POsrańcy grożą mordowaniem PolakĂłw jakQ1|B)§‰ęu§ss9’Šňľ

Data: 2017-05-25 14:28:14
Autor: Lord Donald
POsrańcy grożą mordowaniem PolakĂłw jakQ1|B)§‰ęu§ss9’Šňľ
POsrańcy posunęli się do tego że zagrozili Polsce atakami terrorystycznymi jak im nie oddadzą koryta i nie zaprzestaną rozliczania afer i bandyctwa Hanki. Te gnidy nie cofną się przed niczym. Jedno dobre w tym że mają w końcu program jak przejąć koryto i to przed wyborami. To chyba jedyny program wyborczy jaki mogą stworzyć aby odzyskać koryto, zastraszyć Polaków, bo w ich obietnice po 8 latach rządów nawet najgłupszy frajer nie uwierzy.

http://www.polskatimes.pl/fakty/kraj/a/wojna-z-pis-wybuchna-bomby-i-wysadzimy-w-powietrze-sady-i-sejm-grozby-zamachow-w-calej-polsce,12106294/?utm_source=social-media-facebook&utm_medium=przycisk-gora

Data: 2017-05-25 11:19:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
POsrańcy grożą mordowaniem Polaków jak im nie oddadzą koryta
W dniu czwartek, 25 maja 2017 14:28:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Pogratulować pewności siebie
tuBylec (gość) 24.05.17, 11:13:06

Zgłoś naruszenie treści / 7 / 2
Jesteś pewny, że to nie PROWOKACJA PIS? Komu zależy teraz na szybkich zmianach w sądownictwie? Taki mail od "antypisowca" to świetny powód, żeby zrzucić odpowiedzialność za swoje działania. Nie bądź marionetką!zwiń

Data: 2017-05-25 19:11:30
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 25 maja 2017 20:19:14 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Jesteś pewny, że to nie PROWOKACJA PIS? Komu zależy teraz na szybkich zmianach w sądownictwie? Taki mail od "antypisowca" to świetny powód, żeby zrzucić odpowiedzialność za swoje działania. Nie bądź marionetką!zwiń

===========
??????? !!

Data: 2017-05-25 21:08:26
Autor: kors4r
W dniu 25.05.2017 o 20:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jesteś pewny, że to nie PROWOKACJA PIS?
Już raz doszło do ataku na biuro PiS, wtedy jeszcze Niesiołowski był w PO i raczył nas wytworami swojego talentu, jak np. ten o "szparze oralnej", czy wiele innych. A atmosfera wtedy nie była aż tak gorąca, jak teraz. Od ponad roku niemieckie media i politycy obozu zdrady i zaprzaństwa (za S. Michalkiewiczem) dzień w dzień robią awantury, czego wtedy chyba nie było w aż takim natężeniu. Komitetu Obrony Portfela Najbardziej Znanego w Polsce Właściciela Kucyka też nie było. Ciamajdanu nie było. Puczu nie było. Tylu manifestacji też nie było. Nie wspominając już o tym, że wtedy ubecja nie widziała potrzeby angażować się jawnie, a teraz jednak poczuli się tak zdesperowani, że oficerowie prowadzący maszerowali ze swoimi konfidentami po ulicach Warszawy ramię w ramię.
W ostatnim półtora roku targowica włożyła znacznie więcej energii w polsko-polską wojnę, niż przed tamtym zamachem. Aż dziw bierze, że jeszcze żaden przedstawiciel obozu płomiennych dzierżawców monopolu na patriotyzm (S. Michalkiewicz) nie zginął.

Obie strony podtrzymują i rozgrywają wojenkę między dwoma polskimi plemionami od wielu lat. Sobie nawzajem krzywdy nie zrobią (będą się kopać po kostkach, ale nie wyżej - S. Michalkiewicz), ale my coraz bardziej tracimy umiejętność rozmawiania bez agresji na nawet w miarę neutralne politycznie tematy. Jestem na tej grupie od chyba dwóch tygodni i praktycznie każdy wątek jest tego dowodem.

Gdybyśmy się spotykali w realu, przy każdym spotkaniu kilka osób dostawałoby po ryju. Poziom agresji z obu stron jest taki, że dla mnie naprawdę nie będzie dziwne, jak ktoś znowu zacznie strzelać do PiSu.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-25 21:36:15
Autor: u2
W dniu 25.05.2017 o 21:08, kors4r pisze:

Gdybyśmy się spotykali w realu, przy każdym spotkaniu kilka osób dostawałoby po ryju. Poziom agresji z obu stron jest taki, że dla mnie naprawdę nie będzie dziwne, jak ktoś znowu zacznie strzelać do PiSu.

nawołujesz do strzelania, ależ ty jesteś agresywny:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-25 21:49:27
Autor: kors4r
W dniu 25.05.2017 o 21:36, u2 pisze:

nawołujesz do strzelania, ależ ty jesteś agresywny:)

:D wydało się.

