POwe czystki

Data: 2012-04-01 09:33:16
Autor: identifikator: 20040501
POwe czystki
czy Kto¶ ma informacje, że działacze PO (np. Hanna Gronkiewicz) zaczeli robić czystki w szeregach pracowników?

Data: 2012-04-01 10:05:59
Autor: pluton
POwe czystki
czy Kto¶ ma informacje, że działacze PO (np. Hanna Gronkiewicz) zaczeli
robić czystki w szeregach pracowników?

Podziele sie z toba takimi informacjami w zamina za nazwiska tych,
ktorych Jaroslaw Polske Zbaw chce wywalic w pierwszej kolejnosci
i ktory oddzial regionalny PiS planuje rozwiazac.

Nullification

Data: 2012-04-01 10:23:15
Autor: identifikator: 20040501
POwe czystki
i ktory oddzial regionalny PiS planuje rozwiazac.

wola boska, nie nam tu decydować,

co innego PO, tu mamy bogów na ziemi...

Data: 2012-04-01 10:41:18
Autor: pluton
POwe czystki

> i ktory oddzial regionalny PiS planuje rozwiazac.

wola boska, nie nam tu decydować,

Ano, jak Bóg Polske Zbaw co¶ postanowi, to nie ma zmiluj.

Ale ja nie chcialem o niczym decydowac, proponowalem wymiane informacji.

Nullification

Data: 2012-04-01 13:21:38
Autor: bolek
POwe czystki

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jl94i0$n8e$1inews.gazeta.pl...

--
Nie mam żadnych informacji.
Ale czystka będzie na beton.

bolek

Data: 2012-04-02 06:53:41
Autor: stevep
POwe czystki
Dnia 01-04-2012 o 13:21:38 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> i ktory oddzial regionalny PiS planuje rozwiazac.

wola boska, nie nam tu decydowaæ,

Ano, jak Bóg Polske Zbaw co¶ postanowi, to nie ma zmiluj.

Ale ja nie chcialem o niczym decydowac, proponowalem wymiane informacji.

--
Nie mam Âżadnych informacji.
Ale czystka bĂŞdzie na beton.

bolek

A podobny tobie idiota
bredzić musi, inaczej się udusi.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-02 06:52:03
Autor: stevep
POwe czystki
Dnia 01-04-2012 o 09:33:16 identifikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

czy Kto¶ ma informacje, że działacze PO (np. Hanna Gronkiewicz) zaczeli  robić czystki w szeregach pracowników?

To nie zaczeli od ciebie idioto?
--
stevep

POwe czystki