POrażka

Data: 2010-03-19 17:44:00
Autor: u2
POrażka
... czyli dwa lata nie-rz±dów lodziarni z peło. Kulej±ce stocznie, służba
zdrowia, o¶wiata, dziura budżetowa itd.

Data: 2010-03-19 18:11:33
Autor: apr...
POrażka
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... czyli dwa lata nie-rz±dów lodziarni z peło. Kulej±ce stocznie, służba
zdrowia, o¶wiata, dziura budżetowa itd.
walenie głupa czyli taniec gwiazd PełO.
http://www.bibula.com/?p=19531 --

Data: 2010-03-19 19:30:30
Autor: u2
POrażka
W dniu 2010-03-19 19:11,  apr... pisze:

... czyli dwa lata nie-rz±dów lodziarni z peło. Kulej±ce stocznie, służba
zdrowia, o¶wiata, dziura budżetowa itd.

walenie głupa czyli taniec gwiazd PełO.
http://www.bibula.com/?p=19531

Akurat autor artykułu, pan Michalkiewicz, nie zdaje sobie najwyraĽniej
sprawy, że to nie Grecja wpędziła się w długi, tylko wpędziła ich w tę
lichwę międzynarodówka ¶wiatowej finansjery i wcale tutaj nie mam na
my¶li Żydów, jak chętnie różne bęcwały usiłuj± wcisn±ć ciemnemu ludowi :]

Data: 2010-03-19 18:12:01
Autor: .he®sk.
POrażka
On Fri, 19 Mar 2010 17:44:00 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. czyli dwa lata nie-rz±dów lodziarni z peło.

 twoj idol nawet 2 lat nie wytrzymal ;o))

Kulej±ce stocznie, służba zdrowia, o¶wiata, dziura budżetowa itd.

 i to wszystko w 2 lata... alez z nich nieudacznicy ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-03-19 18:20:44
Autor: u2
POraĹĽka
W dniu 2010-03-19 18:12, .he®sk. pisze:

.. czyli dwa lata nie-rządów lodziarni z peło.

 twoj idol nawet 2 lat nie wytrzymal ;o))

Raczej twój. Podstarzały piłkarzyna herr Plusk nigdy nie był moim idolem.

Kulejące stocznie, służba zdrowia, oświata, dziura budżetowa itd.

 i to wszystko w 2 lata... alez z nich nieudacznicy ;o))))

Zgadza się, lodziarnia peło doprowadza Polskę do bankructwa.

Data: 2010-03-19 18:57:16
Autor: .he®sk.
POrażka
On Fri, 19 Mar 2010 18:20:44 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Raczej twój. Podstarzały piłkarzyna herr Plusk

 brak argumentow, ze zaczynasz "herr..." ?

nigdy nie był moim idolem.

 bo nie jest komuchem, n'est pas ?

>  i to wszystko w 2 lata... alez z nich nieudacznicy ;o))))
Zgadza się, lodziarnia peło doprowadza Polskę do bankructwa.

 jakos nie doprowadzila.  gdyby posluchano presesa mielibysmy dzis grecje...

--

 HeSk

Data: 2010-03-19 19:10:44
Autor: u2
POraĹĽka
W dniu 2010-03-19 18:57, .he®sk. pisze:

Raczej twój. Podstarzały piłkarzyna herr Plusk

 brak argumentow, ze zaczynasz "herr..." ?

A co, nie herr ? :)

nigdy nie był moim idolem.

 bo nie jest komuchem, n'est pas ?

Jest komuchem, bo uprawia komunę z lodziarnią peło :]

Zgadza się, lodziarnia peło doprowadza Polskę do bankructwa.

 jakos nie doprowadzila.  gdyby posluchano presesa mielibysmy dzis grecje...

DĹ‚ug publiczny 660 mld, dziura budĹĽetowa 50 mld, rekordowe bezrobocie, a
lodziarnia peło z herr Pluskiem chwali się wzrostem PKB o 1 % :]

Data: 2010-03-19 20:05:26
Autor: awe
POrażka
Hesk ale po co sie tak plujesz? No ta Pelowska kobyla to koniem wyscigowym nie jest. Nawet nie za bardzo nadaje sie na kotlety. Za duzo toksyn.Wypluj to obrzydlistwo
awe

POrażka