PP Wisla-Podbeskidzie

Data: 2011-03-01 22:27:45
Autor: DysoN
PP Wisla-Podbeskidzie
Ale wstyd!

Zasluzona porazka w 100%. Wyszli jak na plaze a tam Podbeskidzie wzielo ich i powiozlo jak dzieci. Wisla dlugimi chwilami bezradna zupelnie jak dzieci we mgle. Malo ruchu, niedokladnosc i zero ambicji. Dobrze jedynie zagral Pareiko ale druzyna z pola bez wyjatku fatalnie.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2011-03-01 23:27:05
Autor: tester
PP Wisla-Podbeskidzie
Ale wstyd!

Eee tam. Momentami aż przyjemnie się patrzyło na grę Podbeskidzia, które zagrało dużo lepiej niż większość polskich drużyn ekstraklasowych w 1 kolejce. A w pierwszej połowie to niezorientowani mogli pomyśleć, że to Wisła gra w niebieskich trykotach. W Bielsku może czekać wicemistrza ciężka przeprawa.

Data: 2011-03-02 12:22:33
Autor: AJK
PP Wisla-Podbeskidzie
Dnia Tue, 01 Mar 2011 22:27:45 +0100, DysoN napisał:

[...]

Do 30 minuty było to nawet zabawne, do 45 już tylko nudne, więc zamiast
się męczyć drug± połow±, postanowiłem poczytać o przygodach komisarza
Maciejewskiego. Opowie¶ci o drugiej połowie (sam wynik) pokazały, że był
to dobry pomysł :-)
Podbeskiedzie po puchar!! Dawaj, Truskawka! :-)

--
AJK (a niektórzy to podobno ogl±dali na stadionie i przy minus ilu¶...)

Data: 2011-03-02 17:13:29
Autor: Maciej Dobrzanski
PP Wisla-Podbeskidzie
"AJK"  wrote in message news:11twu0lr2kpot.dlgajk.cija...

AJK (a niektórzy to podobno ogl±dali na stadionie i przy minus ilu¶...)

W dodatku sprzedawali zimne kiełbaski :( Prawdziwa plaga nieszczę¶ć nawiedziła tego dnia stadion.

Maciek

Data: 2011-03-02 21:13:44
Autor: PawelC
PP Wisla-Podbeskidzie
W dniu 2011-03-02 17:13, Maciej Dobrzanski pisze:
"AJK" wrote in message news:11twu0lr2kpot.dlgajk.cija...

AJK (a niektórzy to podobno ogl±dali na stadionie i przy minus ilu¶...)

W dodatku sprzedawali zimne kiełbaski :( Prawdziwa plaga nieszczę¶ć

Na naukę do Poznania? :)

Data: 2011-03-02 19:39:53
Autor: rotax
PP Wisla-Podbeskidzie
W dniu 2011-03-02 12:22, AJK pisze:

[...]

No zobacz, postanowiłem dokładnie to samo :))) "A na imię jej będzie Amelia"? ja zaraz skończę :)

Podbeskiedzie po puchar!! Dawaj, Truskawka! :-)

Idzie, idzie, Podbeskidzie! Nie przypadkiem s± na 2 miejscu w I lidze.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-03-02 22:15:04
Autor: AJK
PP Wisla-Podbeskidzie
Dnia Wed, 02 Mar 2011 19:39:53 +0100, rotax napisał:

[...]

Nie, "Morderstwo pod cenzur±" - dopiero zaczynam poznawać Wrońskiego. Na
tyle jednak mnie zachęcił, że teraz sięgn±łem po "Psa pańskiego".
"Amelia" pewnie będzie następna :-)

--
AJK

Data: 2011-03-06 13:37:12
Autor: MH
PP Wisla-Podbeskidzie
rotax <rotax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> Podbeskiedzie po puchar!! Dawaj, Truskawka! :-)

Idzie, idzie, Podbeskidzie! Nie przypadkiem s± na 2 miejscu w I lidze.

========

Od wczoraj na pierwszym.

MH

--