PP Wisła-Lech

Data: 2009-03-04 23:05:51
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Pierwszy raz oglądałem PP na nSporcie (nawet sobie zainwestowałem w TnK w tym celu, a co mi tam, taniej niż dwa bilety na puchar) i jestem załamany jakością transmisji.
A dokładniej to komentarza.
Nie wiem co za dwa buce ten mecz komentowały, ale przebili specjalistów z TVP.
Jeszcze przed meczem z niezachwianą pewnością twierdzili, że Lech jest zmęczony trzema ostatnimi meczami, więc Wisła go zabiega (w końcówce, kiedy Lech robił już co chciał, a Wisła nawet mocno nie protestowała jakoś już o tym nie wspominali).
Następnie, w pierwszej połowie komentowali chyba inny mecz, niż ten który oglądałem, bo co chwila leciały wyrazy "fantystycznie" czy "niesamowicie", podczas gdy mecz był nudny jak rzadko na Lechu, a każdy kto czasami piłkę ogląda widział jak na dłoni, że Lech przyjechał po 0-0, no chyba że coś się uda.
Ta fantastyczna to była rzecz jasna Wisła.
W drugiej połowie chyba byli zszokowani, jak szybko z Wisły uchodzi powietrze, bo już nie nie mówili, w końcówce doszli do tego, że "fantastycznie" zaczął grać Lech.
Cały czas przypominam, że Lech grał dokładnie tak samo przez cały mecz, tyle że Wisła spuchła i pressing przestała stosować, więc Lech miał łatwiej.
W każdym razie Lech jak zaczął, tak skończył, bez większego błysku i zaangażowania, czyli tak jak chcieli ograć Udinese u siebie. Tym razem przeciwnik był słabszy, więc się udało, Lewandowski zrobił swoje i na rewanż w Poznaniu raczej wielkie emocje się nie zapowiadają.

Data: 2009-03-04 23:12:05
Autor: Mane
PP Wisła-Lech
Cavallino pisze:
Pierwszy raz oglądałem PP na nSporcie (nawet sobie zainwestowałem w TnK

i jestem załamany jakością transmisji.
A dokładniej to komentarza.

Skoro zainwestowales w TnK (nSport) to sie przyzwyczaisz :) oni tak maja

Data: 2009-03-04 23:21:36
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gomubn$htg$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
Pierwszy raz oglądałem PP na nSporcie (nawet sobie zainwestowałem w TnK

i jestem załamany jakością transmisji.
A dokładniej to komentarza.

Skoro zainwestowales w TnK (nSport) to sie przyzwyczaisz :)

Niekoniecznie, mogę już więcej karty do phoenixa nie włożyć i nie będzie z tego tytułu dodatkowych kosztów. ;-)

Data: 2009-03-04 23:28:41
Autor: Mane
PP Wisła-Lech
Cavallino pisze:

Niekoniecznie, mogę już więcej karty do phoenixa nie włożyć i nie będzie z tego tytułu dodatkowych kosztów. ;-)

Tak tez mozna :)

Data: 2009-03-04 23:35:20
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gomvar$p8u$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Niekoniecznie, mogę już więcej karty do phoenixa nie włożyć i nie będzie z tego tytułu dodatkowych kosztów. ;-)

Tak tez mozna :)

Jaja sobie robię, choć to cenna opcja.
Wygląda że Lech pójdzie dalej w PP, to chociaż przez te 3 miechy które mam opłacone starterem, zdąże sobie trochę PP obejrzeć.
Ale nie wiem czy przy tych błaznach skuszę się na inny mecz niż Lecha.

LM te same mośki komentują?

Data: 2009-03-04 23:51:01
Autor: Mane
PP Wisła-Lech
Cavallino pisze:

LM te same mośki komentują?

W sumie to nie wiem, na nSport ogladalem tylko LM, ale biorac uwage ze ubaw mialem po pachy wnioskuje ze niestety ci sami.

Data: 2009-03-04 23:57:16
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gon0kn$2o1$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

LM te same mośki komentują?

W sumie to nie wiem, na nSport ogladalem tylko LM, ale biorac uwage ze ubaw mialem po pachy wnioskuje ze niestety ci sami.

Shit.
A już myślałem że sobie polepszę, a tu (na nSport) co prawda jest 16:9 a nie denny letterbox, za to komentarz totalnie dno.

Data: 2009-03-04 23:18:30
Autor: Andy
PP Wisła-Lech

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gomu00$8nt$1news.onet.pl...
Pierwszy raz oglądałem PP na nSporcie (nawet sobie zainwestowałem w TnK w tym celu, a co mi tam, taniej niż dwa bilety na puchar) i jestem załamany jakością transmisji.
A dokładniej to komentarza.

