POwskim staruchom

Data: 2010-08-05 10:41:55
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:27b759e3-bad1-4f5d-864d-2be13de844f4y11g2000yqm.googlegroups.com...
nie podoba się udział w dyskusji ludzi młodszych:

http://www.tvn24.pl/-1,1668025,0,1,zaatakowala-posla-jak-mlodziez-w-1968,wiadomosc.html

POwskich staruchów powinii umieścić w jakimś domu starców, tam mogliby
sobie urządzać "debaty" w przerwach na lewatywę. Olbrychski, Wajda,
Kutz, Mazowiecki mogliby sobie tam grać w karty i psuć powietrze tylko
we własnym POwskim towarzystwie.

Ile lat ma prezes PiS. Ułatwię ci: powyżej 60-tki. TO STARUCH!

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:26:04
Autor: u2
POwskim staruchom
W dniu 2010-08-05 10:41, Zahir pisze:
Ile lat ma prezes PiS. Ułatwię ci: powyżej 60-tki. TO STARUCH!

Popatrz lepiej na Bronka-Donka, oni udają kogoś kim nie są.

Bronek miał niedawno poważną operację na sercu. Jego koleś z szajki
Palikot nie pyta się jednka o jego stan zdrowia :)

Zaś Donek przytył, wyłysiał. Widać, że gra w szmaciankę mu nie służy,
podobnie jak premierowanie :)

Data: 2010-08-05 14:42:45
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5aade2$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prezes PiS TO STARUCH. Wyobrażasz sobie prezesa PiS ganiającego za piłką? No to sobie wyobraź! ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:44:17
Autor: u2
POwskim staruchom
W dniu 2010-08-05 14:42, Zahir pisze:
Prezes PiS TO STARUCH. Wyobrażasz sobie prezesa PiS ganiającego za
piłką? No to sobie wyobraź!

Jarek nie udaje kogoś kim nie jest. To domena twoich kolesiów z pełobandy.

Data: 2010-08-05 14:46:41
Autor: Zahir
POwskim staruchom

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5ab228$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-05 14:42, Zahir pisze:
Prezes PiS TO STARUCH. Wyobrażasz sobie prezesa PiS ganiającego za
piłką? No to sobie wyobraź!

Jarek nie udaje kogoś kim nie jest. To domena twoich kolesiów z pełobandy.

PiSkatolu, 100 razy mówiłem, że nie jestem zwolennikiem PO. Dociera oszołomie? Jarek nie udaje, skleroze masz? Przypomnij sobie co wygadywał w czasie kampanii pod zyrandol?

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:54:51
Autor: u2
POwskim staruchom
W dniu 2010-08-05 14:46, Zahir pisze:
100 razy mówiłem, że nie jestem zwolennikiem PO

To jest temat o pełobandzie, a ty zjeżdżasz na pisiorów.

Zauważ podwójny podbródek u Donka. Bronka podgardle pominę litościwie
milczeniem :)

Data: 2010-08-05 06:14:00
Autor: Pistacjusz
POwskim staruchom
On 5 Sie, 14:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

To jest temat o pełobandzie, a ty zjeżdżasz na pisiorów.

Zauważ podwójny podbródek u Donka. Bronka podgardle pominę litościwie

Ale za to jakie cycki!
Najbardziej cycaty prezydent na świuecie.

POwskim staruchom