No to zmieniam nicka i zaczynam robotę od początku :)

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-25 21:54:35
Autor: u2
W dniu 25.05.2017 o 21:49, kors4r pisze:
W dniu 25.05.2017 o 21:36, u2 pisze:

nawołujesz do strzelania, ależ ty jesteś agresywny:)

:D wydało się.

No to zmieniam nicka i zaczynam robotę od początku

Bolanda jest wyjątkowo spokojna i senna, a to dzięki niskiemu socjalowi, tutaj bydło nie goni, ale wraża agentura z peło zrobi wszystko aby tą senność rozwiać:)

Data: 2017-05-25 15:35:45
Autor: V.L. Pinkley
W dniu czwartek, 25 maja 2017 21:55:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> :D wydało się.

Bolanda jest wyjątkowo spokojna i senna, a to dzięki niskiemu socjalowi, tutaj bydło nie goni, ale wraża agentura z peło zrobi wszystko aby tą senność rozwiać:)

Ale pięknie pisiorstwo podesrali Opolem. Jak to u Pospieszalskiego powiedzieli:
- artysty nie protestowali jak im dojebali podatek - jak im zajebali ulgi
- nie walczą też o więcej utworów PL w radiu

Ale za to walczo o dr Misio i o demokrację:) Osz to kurwy niemyte.

Data: 2017-05-26 09:11:51
Autor: u2
W dniu 26.05.2017 o 00:35, V.L. Pinkley pisze:
Ale pięknie pisiorstwo podesrali Opolem

wulgarnyś i prymitywny jak każde obsrywator:)))))))))))

Data: 2017-05-26 09:29:07
Autor: prezydent San Escobar
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

Ale pięknie pisiorstwo podesrali Opolem. Jak to u Pospieszalskiego powiedzieli:
- artysty nie protestowali jak im dojebali podatek - jak im zajebali ulgi

Pewnie dlatego, że tylko dla najbogatszych. Ale tak to jest jak się mózgi karmi
Pospieszalskim :DDD. Jego akurat przy korycie to pewnie dotknęło, bo to
"artysta" :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-25 22:01:28
Autor: kors4r
W dniu 25.05.2017 o 21:54, u2 pisze:

Bolanda jest wyjątkowo spokojna i senna, a to dzięki niskiemu socjalowi, tutaj bydło nie goni, ale wraża agentura z peło zrobi wszystko aby tą senność rozwiać:)

A propos konia. Czym jest ta cała *Bolanda* ??

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-25 22:07:50
Autor: u2
W dniu 25.05.2017 o 22:01, kors4r pisze:

A propos konia. Czym jest ta cała *Bolanda* ??

widać że guglownica nie działa:)))))))))))))

Data: 2017-05-25 22:21:32
Autor: kors4r
W dniu 25.05.2017 o 22:07, u2 pisze:
W dniu 25.05.2017 o 22:01, kors4r pisze:

A propos konia. Czym jest ta cała *Bolanda* ??

widać że guglownica nie działa:)))))))))))))

Ona mówi, że to somalijska nazwa Rzeczypospolitej Polskiej.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-25 23:23:48
Autor: u2
W dniu 25.05.2017 o 22:21, kors4r pisze:
Ona mówi, że to somalijska nazwa Rzeczypospolitej Polskiej.

jaki ty domyślny:))))))))))

Data: 2017-05-26 09:27:50
Autor: prezydent San Escobar
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

W ostatnim półtora roku targowica włożyła znacznie więcej energii w polsko-polską wojnę, niż przed tamtym zamachem. Aż dziw bierze, że

No masz rację. Targowica (czyli tradycyjnie kościół i (pseudo)prawica) są
straszni.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-26 09:33:26
Autor: A. Filip
koryta
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

A Targowica z 18 wieku nie broniła demokracji (szlacheckiej) za wszelką
cenę w tym i cenę "bezinteresownej" zagranicznej pomocy?
Czyż demokracja nie jest najważniejsza?!

--
A. Filip

Data: 2017-05-26 09:44:09
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

cenę w tym i cenę "bezinteresownej" zagranicznej pomocy?
Czyż demokracja nie jest najważniejsza?!

Taki, taki mieli przekaz dnia. Identyczny z aktualnym pisuarowym :DDDDDD
Tylko, że Konstytucję uchwalili akurat przeciwnicy targowicy.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-26 12:16:15
Autor: A. Filip
koryta
> [...]

Taki, taki mieli przekaz dnia. Identyczny z aktualnym pisuarowym :DDDDDD
Tylko, że Konstytucję uchwalili akurat przeciwnicy targowicy.

