POrażka

Data: 2009-06-24 11:27:49
Autor: zbig
POrażka

Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomo?ci
news:h1ski7$8es$1inews.gazeta.pl...
kiedy pielegniarki i nauczyciele dostana znaczne podwyzki???

My?lę, ze nieprędko a na pewno nie w trakcie kryzysu.
U mnie w firmie nie ma żadych podwyżek. Wszyscy sie ciesza, ze nie nastšpiły
obniżki i ze to nie ich objęły zwolnienia, których trochę jednak było.

Data: 2009-06-24 09:35:04
Autor: noiman
POrażka
zbig wrote:

ze nie nastšpiły
obniżki i ze to nie ich objęły zwolnienia

wierzysz w slowa naszego płemieła, ze krysys nas nie dotknie?

Data: 2009-06-24 14:50:28
Autor: zbig
POrażka

Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomoœci news:h1ss08$ck9$1inews.gazeta.pl...
zbig wrote:

ze nie nastšpiły
obniżki i ze to nie ich objęły zwolnienia

wierzysz w slowa naszego płemieła, ze krysys nas nie dotknie?
Nigdy tego nie mówił.
Te słowa padły w odniesieniu do naszego sektora finansowego.

Data: 2009-06-24 13:59:11
Autor: noiman
POrażka
a swoja droga, to oddal bys sie tuskowi? tak teoretycznie oczywiscie...
z milosci do rzadzcej partii.

Data: 2009-06-24 16:07:49
Autor: Vic
POraĹźka
noiman wrote:
a swoja droga, to oddal bys sie tuskowi? tak teoretycznie oczywiscie...
z milosci do rzadzcej partii.

Nie wiem czy Tusk bylby nim zainteresowany (zona, dzieci - zwykly heteroseksualista). Ale Jarek moglby byc :) Kto wie...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 21:58:09
Autor: noiman
POraĹźka
Vic wrote:

noiman wrote:
> [...]

Nie wiem czy Tusk bylby nim zainteresowany (zona, dzieci - zwykly
heteroseksualista). Ale Jarek moglby byc :) Kto wie...

najwyzej alik:)))

Data: 2009-06-24 16:12:36
Autor: zbig
POrażka

Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomoœci news:h1tbfe$pva$1inews.gazeta.pl...
a swoja droga, to oddal bys sie tuskowi? tak teoretycznie oczywiscie...
z milosci do rzadzcej partii.

Gdzieżeœ ty się wczeœniej ukrywał miszczu?
Brak nam było takich niebanalnych, rozbudzajšcych wyobraŸnię  tematów do roztrzšsania.
Tylko Żydzi , żydzi , ewentualnie PO i PiS.
Może jeszcze jakię błyskotliwe pytanko w temacie "analiów"?

POrażka