POtwory z Komodo atakują!

Data: 2010-07-16 08:27:08
Autor: Antenka
POtwory z Komodo atakują!
Żyła naprężona, piana na pysku ze wściekłości, a z jęzora ścieka
trujący jad nienawiści. Któż to taki?
Warany z POlszewi.

Antenka :DDD

Data: 2010-07-16 18:02:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 08:27:08 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Żyła naprężona, piana na pysku ze wściekłości, a z jęzora ścieka
trujący jad nienawiści. Któż to taki?
Warany z POlszewi.

Będziesz tak klekotać tylko do następnych, piątych już z rzędu wyborów
przerżniętych przez pic, czy może do końca świata i o jeden dzień dłużej?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 21:37:29
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Będziesz tak klekotać tylko do następnych, piątych już z rzędu wyborów
przerżniętych przez pic, czy może do końca świata i o jeden dzień dłużej?

Przejdzie mu po zmianie płci.

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 13:35:43
Autor: Antenka
On 16 Lip, 21:37, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał

> Będziesz tak klekotać tylko do następnych, piątych już z rzędu wyborów
> przerżniętych przez pic, czy może do końca świata i o jeden dzień dłużej?

Przejdzie mu po zmianie płci.

A po co mam zmieniać płeć, żeby być takim głupim piździelcem jak ty?
Doskonale czuję się w swoim ciele i brzydzę się transseksualistami
tak,  jak wszelkimi innym dziwolągami. Szczególnie zaś niecierpię
pedeałów, takich jak ty, których IQ zbliżone jest do glisty ludzkiej.
Fuj!

Antenka

"Uwaga! Warany z POlszewi atakują!"

Data: 2010-07-16 22:47:33
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

A po co mam zmieniać płeć, żeby być takim głupim piździelcem jak ty?

Ty już jesteś piździelcem.

Doskonale czuję się w swoim ciele i brzydzę się transseksualistami

Brzydzisz się sobą, no to współczuje.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-16 23:18:06
Autor: Antenka
POtwory z Komodo atakują!
On 17 Lip, 00:31, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 16 Jul 2010 22:56:02 +0200, mkarwan napisał(a):

Bo ci giry z d_ _y powyrywam, debilu! Odwal się od tematu, pedale! Na
paradę zboków! Raus!

Antenka

Data: 2010-07-16 18:15:56
Autor: konus
POtwory z Komodo atakują!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:842cabeb-0df1-4897-a98d-c70ecc293075s9g2000yqd.googlegroups.com...
Żyła naprężona, piana na pysku ze wściekłości, a z jęzora ścieka
trujący jad nienawiści. Któż to taki?

Rydzyk

kwakwa

Data: 2010-07-19 14:24:56
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
POtwory z Komodo atakują!
szambo wybilo !

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

POtwory z Komodo atakują!