POmiewisko tygodnia

Data: 2013-10-26 16:50:06
Autor: Mark Woydak
POmiewisko tygodnia

Doda polskiej polityki Kazimierz Marcinkiewicz, postanowił przestrzec szefa
PiS przed Antonim Macierewiczem. Jego zdaniem Macierewicz jest znany z
"wbijania noża w plecy" swym partyjnym szefom. Były premier na wbijaniu
noża w plecy sam zna się całkiem nieźle. Zrezygnował z małżeństwa, zostawił
chorą żonę z dziećmi i odfrunął do Isabel. Czasem jednak lepiej się nie
odzywać.

*
Anna Grodzka prowadzi szkolenia dla kobiet. Dotyczą one życia erotycznego.
Warsztaty z seksu odbywają się z krakowskim biurze parlamentarnym Anny
Grodzkiej. Posłanka tłumaczyła Super Expressowi:
Chcemy uświadamiać kobiety, że nie muszą być one obiektem seksualnym w
relacjach z partnerami, ale podmiotem! Chcemy edukować panie, że mają one
prawo do przyjemności z seksu. Kobiety są przecież tak jak i mężczyźni
istotami seksualnymi i dla nich przeżywanie seksu jest też wielką
wartością. Pytanie tylko czy Anna Grodzka wie o czym mówi.

*
Tomasz Lis, podsumowując warszawskie referendum powiedział:
....ludzie (w każdym razie ich większość) mają jednak alergię na prostactwo.
Celne spostrzeżenie. I to tłumaczy dlaczego oglądalność „Tomasz Lis na
żywo” ostatnio tak spada.
*
Hanna Gronkiewicz-Waltz, ciesząc się, że wciąż może nadal rządzić miastem
stwierdziła, że kiedy się rządzi siedem lat, a sześć z nich jest w
kryzysie, to z jednej strony ścina się 3 mld na inwestycje oraz wydatki
bieżące. A przecież premier Tusk twierdził, że kryzys
łomotał do naszych drzwi, ale ich nie wyważył. Nie wpuściliśmy kryzysu do
Polski. Państwo z PO powinni ustalić jedną narrację w sprawie kryzysu, bo
lemingi mogą się pogubić.
*
Lech Wałęsa przeżył przykrą przygodę na lotnisku w Londynie. Jak sam
relacjonował został sponiewierany przez odprawę na lotnisku. Okazało się,
że były prezydent był pewny, że nie będzie przechodził przez kontrolę i jak
wyjaśniał: nie spakowałem swojej walizki jakoś szczególnie, tylko tak
wrzuciłem majtki, skarpetki jak leci. (…) Akurat jeszcze jakaś złośliwa
zmiana strażników stanęła, która nie lubi Polaków i jak mnie zobaczyli, to
zaczęli mnie trzepać. Wyciągali z walizki te niepoukładane majtki,
skarpetki, wszystkim pokazywali. Wstyd. A raczej nie były to te same
skarpetki, w których Lech Wałęsa puszczał aferzystów, więc mogły być nieco
nieświeże.
*
Tuż po referendum Warszawa zaczęła wracać do normalności. Trasa Toruńska
pogrążyła się w korkach. Okazało się, że to nie tyle z powodu remontu, co
dlatego, że wiceprezydent Warszawy Jacek Wojciechowicz nakazał wstrzymanie
prac na Trasie AK, bo wykonawca remontu rozpoczął je bez uzgodnienia z
miastem. Gigantyczne korki wywołane zamknięciem dla ruchu skrajnych pasów
jezdni w obu kierunkach sparaliżowały część miasta. Niestety nikt nie
zauważył rozdającej w korku kawę prezydent miasta. Takie cuda to dopiero za
rok. Przed wyborami samorządowymi.
*
W biurze Rzecznika Praw Dziecka powstał miniporadnik pt. „Rola lekarza
dentysty w rozpoznawaniu objawów przemocy wobec dzieci”. Autorami poradnika
okazali się być brat i bratowa Rzecznika Marka Michalaka. RPD wziął sobie
do serca słowa Donalda Tuska o roku rodziny. Panie Rzeczniku, ale to nie
chodziło o pana rodzinę.
*
Tabloidy doniosły, że świeżo upieczony potomek Ryszarda Kalisza to wynik
nie tyle stałego związku, co hucznej imprezy. Znajomi polityka chętnie
opowiadają, że poseł źle czuje się w stałych związkach i lubi chwalić się
kolejnymi podbojami. W tym kontekście zupełnie nowego znaczenia nabiera
nazwa lewicowej organizacji, którą tworzy Ryszard Kalisz „Dom Wszystkich
Polska”. Może lepiej było od razu nazwać ugrupowanie „Dom Kalisza dla
wszystkich Polek”, a nie tak się maskować.

Dorota Łosiewicz

Data: 2013-10-27 04:39:40
Autor: leming.show
POmiewisko tygodnia
uytkownik Mark Woydak napisa:

*

Anna Grodzka prowadzi szkolenia dla kobiet. Dotycz one ycia erotycznego.

Warsztaty z seksu odbywaj si z krakowskim biurze parlamentarnym Anny

Grodzkiej.