Czyli jeśli tylko PiS uchwali mową konstytucję "w warunkach zamachu stanu" [2]
to już wszystko będzie w porządku a totalna opozycja będzie na 200%
Targowicą 21 wieku?  No przecież wystarczy tylko "trochę" pomajstrować
terminem i miejscem głosowania by opozycja "nie dojechała" a  PiS będzie
już miał większość konstytucyjną [1]! ;-)

[1] http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
235.4 Ustawę o zmianie Konstytucji uchwala Sejm większością co najmniej 2/3
głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów oraz Senat
bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej
liczby senatorów.

[2] https://pl.wikipedia.org/wiki/Konstytucja_3_maja
Zwolennicy Konstytucji [...] przyśpieszyli termin obrad nad dokumentem
o dwa dni (planowanym terminem był 5 maja 1791[12]) korzystając z
faktu, że główni oponenci nie powrócili jeszcze z wielkanocnej przerwy
świątecznej. Nie ogłoszono daty rozpoczęcia sesji, tylko imiennie
wezwano zwolenników reformy na posiedzenie 3 maja[13].
[...]
Obrady sejmowe i przyjęcie Konstytucji odbyły się w warunkach zamachu
stanu. [...]

--
A. Filip

Data: 2017-05-26 16:04:13
Autor: kors4r
W dniu 26.05.2017 o 09:27, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Wiesz, że chodziło mi o tych, którzy robią co mogą, żeby zagranica uruchomiła zapisy traktatowe dla odzyskania przez nich władzy w Polsce.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-26 16:21:19
Autor: Gregor
PO ... umocnienie .
Użytkownik "kors4r" <kors4r@gmail.com> napisał w wiadomości news:og9ckt$ck8$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Zagranica nie dąży do odzyskania władzy przez kogokolwiek.
Zagranica dąży do umocnienia Unii Europejskiej,
tak żeby Unia mogła przeciwstawić się takiej potędze militarnej
jak Rosja i przeciwstawić się potęgom gospodarczym.
Pojedyńcze pana europejskie są bez szans.

Data: 2017-05-26 16:42:28
Autor: kors4r
PO ... umocnienie .
W dniu 26.05.2017 o 16:21, Gregor pisze:

Zagranica nie dąży do odzyskania władzy przez kogokolwiek.

Rozmawiamy czym jest tak zwana targowica. Nie chodziło mi o to, do czego dąży zagranica, ale o to, jakie nadzieje niektórzy wiążą ze szkalowaniem Polski poza jej granicami i nakłanianiem polityków obcych państw do wypowiadania się na temat wewnętrznych spraw naszego kraju.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-25 12:33:56
Autor: V.L. Pinkley
[...]

Pic na wodę, taki dron kosztuje kilka tysięcy zł. I co oni niby zrzucą?
Saletrę z cukrem?

Po pierwszym zrzucie wszystkie obiekty zostaną obstawione i zabezpieczone
jak są najwyższy w wawce, łącznie z przeszukaniem przy wejściu.

Data: 2017-05-25 12:39:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 25 maja 2017 21:33:57 UTC+2 użytkownik V.L. Pinkley napisał:
[...]

Dokładnie. Znając profesjonalizm różnych polskich prowokatorów, to jest burza
w szklance wody. Trzeba być kretynem, żeby się nabrać.

Zresztą Brunonów Kwietniów i Cybów pełno pod każdym systemem.

Data: 2017-05-26 09:29:49
Autor: prezydent San Escobar
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał(-a):

Dokładnie. Znając profesjonalizm różnych polskich prowokatorów, to jest burza
w szklance wody. Trzeba być kretynem, żeby się nabrać.

Pisuar to na każdą bajkę się rzuca, co im zostało? :DDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-25 21:52:42
Autor: kors4r
W dniu 25.05.2017 o 21:33, V.L. Pinkley pisze:

Po pierwszym zrzucie wszystkie obiekty zostaną obstawione i zabezpieczone
jak są najwyższy w wawce, łącznie z przeszukaniem przy wejściu.

Jak to powiedział niedawno Aaron Szechter: "Oby Bóg przemawiał Twoimi ustami" :) Znaczy - po pierwsze, oby nie doszło do żadnego ataku, ale jeśli już się zdarzy, to oby się okazało, że nasza Policja ma środki na zabezpieczenie wszystkich obiektów.

Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-25 14:42:09
Autor: prezydent San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

POsrańcy posunęli się do tego że zagrozili Polsce atakami terrorystycznymi jak im nie oddadzą koryta i nie zaprzestaną rozliczania afer i bandyctwa Hanki. Te gnidy nie cofną się przed niczym. Jedno dobre

Widzę, że przyjąłeś dzisiaj jedynie słuszną dawkę TVP :DDDDD
A teraz leć rejestrować odbiornik, idą po ciebie :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

POsrańcy grożą mordowaniem PolakĂłw jakQ1|B)§‰ęu§ss9’Šňľ