POwskim staruchom

Data: 2010-08-05 01:05:35
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
nie podoba się udział w dyskusji ludzi młodszych:

http://www.tvn24.pl/-1,1668025,0,1,zaatakowala-posla-jak-mlodziez-w-1968,wiadomosc.html

POwskich staruchów powinii umieścić w jakimś domu starców, tam mogliby
sobie urządzać "debaty" w przerwach na lewatywę. Olbrychski, Wajda,
Kutz, Mazowiecki mogliby sobie tam grać w karty i psuć powietrze tylko
we własnym POwskim towarzystwie.

Data: 2010-08-05 10:16:45
Autor: Marek Czaplicki
POwskim staruchom
Pistacjusz w czwartek, 5 sierpnia 2010 10:05 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

http://www.tvn24.pl/-1,1668025,0,1,zaatakowala-posla-jak-mlodziez-w-1968,wiadomosc.html
,-- -- [  ]
| podczas debaty o ustawie medialnej zaczęła się od wystąpienia 29-letniego
posła PiS Jana Dziedziczaka, który z sejmowej mównicy zaapelował do Iwony
Śledzińskiej-Katarasińskiej: - Przyjęliśmy tę upolityczniającą ustawę,
państwo przyjęli, ale chciałbym się zapytać o projekt twórców. Czy da pani
słowo, że w tej kadencji Sejmu projekt zostanie przyjęty? ? pytał. Posłanka
PO odparowała: - Jest pan panie pośle zdecydowanie za młody, żebym dawała
panu słowo, ja daję słowo swoim wyborcom ? stwierdziła.
`-- -- [ ]
tak na marginesie. czy posłanki/posłowie nie dochodzą przypadkiem do
wniosku, że wszelkie ich ustawowe regulacje dotyczące mediów, dzisiaj w
dobie internetu tracą cokolwiek na znaczeniu i trącą myszką? chcą przecież
regulować coś co przy masowości nadawców i odbiorców internetowych
uregulować się po prostu nie da.

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-05 01:19:50
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
On 5 Sie, 10:16, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Tak, dlatego Donuś chce cenzurować internet.

Data: 2010-08-05 10:23:56
Autor: Marek Czaplicki
POwskim staruchom
Pistacjusz w czwartek, 5 sierpnia 2010 10:19 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

> [...]

67...

Tak, dlatego Donuś chce cenzurować internet.
właśnie o tym piszę. jak można pogodzić konstytucyjnie zagwarantowaną
wolność słowa, jaka przecież panuje w internecie z jego regulowaniem.
chciałem zwrócić uwagę, że może naszym wybrańcom wydaje się cały czas, że
internet to coś jak np. TV tylko na kompach. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-05 13:57:22
Autor: bolek
POwskim staruchom

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3dser$mie$2inews.gazeta.pl...
[...]

,-- -- [ ]
> [...]

chciałem zwrócić uwagę, że może naszym wybrańcom wydaje się cały czas, że
internet to coś jak np. TV tylko na kompach. :-)

A pamiętacie jak w latach 80-tych pojawiły się pierwsze anteny do odbioru TV sat ?
Za wszelką cenę chcieli odciąć ludzi od niezależnej informacji, mimo że nie było
stacji polskojęzycznych.
Były nawet plany wprowadzenia zaporowego abonamentu !
I gówno z tego wyszło.
Jak ktoś myśli, że teraz można coś cenzurować to jest ciężkomyślącym idiotą.

bolek

Data: 2010-08-05 10:42:58
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3ds1e$mie$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dobie internetu tracą cokolwiek na znaczeniu i trącą myszką? chcą przecież
regulować coś co przy masowości nadawców i odbiorców internetowych

Po jaką więc cholerę utrzymywać taki twór jak "publiczne media"?

--

Zahir

Data: 2010-08-05 01:48:29
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom

Po jaką więc cholerę utrzymywać taki twór jak "publiczne media"?

--

Zahir

Napisz do Królowej Brytyjskiej i zapytaj czemu utrzymuje BBC.

Data: 2010-08-05 10:56:38
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:af507bd1-9f89-4cdf-9306-04e76f37a3adk19g2000yqc.googlegroups.com...

Po jaką więc cholerę utrzymywać taki twór jak "publiczne media"?

--

Zahir

Napisz do Królowej Brytyjskiej i zapytaj czemu utrzymuje BBC.

Królowa brytyjska nie utrzymuje BBC.

--

Zahir

Data: 2010-08-05 02:53:35
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
On 5 Sie, 10:56, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:af507bd1-9f89-4cdf-9306-04e76f37a3adk19g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

> --

> Zahir

Napisz do Królowej Brytyjskiej i zapytaj czemu utrzymuje BBC.

Co za matoły te POwce?
Nawet nie znają struktury własności w GB.
http://www.bbc.co.uk/aboutthebbc/purpose/what.shtml

Napisz do Królowej Brytyjskiej i zapytaj czemu rząd JKM  utrzymuje BBC.

Data: 2010-08-05 13:33:59
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2968bf66-b4ec-4f7f-9595-f0d2d89f1470c10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

http://www.bbc.co.uk/aboutthebbc/purpose/what.shtml

Napisz do Królowej Brytyjskiej i zapytaj czemu rząd JKM  utrzymuje BBC.

Sam jesteś matołem pisomatołku! Przeczytaj sobie to co napisałes: "rząd JKM utrzymuje BBC", Rzad, a nie królowa!