Komentarz faktycznie tragiczny.
Wisla fajnie neutralizowala Lecha w pierwszej polowie, gdy stosowala agresywny pressing. Gdy to sie skonczylo, to Lech zaczal grac swoje i przez 25 minut po przerwie wislacy nie bardzo wiedzieli, co sie dzieje. W koncowce gra sie nieco wyrownala. Ogolnie jestem zadowolony z wyniku (choc zaluje, ze Stilic w koncowce nie strzelil po kontrze) i wzglednie zadowolony z gry. Z ciekawostek - kibice Wisly postanowili zrobic oprawe antylechowa, co przyjmuje ze zrozumieniem, natomiast poziom tej sektorowki... no coz, pozwole sobie nie skomentowac :).

W Lechu nie wykorzystali szansy dwaj rezerwowi - Kotorowski i Wilk. W Wisle zdziwilo mnie to, ze kompletnie niewidoczny byl Brozek Pawel i malo widoczny Boguski. Z Beto raczej nic nie bedzie.

Glowna kontrowersja w meczu to bramka. Sedzia Malek mogl przerwac akcje Lecha po tym jak Lewandowski chyba zagral reka. Aczkolwiek powtorki moim zdaniem tak do konca wszystkiego nie wyjasniaja. Niemniej sklaniam sie ku temu, ze chyba jednak reka byla i gra powinna byc przerwana.

Data: 2009-03-04 15:23:31
Autor: ligwan
PP Wisła-Lech
On 4 Mar, 23:18, "Andy" <a...@teko.pl> wrote:
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote in message

> [...]

zdaniem tak do konca wszystkiego nie wyjasniaja. Niemniej sklaniam sie ku
temu, ze chyba jednak reka byla i gra powinna byc przerwana.

Eee już nie bądźcie przeciw swojej drużynie ;]  Jako neutralny
człowiek z ciekawości oglądnołem kilka razy tą akcje i tam żadnej ręki
nie było. Wiślacy to sami niewiedzieli co reklamować czy spalonego czy
ręke.
Mnie zastanawia coś innego, zachowanie Skorży który już czytam że
domaga się przeprosin od Małka. W Wiśle dzieje się coraz gorzej to i
trener (który zawsze był ceniony i miał u wielu osób szacunek) zaczyna
się zachowywać jak debil i oszołom... Żenada panie Skorża. Ciekawe czy
teraz on przeprosi sędziego.

Data: 2009-03-05 00:32:12
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Użytkownik <ligwan@op.pl> napisał w wiadomości news:

Mnie zastanawia coś innego, zachowanie Skorży który już czytam że
domaga się przeprosin od Małka.

ROTFL !!!
A za co, to powiedział?

W Wiśle dzieje się coraz gorzej to i
trener (który zawsze był ceniony i miał u wielu osób szacunek) zaczyna
się zachowywać jak debil i oszołom... Żenada panie Skorża. Ciekawe czy
teraz on przeprosi sędziego.

I pomyśleć że jeszcze kilka miesięcy temu uważałem go za poważnego trenera, ba ... lepszego niż Smuda.
Pocieszam się że błądzić jest rzeczą ludzką. ;-)

Data: 2009-03-04 15:43:31
Autor: ligwan
PP Wisła-Lech
>Mnie zastanawia coś innego, zachowanie Skorży który już czytam że
>domaga się przeprosin od Małka.

ROTFL !!!
A za co, to powiedział?

masz

http://www.youtube.com/watch?v=RyEGvN8jxiI

Humor przed snem mi się tylko poprawił, dobranoc.

Data: 2009-03-05 08:52:14
Autor: Mark
PP Wisła-Lech
Dnia Wed, 4 Mar 2009 15:23:31 -0800 (PST), ligwan@op.pl napisał(a):

Mnie zastanawia coś innego, zachowanie Skorży który już czytam że
domaga się przeprosin od Małka.

Nie manipuluj jak nie przymierzajac, klasyczny pisiorek.
Skorza powiedzial:
"- Przełomowym momentem była bramka. Jestem przekonany, że gol nie powinien
zostać uznany, że tam była ręka. Zresztą widziałem powtórki. Pan Małek
sędziował tak, jak sędziuje Wiśle zwykle. Już kiedyś nas przepraszał.
Ciekawe, czy po dzisiejszym meczu też przeprosi?"

Gdzie tu widzisz domagnie sie przeprosin, co? --
Mark

Data: 2009-03-04 23:22:58
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

To nie była jedyna pomyłka, o ile w ogóle była, ja tem ruchu ręki nie widziałem.
Diazowi też się upiekła czerwień za atak na Stilica dwoma wyprostowanymi nogami (trafiony).

Data: 2009-03-05 08:44:28
Autor: tees
PP Wisła-Lech

ciekawostek - kibice Wisly postanowili zrobic oprawe antylechowa, co
przyjmuje ze zrozumieniem, natomiast poziom tej sektorowki... no coz, pozwole sobie nie skomentowac :).

