ale podwyzki POdatkow...

Data: 2009-06-24 09:56:13
Autor: Vic
POrażka
noiman wrote:
kiedy pielegniarki i nauczyciele dostana znaczne podwyzki???

A co, PiS im nie zdazyl przez dwa lata podwyzszyc?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 09:16:14
Autor: noiman
POrażka
Vic wrote:

PiS im nie zdazyl przez dwa lata podwyzszyc?

nie odpowiada sie pytaniem na pytanie intelektualisto płatformiany

Data: 2009-06-24 11:24:29
Autor: Vic
POrażka
noiman wrote:
nie odpowiada sie pytaniem na pytanie intelektualisto płatformiany

Alez odpowiada sie :)

Dlaczego wam, fiksanci, wydaje sie, ze jak ktos krytykuje Kartofla to musi byc z PO?...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 09:32:44
Autor: noiman
POrażka
Vic wrote:

to musi byc z PO?...

dla mnie mozesz byc z tworek

Data: 2009-06-24 11:35:17
Autor: Vic
POrażka
noiman wrote:
dla mnie mozesz byc z tworek

Zapomniales tylko napisac, o ile zlotych Jaroslaw - ow obronca ucisnionych - podwyzszyl pensje pielegnairkom i nauczycielom :)

Pewnie o duzo, jako ze byla wspaniala koniunktura gospodarcza... :)))

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 09:42:41
Autor: noiman
POrażka

Pewnie o duzo, jako ze byla wspaniala koniunktura gospodarcza... :)))

zapytaj sie swojego opiekuna dlaczego PO przyjsciu 'fahofcof'
koniunktura sie skonczyla.

Data: 2009-06-24 11:55:02
Autor: Vic
POrażka
noiman wrote:
zapytaj sie swojego opiekuna dlaczego PO przyjsciu 'fahofcof'
koniunktura sie skonczyla.

No wiec ile zl podwyzki dostali nauczyciele i pielegniarki za rzadow PiS?
Wydus to z siebie.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 13:56:38
Autor: noiman
POrażka
ty jakis nawiedzony jestes...

Data: 2009-06-24 16:05:55
Autor: Vic
POrażka
noiman wrote:
ty jakis nawiedzony jestes...

Podnosisz problem podwyzek dla nauczycieli i pielegniarek, wiec pytam czy rzad PiS dal im jakies podwyzki :)
A ty nie chcesz odpowiedziec na proste pytanie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 21:55:32
Autor: noiman
POrażka
Vic wrote:

A ty nie chcesz odpowiedziec na proste pytanie :)

i tak bys nie zrozumial... bo milosc do płemieła ogłupia.

Data: 2009-06-25 01:49:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
POraka
Vic wrote:

Dlaczego wam, fiksanci, wydaje sie, ze jak ktos krytykuje Kartofla to
musi byc z PO?...

Vicie rozumicie Vicu. Jak kto przy lada okazji krytykuje Kartofla,
a marchewki nigdy, to od razu nasuwa si podejrzenie, e to musi by krlik,
cho pewnie i mgby to by nawet zajc. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-24 11:27:49
Autor: zbig
POraka

Uytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisa w wiadomo?ci
kiedy pielegniarki i nauczyciele dostana znaczne podwyzki???

My?l, ze nieprdko a na pewno nie w trakcie kryzysu.
U mnie w firmie nie ma adych podwyek. Wszyscy sie ciesza, ze nie nastpiy
obniki i ze to nie ich objy zwolnienia, ktrych troch jednak byo.

Data: 2009-06-24 09:35:04
Autor: noiman
POraka
zbig wrote:

ze nie nastpiy
obniki i ze to nie ich objy zwolnienia

wierzysz w slowa naszego pemiea, ze krysys nas nie dotknie?

Data: 2009-06-24 14:50:28
Autor: zbig
POraka

Uytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisa w wiadomoci news:h1ss08$ck9$1inews.gazeta.pl...
zbig wrote:

ze nie nastpiy
obniki i ze to nie ich objy zwolnienia

wierzysz w slowa naszego pemiea, ze krysys nas nie dotknie?
Nigdy tego nie mwi.
Te sowa pady w odniesieniu do naszego sektora finansowego.