--

Zahir

Data: 2010-08-05 05:07:56
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
On 5 Sie, 13:33, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2968bf66-b4ec-4f7f-9595-f0d2d89f1470c10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Sam jesteś matołem pisomatołku! Przeczytaj sobie to co napisałes: "rząd JKM

Czytać nie umie? W PO tylko pisać nauczyli?
Royal Charter to jest rodzaj spółki który nie bez powodu nazywa się
"Royal".
Ta spółka pobiera pieniądze od poddanych Królowej z obowiązkowego
abonamentu
czego pilnuje rząd. BBC jest spółką publiczną nad którą formalną
kontrolę sprawuje Ktrólowa
a rząd zapewnia utrzymanie przez ściąganie abonamentu.
Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

No to:
Napisz do Królowej Brytyjskiej i zapytaj czemu utrzymuje BBC.
Czyli publiczą, niekomercyjną królewską spółkę za przymusowy
abonament.

Jeśli zrozumienie tych prostych rzeczy jest jednak dla ciebie zbyt
trudne to napisz do Sarkozego
i zapytaj czemu Francja utrzymuje państwową telewizje.
A najlepiej to napisz od razu protest do ONZtu bo praktycznie wszędzie
są państwowe lub królewskie telewizje.

Bosz, tym POmatołom się wydaje, że na całym świecie PO rządzi i że
Tusk to taki papież i że na świecie go na kolanach słuchają.

Data: 2010-08-05 14:23:50
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:6af071aa-e710-4b8d-b5b6-20cad1c8fc3fl20g2000yqm.googlegroups.com...

Posłuchaj no piskołtunie, nie moją winą jest, że nie potrafisz precyzyjnie się wysławiać. Zdecyduj się: królowa utrzymuje BBC (tak napisałeś) czy rząd? Fanatyzm religijny najwyraźniej odcisnął na twoich wyprostowanych zwojach mózgowych nieodwracalne piętno. Czy już postawiłeś krzyż pod garażem sąsiada i własną piersią będziesz bronic przed jego usunięciem? Napiszesz w tej sprawie orędzie do przyjaciół Moskali czy do patriotów polskich skupionych wokół Macierewicza Antosia i prezesa PiS?

--

Zahir

Data: 2010-08-05 06:20:33
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
On 5 Sie, 14:23, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6af071aa-e710-4b8d-b5b6-20cad1c8fc3fl20g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Osobą która decyduje o BBC jest Królowa i do niej musisz napisać swój
protest.
Ona jest odpowiedzialna za "publiczne media" w GB których istnienie
wywołują twoje oburzenie.
Ale ponieważ "publiczne media" są praktycznie wszędzie (nawet w USA)
to od
razu napisz do ONZtu aby zakazał "publicznych mediów" na świecie.
Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Data: 2010-08-05 10:52:10
Autor: Marek Czaplicki
POwskim staruchom
Zahir w czwartek, 5 sierpnia 2010 10:42 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Po jaką więc cholerę utrzymywać taki twór jak "publiczne media"?
wybrańcy Narodu mają przecież cały czas ogromne "parcie na szkło", a TV
publiczna im to umożliwia. umożliwia zrealizowanie dziecięcych marzeń:
mamo, tato o tej i o tej występuję w TV.  :-) --
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-05 10:41:55
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:27b759e3-bad1-4f5d-864d-2be13de844f4y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ile lat ma prezes PiS. Ułatwię ci: powyżej 60-tki. TO STARUCH!

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:26:04
Autor: u2
POwskim staruchom
W dniu 2010-08-05 10:41, Zahir pisze:
Ile lat ma prezes PiS. Ułatwię ci: powyżej 60-tki. TO STARUCH!

Popatrz lepiej na Bronka-Donka, oni udają kogoś kim nie są.

Bronek miał niedawno poważną operację na sercu. Jego koleś z szajki
Palikot nie pyta się jednka o jego stan zdrowia :)

Zaś Donek przytył, wyłysiał. Widać, że gra w szmaciankę mu nie służy,
podobnie jak premierowanie :)

Data: 2010-08-05 14:42:45
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5aade2$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prezes PiS TO STARUCH. Wyobrażasz sobie prezesa PiS ganiającego za piłką? No to sobie wyobraź! ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:44:17
Autor: u2
POwskim staruchom
W dniu 2010-08-05 14:42, Zahir pisze:
Prezes PiS TO STARUCH. Wyobrażasz sobie prezesa PiS ganiającego za
piłką? No to sobie wyobraź!

Jarek nie udaje kogoś kim nie jest. To domena twoich kolesiów z pełobandy.

Data: 2010-08-05 14:46:41
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5ab228$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-05 14:42, Zahir pisze:
Prezes PiS TO STARUCH. Wyobrażasz sobie prezesa PiS ganiającego za
piłką? No to sobie wyobraź!

Jarek nie udaje kogoś kim nie jest. To domena twoich kolesiów z pełobandy.

PiSkatolu, 100 razy mówiłem, że nie jestem zwolennikiem PO. Dociera oszołomie? Jarek nie udaje, skleroze masz? Przypomnij sobie co wygadywał w czasie kampanii pod zyrandol?

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:54:51
Autor: u2
POwskim staruchom
W dniu 2010-08-05 14:46, Zahir pisze:
100 razy mówiłem, że nie jestem zwolennikiem PO

To jest temat o pełobandzie, a ty zjeżdżasz na pisiorów.

Zauważ podwójny podbródek u Donka. Bronka podgardle pominę litościwie
milczeniem :)

Data: 2010-08-05 06:14:00
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
On 5 Sie, 14:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

To jest temat o pełobandzie, a ty zjeżdżasz na pisiorów.

Zauważ podwójny podbródek u Donka. Bronka podgardle pominę litościwie

Ale za to jakie cycki!
Najbardziej cycaty prezydent na świuecie.

POwskim staruchom