Jaki rodzaj orgazmu ma p.Anna
1 echtaczkowy
2 pochwowy
3 echtaczkowo pochwowy
4 nie ma zadnego

Zakladajac ze ma, to czy potrzebuje wczesniejszej stymulacji echtaczki badz innej czesci ciala do orgazmu?

Jaka pozycje preferuje p.Anna?

Data: 2013-10-27 12:42:29
Autor: dante
POśmiewisko tygodnia
Dnia Sun, 27 Oct 2013 04:39:40 -0700 (PDT), leming.show@gmail.com
napisał(a):

użytkownik Mark Woydak napisał:

*

Anna Grodzka prowadzi szkolenia dla kobiet. Dotyczą one życia erotycznego.

Warsztaty z seksu odbywają się z krakowskim biurze parlamentarnym Anny

Grodzkiej.

Jaki rodzaj orgazmu ma p.Anna
1 łechtaczkowy
2 pochwowy
3 łechtaczkowo pochwowy
4 nie ma zadnego

Zakladajac ze ma, to czy potrzebuje wczesniejszej stymulacji łechtaczki badz innej czesci ciala do orgazmu?

Jaka pozycje preferuje p.Anna?

Można sobie tylko wyobrazić
jakimi debilami musieli być ci
którzy to coś poparli.

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-27 11:56:41
Autor: Budzik
POmiewisko tygodnia
Osobnik posiadajcy mail dante@gmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Mona sobie tylko wyobrazi
jakimi debilami musieli by ci
ktrzy to co poparli.

Znaczy Ruch Palikota?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-10-27 05:37:22
Autor: Mark Woydak
POśmiewisko tygodnia
Ten psychopata podpisujacy sie "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
pisowcki oszolom podszywaniec. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy
od daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku!

MW

Data: 2013-10-27 16:15:14
Autor: jr
POśmiewisko tygodnia

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Doda polskiej polityki Kazimierz Marcinkiewicz, postanowił przestrzec szefa

Co jemu do PO? (żal ci, że tam nie poszedł?)

| PiS przed Antonim Macierewiczem. Jego zdaniem Macierewicz jest znany z
| "wbijania noża w plecy" swym partyjnym szefom. Były premier na wbijaniu
| noża w plecy sam zna się całkiem nieźle. Zrezygnował z małżeństwa, zostawił

Jesteś typowym produktem katol-komuny. Piłsudski trzy razy był żonaty i nikomu to wtedy nie przeszkadzało.

Data: 2013-10-27 18:38:05
Autor: BongoBongo
POmiewisko tygodnia
Dnia Sun, 27 Oct 2013 16:15:14 +0100, jr napisa(a):

Uytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisa w wiadomoci

| Doda polskiej polityki Kazimierz Marcinkiewicz, postanowi przestrzec szefa

Co jemu do PO? (al ci, e tam nie poszed?)

| PiS przed Antonim Macierewiczem. Jego zdaniem Macierewicz jest znany z
| "wbijania noa w plecy" swym partyjnym szefom. Byy premier na wbijaniu
| noa w plecy sam zna si cakiem niele. Zrezygnowa z maestwa, zostawi

Jeste typowym produktem katol-komuny. Pisudski trzy razy by onaty i nikomu to wtedy nie przeszkadzao.

Martunia z domu Kaczyska bdc zamn powia dziecko z kochasiem. Poniej
trafiay si jej romanse z kolejnymi kochasiami co nie przeszkadzao jej w
byciu dobr katoliczk i troskliw mamusi. Najwyraniej pisowski oszoom o
ma podwjn moralno Kalego.

-- -
Ta wiadomo e-mail jest wolna od wirusw i zoliwego oprogramowania, poniewa ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2013-10-27 18:52:12
Autor: Klin
POśmiewisko tygodnia
W dniu 2013-10-27 18:38, BongoBongo pisze:

   Zdaje się, że bekon zaczyna dyskutować sam ze sobą.

Data: 2013-10-27 19:02:58
Autor: BongoBongo
POśmiewisko tygodnia
Dnia Sun, 27 Oct 2013 18:52:12 +0100, in napisa(a):

W dniu 2013-10-27 18:38, BongoBongo pisze:
Dnia Sun, 27 Oct 2013 16:15:14 +0100, jr napisa(a):

   Zdaje si, e bekon zaczyna dyskutowa sam ze sob.

C, chorych psychicznie na tej grupie nigdy nie brakowao.

Data: 2013-10-27 19:12:55
Autor: Klin
POśmiewisko tygodnia
W dniu 2013-10-27 19:02, BongoBongo pisze:
Dnia Sun, 27 Oct 2013 18:52:12 +0100, in napisał(a):

W dniu 2013-10-27 18:38, BongoBongo pisze:
Dnia Sun, 27 Oct 2013 16:15:14 +0100, jr napisał(a):

    Zdaje się, że bekon zaczyna dyskutować sam ze sobą.

Cóż, chorych psychicznie na tej grupie nigdy nie brakowało.

    Dobrze, że się choć na samokrytykę Cię stać.

POmiewisko tygodnia