Data: 2009-06-24 13:59:11
Autor: noiman
POraka
a swoja droga, to oddal bys sie tuskowi? tak teoretycznie oczywiscie...
z milosci do rzadzcej partii.

Data: 2009-06-24 16:07:49
Autor: Vic
POrażka
noiman wrote:
a swoja droga, to oddal bys sie tuskowi? tak teoretycznie oczywiscie...
z milosci do rzadzcej partii.

Nie wiem czy Tusk bylby nim zainteresowany (zona, dzieci - zwykly heteroseksualista). Ale Jarek moglby byc :) Kto wie...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 21:58:09
Autor: noiman
POrażka
Vic wrote:

noiman wrote:
> [...]

Nie wiem czy Tusk bylby nim zainteresowany (zona, dzieci - zwykly
heteroseksualista). Ale Jarek moglby byc :) Kto wie...

najwyzej alik:)))

Data: 2009-06-24 16:12:36
Autor: zbig
POraka

Uytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisa w wiadomoci news:h1tbfe$pva$1inews.gazeta.pl...
a swoja droga, to oddal bys sie tuskowi? tak teoretycznie oczywiscie...
z milosci do rzadzcej partii.

Gdziee ty si wczeniej ukrywa miszczu?
Brak nam byo takich niebanalnych, rozbudzajcych wyobrani  tematw do roztrzsania.
Tylko ydzi , ydzi , ewentualnie PO i PiS.
Moe jeszcze jaki byskotliwe pytanko w temacie "analiw"?

Data: 2009-06-24 12:25:50
Autor: CYC
POraka

Uytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisa w wiadomoci news:h1ski7$8es$1inews.gazeta.pl...
kiedy pielegniarki i nauczyciele dostana znaczne podwyzki???

Nauczyciele powinni byc w jednym przedziale  z lekarzami a nie pielegniarkami !.

cyc

Data: 2009-06-24 12:36:33
Autor: konserwator
POraka

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisz, e skonno rodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasa"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Uytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisa w wiadomoci news:h1suvk$9s5$1news.onet.pl...

[...]

no chyba zartujesz!
nauczyciel pracuje 18 godzin pensum tygodniowo a lekarz moze pracowac nawet na 20-30 etetach!

Data: 2009-06-24 14:08:40
Autor: CYC
POraka

Uytkownik "konserwator" <djmacdonald@algonet.se> napisa w wiadomoci news:h1t05l$c70$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No wlasnie !!.
Nauczyciele tez w jednym czasie powinni miec w kilku szkolach zajacia i moc pracowac na 4 etatach , na kazdym za conajmniej 7000zl/mc, jak konowaly .

cyc

Data: 2009-06-24 18:25:05
Autor: konserwator
POraka

Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg
Uytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisa w wiadomoci news:h1t50f$t73$1news.onet.pl...

[...]

i w jakim kraju my zyjemy....
Moja matka wczoraj zapisala sie do specjalisty na 24 wrzesnia bo specjalista przyjmuje 2 dni w tygodniu. Oczywiscie przyjmuje takze prywatnie ale za kase wiec matka (nauczycielka z reszta) , chociaz placi kase na NFZ pojdzie prywatnie. do tego samego lekarza...

Data: 2009-06-25 02:53:14
Autor: MH
POraka
(nauczycielka z reszta) , chociaz placi kase na NFZ pojdzie prywatnie. do tego samego lekarza...

.... a syna nie nauczya poprawnej pisowni. MH

Data: 2009-06-25 09:41:50
Autor: konserwator
POraka

Uytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa w wiadomoci news:67c0.000001a5.4a42ca7anewsgate.onet.pl...
(nauczycielka z reszta) , chociaz placi kase na NFZ pojdzie
prywatnie. do tego samego lekarza...

... a syna nie nauczya poprawnej pisowni.

zapomnial juz dawno - czytajac internet...

POraka