Do poziomu wywieszenia skradzionych z magazynu flag Wisły jeszcze trochę brakuje, aczkolwiek faktycznie - oprawa anty (jak większość takowych) żenująca.

W Lechu nie wykorzystali szansy dwaj rezerwowi - Kotorowski i Wilk. W Wisle zdziwilo mnie to, ze kompletnie niewidoczny byl Brozek Pawel i malo widoczny Boguski. Z Beto raczej nic nie bedzie.

A jak miał być widoczny jak w pomocy gra nominalny obrońca - to ma być rozgrywający z prawdziwego zdarzenia? Zieńczuk coś tam szarpał i dał parę piłek, ale głównie w pierwszej połowie.

pzdrw
tees

Data: 2009-03-05 00:50:05
Autor: Aman
PP Wisła-Lech

A dokładniej to komentarza.
Nie wiem co za dwa buce ten mecz komentowały, ale przebili specjalistów z

trafiłeś pewnie na Jagode. Ten gość  musiał mieć w dzieciństwie cięzkie zabawki.
Ostatnio nie można było wyrobić jak komentował Inter MU.
Myśle , że jeszcze nie raz się załamiesz  :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-03-05 08:40:14
Autor: tees
PP Wisła-Lech
No cóż - mecz taki jak się spodziewałem (czyli bez rewelacji ze strony Wisły), do momentu utraty bramki dość wyrównany - może z lekką przewagą TS, ale przy spokojnie kontrolującym sytuację Lechu. Po doskonałej asyście Głowackiego do Lewandowskiego (i chyba ręce - ale do końca nie jestem pewny bo na wideo nie widziałem i niespecjalnie chce mi się szukać i oglądać) z Wisły zeszła chęć grania pressingiem (a być może nie starczyło sił - okaże się w przyszłych meczach) i ... żeby był śmieszniej wtedy Wisła stworzyła najgroźniejszą sytuację wyratowaną przez Stilica.

Później była jeszcze doskonała kontra Lecha - ale tym razem rewelacyjnie obronił Pawełek (wcześniej zaś rewelacyjnie z***ł jedną akcję więc jest na remis) - tak więc ogólnie wynik z jedną bramką w plecy można uznać za dość sprawiedliwy.

Jakkolwiek mecz został przegrany, to widać było symptomy poprawy w porównaniu do meczu z Bytomia (okaże się czy na stałe czy tylko na okazję gry z Lechem) - przy małej dozie szczęścia i braku asyst Głowackiego jest szansa na korzystny wynik z Polonią.

Co do PP, rewanż na szczęście dopiero za ponad miesiąc, więc jeszcze dużo się może wydarzyć do tego czasu, aczkolwiek wielkim optymistą nie jestem ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-03-05 22:38:41
Autor: Ryszard Chmielnik
PP Wisła-Lech

Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gonvl0$ib0$1news.onet.pl...
 i ... żeby był śmieszniej wtedy Wisła stworzyła najgroźniejszą sytuację wyratowaną przez Stilica.
A nie czasem Stilic stworzył Wiśle sytuację wyratwaną przez ... Stilica?

Data: 2009-03-05 22:47:41
Autor: bodyn
PP Wisła-Lech
Ryszard Chmielnik pisze:
[...]
Trudno stwierdzic czy wybicie pilki z bramki glowa jest ciekawsze czy obrona pilki przez Pawelka nei do wyjecia.
Tak wiem "nie do wyjecia" i Pawelek brzmi jak oxymoron ale coz:)
Akcja Stlica
http://www.youtube.com/watch?v=jB97ZibPoeI

Data: 2009-03-05 23:18:32
Autor: Ryszard Chmielnik
PP Wisła-Lech

Tak wiem "nie do wyjecia" i Pawelek brzmi jak oxymoron ale coz:)
Akcja Stlica
http://www.youtube.com/watch?v=jB97ZibPoeI

Stilic tak się strasznie nudził na boiski, że postanowil stworzyć akcję
Wiśle a następnie ją wybronił. A Pawełek? Może się poprostu potknął.:)

Data: 2009-03-05 23:35:24
Autor: Cavallino
PP Wisła-Lech
Użytkownik "Ryszard Chmielnik" <r.y.o@wp.pl> napisał w wiadomości news:gopgo8$ep8$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Oczywiście.

Data: 2009-03-06 08:40:31
Autor: tees
PP Wisła-Lech

[...]

Owszem Stlic machnął się w końcowej fazie tej akcji przez co piłka doszła do Zieńczuka - ale była to akcja Wisły bo ciężko powiedzieć że to Stlić przejął piłkę pod bramką Wisły, kiwnął kilku Lechitów i pognał na Kotorowskiego? Piłka to gra błedów ;)

pzdrw
tees

PP Wisła-Lech