PPK - czy ktoś pamięta jeszcze takie części ?

Data: 2010-10-21 17:20:34
Autor: Wojtek M.
PPK - czy ktoś pamięta jeszcze takie części ?
hah ze łzą w oku wspominam wynalazki Pawła Kurasia :)
pamięta ktoś jaki wystrugał amortyzator półkowy? Widziałem mostek na allegro w zeszły roku

Witam
Za starych pionierskich czasów, kiedy 45 mm skoku widelca niektóry tylko się śniło była firma PPK - Polska zresztą.
Ja do dziś mam ich piastę. Zrobię foto jutro. Łożyska maszynowe. I właśnie naszło mnie, że chcę ją rozebrać. Niby obstawiłem jak ale za bardzo nie drgnęło a niszczyć nie chcę.
Ktoś pamięta może ich konstrukcje. A może jakiś PDF ?
Ja nic nie wygooglowałem ... a szkoda.
Pzdr
Rafał VFR

PPK - czy ktoś pamięta jeszcze takie części ?